ManOuchi Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Om jag inte minns fel så fanns det en liknande tråd inför Sm förra året. Så tar mig friheten att starta en likadan. Uppladdningen börjar med London derbyt West Ham - Tottenham sedan blir det käk rostbiff och potatissallad och slutet av matcherna av serie A. Tar sedan en promenad för att smälta maten och inte bli så trött. Om man går långt i Sm så har man laddat upp med Billys pan pizza. Edit: Colan kan man ju inte glömma Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Slösurf nu på dagen och har käkat pasta. Ska ta en promenad snart och samtidigt handla frukt och julmust . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FamilyGuyFan Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Jag ligger i sängen med influensa,39.5 graders feber, ont som fan i halsen och kroppen värker som aldrig förr. Har fått i mig men banan och ett glas saft + en värktablett. Livet leker!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 rostbiff med potatisgratäng edit: Och så SM-warmupen då förstås haha ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Varit ute å gått lite. Ska käka nu sen en tupplur och därefter en kall dusch. Hembiträdet är tillagt att hon ska jobba ikväll och se till så det finns kyld dryck och småtugg vid datorn hela tiden . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magico Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Sovit skitlänge idag. Sen när det börjar närma sig ska jag ta en promenad till sushin och sen tillbaka(~4-5km). Någon skulle visst köpa julmust så det ska jag också göra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vladofox Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 ska slå en norrman Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Grind all day long Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bibben Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 borde sova några timmar för här i sydney är klockan halv 2 på natten.. syns om några timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Main börjar 19:00 svensk tid va ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 18:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krippe69 Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Precis kommit hem från en låång promenad. Ska nu laga middag. Sedan gäller det att hitta en lugn vrå och koncentrera sig på spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Jag laddade med alldeles för mkt alkohol igår... Så nu sitter man här och skakar typ:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 NL2000, Pizza & giftigt röka. Bra stök mao! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gregcadillac Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Nu sova liter mer än 1h, sen dusch och rask promenad, därefter vila 10 minuter typ och när datorn börjar dåna som ett jetplan förstår man att bordet är på väg att laddas upp och då är det bara att ta ett djupt andetag, resa sig ur sängen och lova sig själv att man inte ska bluffa bort hela stacken i första handen. Sen är kylen som sig bör, laddad mer flera liter mjölk, självklart laktosfri sådan så att man inte får ont i magen:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ChRiiLLe Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Sov länge idag, en del kaffe drucket under dagen. Cola bredvid datorn som väntar på att det ska börja snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Sova till kl 15 Dra sig till klockan 16 Käka lite yoghurt med banan Promenad Köpa en sallad Åka över till en polare Äta salladen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FlexWheeler Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Själv har jag värmt upp kvällen genom att kicka 3 feta jävlar. Det är gott med biff! Den gröna sorten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Laddar upp till lottningen av VM-kvalet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Vaknar, går på toaletten och läser i DN om Anna Laurell. Samlag. Frukost i Horan. Startar pokern vid 14.30. 17.20:Middag ( resterna från tigerräk-woken igår) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fcmange Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 själv ska jag ut och fiska.. hahaha, blir säkert många torskar man får på kroken!! :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Genom att skriva en uppsats om muslimers eventuella problem i sitt utövande av sin religion i Sverige på 5 sidor dataskrivet A4, storlek 12 med enkelt radavstånd. Edit: Om någon vill värma upp på samma sätt som mig så är det bara att följa instruktionerna ovan och besvara detta: "En muslim i dagens Sverige kan stöta på en del problem när det gäller utövandet av sin tro. Din uppgift är att ge exempel på dessa problem och redogöra, förklara och diskutera kring dessa samt hur man skulle kunna lösa dessa problem. Utgå från olika aspekter i en muslims liv, exempelvis när det gäller sharia, olika högtider, klädregler etc." Enjoy! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Själv har jag värmt upp kvällen genom att kicka 3 feta jävlar. Det är gott med biff! Den gröna sorten. du borde gå på uppåt istället Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts