Gå till innehåll

Hur laddar ni inför Main Event


ManOuchi

Recommended Posts

Om jag inte minns fel så fanns det en liknande tråd inför Sm förra året. Så tar mig friheten att starta en likadan.

 

Uppladdningen börjar med London derbyt West Ham - Tottenham sedan blir det käk rostbiff och potatissallad och slutet av matcherna av serie A. Tar sedan en promenad för att smälta maten och inte bli så trött. Om man går långt i Sm så har man laddat upp med Billys pan pizza.

 

Edit: Colan kan man ju inte glömma

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu sova liter mer än 1h, sen dusch och rask promenad, därefter vila 10 minuter typ och när datorn börjar dåna som ett jetplan förstår man att bordet är på väg att laddas upp och då är det bara att ta ett djupt andetag, resa sig ur sängen och lova sig själv att man inte ska bluffa bort hela stacken i första handen.

 

Sen är kylen som sig bör, laddad mer flera liter mjölk, självklart laktosfri sådan så att man inte får ont i magen:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Genom att skriva en uppsats om muslimers eventuella problem i sitt utövande av sin religion i Sverige på 5 sidor dataskrivet A4, storlek 12 med enkelt radavstånd.:-(

 

Edit: Om någon vill värma upp på samma sätt som mig så är det bara att följa instruktionerna ovan och besvara detta:

 

"En muslim i dagens Sverige kan stöta på en del problem när det gäller utövandet av sin tro. Din uppgift är att ge exempel på dessa problem och redogöra, förklara och diskutera kring dessa samt hur man skulle kunna lösa dessa problem. Utgå från olika aspekter i en muslims liv, exempelvis när det gäller sharia, olika högtider, klädregler etc."

 

Enjoy!:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...