Gå till innehåll

Kommentera Othello och gdaily har en blogg ihop


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 412
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Usch vad jobbigt att hon var ledsen för blodprovet.

Har en 3-årig kille som lämnat från sig blod ett antal gånger pga matallergitester och det går alltid bra.

Han har inte rört en min på alla gånger.

 

Är bra med doktorssaker hemma och träna och vara tydlig med att det kommer att göra lite ont.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hon hade självklart plåster innan hon också, men det var inte det utan åsynen av blod samt det faktum att hon stressade upp sig redan på hemmaplan som orsakade kaoset. Hon hade helt enkelt beslutat sig på förhand att det här var frukansvärt hemskt och inget annat. Förhoppningsvis går det bättre nästa gång, vi har inte haft några problem med henne innan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ändå envisas man (mitt badrum måste vara relativt nyrenoverat) att ha en varmvattenkran och en kallvattenkran med 20 centimeters mellanrum. Why? Jag fattar inte hur man gör för att tvätta sig, ska man tvätta sig i kallvatten eller ska man bränna fingrarna typ?

 

Brukar du klaga på obekväm duschställning när du klämmer dig in under kranen i ett sånt här badkar också? :)

badkar%20halvfront.jpeg

 

En hint är iaf att meningen inte är att du ska tvätta dig under rinnande vatten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick tårar i ögonen av frågan, svalde några gånger och tittade bort för att samla mig någon sekund innan jag så gott jag kunde försökte svara.

 

Men vad är det här, vi vill också veta hur man gör? Eller behåller du guldkornen för pay-to-read versionen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kontrar med Sloganizer, som jag haft roligt med hela dagen.

Ha ha, nu fastnade jag med. Kan helt klart rekommendera alla som behöver känna sig on top of the world en dag att skriva in sitt eget namn.

 

Storslaget:

Jesus loves Andrew_W

Heal the world with Andrew_W

 

Förvirrande:

Andrew_W - enjoy the difference

Andrew_W the man

 

Specifikt:

I lost weight with Andrew_W

 

Mystiskt:

Discover the world of Andrew_W

Step into the light with Andrew_W

 

Uppkäftigt:

Andrew_W, better than seX

Andrew_W - forget the rest

 

Tryggt:

Don't worry, Andrew_W takes care

Andrew_W loves you

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...