gdaily Postad 10 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 10 Mars , 2008 Olika spelarbaser, men det går tydligen att föra över pengar från ena sajten till den andra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 11 Mars , 2008 Rapport Share Postad 11 Mars , 2008 Jag och Juggler pratade på MSN igår om snyggaste loggorna. Jag tittade sedan på Poker After Dark och kom på att ChanPoker hade en snygg logga. Kinesiska tecken ftw. Doyles room är också cool. Sämst logga och färgsättning har alla Cryptosajter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 12 Mars , 2008 Rapport Share Postad 12 Mars , 2008 Usch vad jobbigt att hon var ledsen för blodprovet. Har en 3-årig kille som lämnat från sig blod ett antal gånger pga matallergitester och det går alltid bra. Han har inte rört en min på alla gånger. Är bra med doktorssaker hemma och träna och vara tydlig med att det kommer att göra lite ont. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 12 Mars , 2008 Rapport Share Postad 12 Mars , 2008 Min treåring lämnade blodprov för någon vecka sedan. Vi var där dagen innan och fick emla-plåster att sätta på en timme innan provtagning. Funkade hur bra som helst, han märkte inte ens att de stack honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 12 Mars , 2008 Rapport Share Postad 12 Mars , 2008 emla? Är det nya teletubbies? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kape Postad 12 Mars , 2008 Rapport Share Postad 12 Mars , 2008 emla? Är det nya teletubbies? http://www.smarta.nu/AZTemplates/Fass.aspx?id=810 http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=19930528000047&DocTypeID=7 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 12 Mars , 2008 Rapport Share Postad 12 Mars , 2008 Hon hade självklart plåster innan hon också, men det var inte det utan åsynen av blod samt det faktum att hon stressade upp sig redan på hemmaplan som orsakade kaoset. Hon hade helt enkelt beslutat sig på förhand att det här var frukansvärt hemskt och inget annat. Förhoppningsvis går det bättre nästa gång, vi har inte haft några problem med henne innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kape Postad 14 Mars , 2008 Rapport Share Postad 14 Mars , 2008 Resultat på Full Tilt sedan första mars: Ziigmund $-861.998,50 49 4516 40,85 Lagom varians. Äh, han slaskar väl bara bort det han klonkat i The Game. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandsater Postad 14 Mars , 2008 Rapport Share Postad 14 Mars , 2008 Vad betyder alla sifforna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 14 Mars , 2008 Rapport Share Postad 14 Mars , 2008 Att han är back 862 0000 dollar, har spelat 49 sessioner, 4516 händer under 40,85 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 14 Mars , 2008 Rapport Share Postad 14 Mars , 2008 Jag klickade på en pil på wordpress som tydligen slumpade fram en blogg. Av någon anledning så tänkte jag på gdaily (och hatab2b) när jag såg vilken det var. http://russianwomen.wordpress.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredyr Postad 19 Mars , 2008 Rapport Share Postad 19 Mars , 2008 Ändå envisas man (mitt badrum måste vara relativt nyrenoverat) att ha en varmvattenkran och en kallvattenkran med 20 centimeters mellanrum. Why? Jag fattar inte hur man gör för att tvätta sig, ska man tvätta sig i kallvatten eller ska man bränna fingrarna typ? Brukar du klaga på obekväm duschställning när du klämmer dig in under kranen i ett sånt här badkar också? En hint är iaf att meningen inte är att du ska tvätta dig under rinnande vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 19 Mars , 2008 Rapport Share Postad 19 Mars , 2008 dvs. spola upp lagom varmt vatten och blaska blaska... Så gjorde man förr i tiden (nu är ju vi lika gamla men jag råkar veta det ändå). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 19 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 Mars , 2008 dvs. spola upp lagom varmt vatten och blaska blaska... Så gjorde man förr i tiden (nu är ju vi lika gamla men jag råkar veta det ändå). Jag tar gärna och sköjler min ögonprotes under rinnande ljummet vatten... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 19 Mars , 2008 Rapport Share Postad 19 Mars , 2008 Jag tar gärna och sköjler min ögonprotes under rinnande ljummet vatten... http://www.ho.se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 19 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 Mars , 2008 http://www.ho.seTyvärr tror jag inte att handikappombudsmannen har någon juridisktion över ögruppen väster om Frankrike Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 20 Mars , 2008 Rapport Share Postad 20 Mars , 2008 Jag tar gärna och sköjler min ögonprotes under rinnande ljummet vatten... Ooops, tänkte inte på just den detaljen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 22 Mars , 2008 Rapport Share Postad 22 Mars , 2008 Alltså, men då, vad sker? HUR GÅR DET? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 22 Mars , 2008 Rapport Share Postad 22 Mars , 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 24 Mars , 2008 Rapport Share Postad 24 Mars , 2008 Jag fick tårar i ögonen av frågan, svalde några gånger och tittade bort för att samla mig någon sekund innan jag så gott jag kunde försökte svara. Men vad är det här, vi vill också veta hur man gör? Eller behåller du guldkornen för pay-to-read versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 24 Mars , 2008 Rapport Share Postad 24 Mars , 2008 Svara som Socker-Conny: "Vad händer när man dör?" "Du torkas, körs genom en kvarn och säljs som möbelstoppning." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 29 Mars , 2008 Rapport Share Postad 29 Mars , 2008 En nörderi-tråd på 2+2, som sedan spred sig även till vårt forum, handlade om hur många 5-åringar en vuxen männsika klarar av att fightas mot. Själv klarade jag ungefär 14 st. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Andrew_W Postad 30 Mars , 2008 Rapport Share Postad 30 Mars , 2008 Jag kontrar med Sloganizer, som jag haft roligt med hela dagen. Ha ha, nu fastnade jag med. Kan helt klart rekommendera alla som behöver känna sig on top of the world en dag att skriva in sitt eget namn. Storslaget: Jesus loves Andrew_W Heal the world with Andrew_W Förvirrande: Andrew_W - enjoy the difference Andrew_W the man Specifikt: I lost weight with Andrew_W Mystiskt: Discover the world of Andrew_W Step into the light with Andrew_W Uppkäftigt: Andrew_W, better than seX Andrew_W - forget the rest Tryggt: Don't worry, Andrew_W takes care Andrew_W loves you Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 30 Mars , 2008 Rapport Share Postad 30 Mars , 2008 Göran - Making people successful in a changing world. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 31 Mars , 2008 Rapport Share Postad 31 Mars , 2008 Gul21 vip blev det - Hata, vart sja jag sända euron? Med tanke på mitt eviga behov av förbättrad karma så har jag kommit fram till att jag ska efterskänka skulden till bättre behövande (dvs dig)... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts