Gå till innehåll

Kommentera Othello och gdaily har en blogg ihop


gdaily

Recommended Posts

Gul :ola:

21 vip blev det - Hata, vart sja jag sända euron?

 

Med tanke på mitt eviga behov av förbättrad karma så har jag kommit fram till att jag ska efterskänka skulden till bättre behövande (dvs dig)...

Jag tycker Ola ska skicka över den till dig på valfri site och sen ska ni köra HU och dubbla insatsen varje gång du vinner! Om nu Ola har så dåliga klonkarskillz så får du ju passa på att se hur många gånger du kan dubbla genom honom...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 412
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Standard snarare. Det var en maffig offert som skulle lämnas in.

 

Påminner om en offertförfrågan från Landstinget en gång som avslutades med "Svaret skall vara inne senast den 20de mars, men brevlådan på kontoret på abcdevägen töms klockan 06:00 den 21a mars och mäter 30*8 centimeter". De visade stor rutin där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det måste vara något fel på eran blogg, den ser inte bra ut alls i min dator den senaste veckan. alla inlägg ligger huller om buller och i vissa fall ligger inlägg ovanpå varandra. Har inte kunnat läsa era senaste 4-5 inlägg.

 

vad beror de på?

 

 

MVH

 

Nåt är knas hos dig.

Här är det inga problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Men, du kan i alla fall låtsas något svammel om "inre skönhet", spännande intressen, intressant jobb, stabil ekonomi eller vad fan som helst. Nej då. Blåögd blondin är tydligen det intressanta för att skapa en framtid.

 

Jag avreggade mig och återgår till att blicka österut."

 

Sydost då? Kanske för korta för din smak? Finns ju annat än thailand också..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om några år kommer jag regga mig på alla bingosajter i alla fall, om man ska ha tag på en tant runt 35...

 

Jag testade bingo på SvS härom veckan (efter ett riktigt bad streak på Pick'n'click). Nivån på konversationerna där var lägre än bland 14-åriga problembarn:

 

Ulla-britt säger: Jag har aldrig tur.

Sven-Åke: Ente ja heller!

Bertil: Jag tycker inte man ska klaga.

Sven-Åka: Lätt å säge fö daj som vinne hele tien!

 

Edit: inte för att jag tror det är något problem att få ragg, men det blir nog snarare Agda 73 än Sara 36...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ola, Nickar du gdaily på svenska spel? eller är det ett fan?

 

Nix, det är inte jag.

 

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=7hWJkdUMiMw&hl=en"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=7hWJkdUMiMw&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

 

Inte mkt poker, fortfarande magont. Men lite bättre.

 

Jag antar att du sett filmen "White men cant jump"?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...