ANGRYKOREAMAN Postad 23 November , 2008 Rapport Share Postad 23 November , 2008 Rykte om stor kuk och stor plånbok funkar också/Ola "En som prövat" Brandborn FYP Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 23 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 November , 2008 Vinner noll potter på 5050 nu, nere på €1200 typ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dandelion169 Postad 23 November , 2008 Rapport Share Postad 23 November , 2008 Vinner noll potter på 5050 nu, nere på €1200 typ Vad spelar du där? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 23 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 November , 2008 Lyckades vinna en pott med överset, högre färgdrag och klar stege mot hans underset. Han turnade såklart fyrtalet men jag rivrade straightflushen. 2.2k€ nu Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 23 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 November , 2008 Vad spelar du där? Hoppar från blomma till blomma, vill inte avslöja nick då det är nästan okänt, ett av de få okända jag har. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 23 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 November , 2008 Pappa Pallonhaj vill dpela en SnG till på Betway Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 23 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 November , 2008 Grogg på whiskey + cola + fisk är däremot inte direkt otjänlig som människoföda. Misstänker att whiskyälskare skulle gråta dock, är ju en "fin" flaska jag har. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 23 November , 2008 Rapport Share Postad 23 November , 2008 måste bara tacka för ett bra inslag i den här dagboken! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 23 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 November , 2008 Om/när jag blir pissrik så den där whiskeybaren vid slussen som är så jävla pretto. De har en matsedel på en miljard whiskeys. Deras näst dyraste vet de inte hur den smakar, eftersom ingen har köpt den än. Planen är at köpa hela flaskan, blanda ut med cocacola light och sedan vägra tala om hur det smakar. Insåg just att jag tydligen spelade omaha hi/lo, efter det att jag "drog dött" men ändå fick halva potten. Okej... Ja jag är fuller. Lina, läser du det här? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 23 November , 2008 Rapport Share Postad 23 November , 2008 Det var inte jag som skrek, det var flickan jag bar på Vad var den andra regeln? Din version var sanning med "lite" modifikation. Nu busade rätt så friskt från taxin & att hon skriker när du lyfter henne kanske inte är alltför konstigt. Andra regelbrottet var att du rekommenderade Kfluffie som medlem när han var 19 & åldersgränsen var 20. Kanske var det för att du inte visste hur gammal han var eller för att Lasse skulle blunda för det. (man var tvungen att ge sitt personnummer/visa leg så Svitenpersonalen kunde alltid se om man hade åldern inne eller välja att blunda för det om det kändes ok) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 23 November , 2008 Rapport Share Postad 23 November , 2008 Insåg just att jag tydligen spelade omaha hi/lo, efter det att jag "drog dött" men ändå fick halva potten. Okej... Ja jag är fuller. Då kan du iaf skylla på fyllan. Det är rätt många som lyckats med detsamma i nykter tillstånd... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 23 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 November , 2008 Beskriver 5050 rullen bra Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 23 November , 2008 Rapport Share Postad 23 November , 2008 Lät som rullen är trevlig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 23 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 November , 2008 Fiol är ett väldigt underskattat instrument i rocksammanhang, det här är lysande Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 23 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 November , 2008 Nu börjar min underläpp domna. Ett säkerttecken på att jag snart skickar frieri-sms till några flickor i telefonen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dollface Postad 23 November , 2008 Rapport Share Postad 23 November , 2008 Nu börjar min underläpp domna. Ett säkerttecken på att jag snart skickar frieri-sms till några flickor i telefonen. Ja det brukar ju komma några per år Jag tyckte att jag inte hade något liv...tur jag har sällskap av en massa andra tokstollar som även de sitter hemma en lördagkväll med laptopen i högsta hugg! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 23 November , 2008 Rapport Share Postad 23 November , 2008 Har du flickor i telefonen. Fan visste att jag inte skulle nöjt mig med 250 kronors telefonen frp clas olsson.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 23 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 November , 2008 Boss servrar krånglar, vi hinner en hand i minuten. Normalt skulle jag var askogstokig då jag spelar en h2h sng men i mitt tillstånd kan "lotto" med höga blindar inte var en nackdel. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 23 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 November , 2008 Man fattar att man (rätvist) är en fisk när motståndaren fråga "another game" efter att man vunnit.. 2.7k€ nu, bra uppslag på 50€ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
______ Postad 23 November , 2008 Rapport Share Postad 23 November , 2008 Fiol är ett väldigt underskattat instrument i rocksammanhang, det här är lysande FYPQFT edit: eller om man gillar lite lugnare musik Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 23 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 November , 2008 Har alltid varit väldig svag för manskörer i dessa sammanhang Ni som hört Ugglas version av Jassgossen fattar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 23 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 November , 2008 4.1k€ nu... Det går bra när man har ångest Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 23 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 November , 2008 cola och fisk slut Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 23 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 November , 2008 gah, inte har man tur heller, fast man spelar riktigt bra. 2101 € nu Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 23 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 November , 2008 Nä, nu ska jag sova: Stars: 33 -> 0.50 Betway: 5 -> 7 5050: 50 -> 3789 Fisk ½ -> noll Whisky ½ -> något mindre än ½ Slade och Uggla 1/1 -> slut ZZZzzzzzz Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts