Gå till innehåll

Othello och gdaily har en dagbok ihop.

gdaily

Recommended Posts

• Svars 2,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Om/när jag blir pissrik så den där whiskeybaren vid slussen som är så jävla pretto. De har en matsedel på en miljard whiskeys. Deras näst dyraste vet de inte hur den smakar, eftersom ingen har köpt den än.

Planen är at köpa hela flaskan, blanda ut med cocacola light och sedan vägra tala om hur det smakar.

Insåg just att jag tydligen spelade omaha hi/lo, efter det att jag "drog dött" men ändå fick halva potten. Okej... Ja jag är fuller.

Lina, läser du det här?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var inte jag som skrek, det var flickan jag bar

Vad var den andra regeln?

Din version var sanning med "lite" modifikation.

Nu busade rätt så friskt från taxin & att hon skriker när du lyfter henne kanske inte är alltför konstigt.

Andra regelbrottet var att du rekommenderade Kfluffie som medlem när han var 19 & åldersgränsen var 20.

Kanske var det för att du inte visste hur gammal han var eller för att Lasse skulle blunda för det.

(man var tvungen att ge sitt personnummer/visa leg så Svitenpersonalen kunde alltid se om man hade åldern inne eller välja att blunda för det om det kändes ok)

Länk till kommentar

Nu börjar min underläpp domna. Ett säkerttecken på att jag snart skickar frieri-sms till några flickor i telefonen.

Ja det brukar ju komma några per år ;-)

Jag tyckte att jag inte hade något liv...tur jag har sällskap av en massa andra tokstollar som även de sitter hemma en lördagkväll med laptopen i högsta hugg!

Länk till kommentar

• Skapa nytt...