Gå till innehåll

MS paint-tävling. Tema POKER!


Nidson

Recommended Posts

  • Svars 109
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag flyttade bilden för att den gick över gränsen. Jag flyttade OT-snacket om det förfarandet till en egen tråd. Efter att det blev ett trainwreck i den tråden så flyttade jag den till moderatordelen för att lugna ner det hela och för att låta andra moderatorer kolla om de höll med i min bedömning. Så om ett tag kan vi ta en censurdiskussion i en ny tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du nåt problem med att vi tar bort en dödsönskning av en namngiven person som upphovsmannen inte känner?

Snyggt logiskt hopp. Från en serie som behandlar ett fiktivt självmord till att postaren av nämnda serie önskar livet ur personen som avses. Jaja, vissa har ju tolkningsföreträde. För att utnyttja det rätt krävs i och för sig hjärnceller, och avsaknaden av sådana ser ut att vara ett problem här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snyggt logiskt hopp. Från en serie som behandlar ett fiktivt självmord till att postaren av nämnda serie önskar livet ur personen som avses. Jaja, vissa har ju tolkningsföreträde.

 

Nä, men man kanske ska fråga personen ifråga hur han tolkar det innan man postar en sån sak.

 

Sen var det ju inte nån tragisk skildring av ett hemskt människoöde, utan en implikation om hur roligt det vore om personen i fråga tog livet av sig.

 

För att utnyttja det rätt krävs i och för sig hjärnceller, och avsaknaden av sådana ser ut att vara ett problem här.

 

Oj, nu blev jag ägd igen. :roll:

 

---

 

Nåja detta är ju en präktig tågkrasch. Tråden låses ett tag, för att sedan handla om Paintart igen. Jello har sin dagbok att leka i.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...