boman Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 Tyst nu barn. Kan inte koncentrera mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 Jag flyttade bilden för att den gick över gränsen. Jag flyttade OT-snacket om det förfarandet till en egen tråd. Efter att det blev ett trainwreck i den tråden så flyttade jag den till moderatordelen för att lugna ner det hela och för att låta andra moderatorer kolla om de höll med i min bedömning. Så om ett tag kan vi ta en censurdiskussion i en ny tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 Tyvärr kan bara admins IP-banna, så vi får vänta lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 Tyvärr kan bara admins IP-banna, så vi får vänta lite. Okej, har vi väntat såhär länge på att moderatorgruppen ska ip-bannas så kan vi gott vänta lite till. Härliga nyheter! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 Okej, har vi väntat såhär länge på att moderatorgruppen ska ip-bannas så kan vi gott vänta lite till. Härliga nyheter! Har du nåt problem med att vi tar bort en dödsönskning av en namngiven person som upphovsmannen inte känner? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stuuhla Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 Har du nåt problem med att vi tar bort en dödsönskning av en namngiven person som upphovsmannen inte känner? Rasism är okej, lite skoj med en moderator är det bann på alla som nämner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 Har du nåt problem med att vi tar bort en dödsönskning av en namngiven person som upphovsmannen inte känner? Snyggt logiskt hopp. Från en serie som behandlar ett fiktivt självmord till att postaren av nämnda serie önskar livet ur personen som avses. Jaja, vissa har ju tolkningsföreträde. För att utnyttja det rätt krävs i och för sig hjärnceller, och avsaknaden av sådana ser ut att vara ett problem här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 Snyggt logiskt hopp. Från en serie som behandlar ett fiktivt självmord till att postaren av nämnda serie önskar livet ur personen som avses. Jaja, vissa har ju tolkningsföreträde. Nä, men man kanske ska fråga personen ifråga hur han tolkar det innan man postar en sån sak. Sen var det ju inte nån tragisk skildring av ett hemskt människoöde, utan en implikation om hur roligt det vore om personen i fråga tog livet av sig. För att utnyttja det rätt krävs i och för sig hjärnceller, och avsaknaden av sådana ser ut att vara ett problem här. Oj, nu blev jag ägd igen. --- Nåja detta är ju en präktig tågkrasch. Tråden låses ett tag, för att sedan handla om Paintart igen. Jello har sin dagbok att leka i. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 Tyvärr kan bara admins IP-banna, så vi får vänta lite. Vad ska det hjälpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 Min första är Consp, borde ni ju ta på statoil och 30 tums. "Står" FTP på kepsen btw. edit: Varför går det inte att se eurys? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 Vad märkligt att inte min syns...lägger upp den igen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 Måste man ha några speciella inställningar i firefox för att kunna ladda upp på imageshack? Har försökt ladda upp mitt bidrag sen tråden startade nu men ännu inte lyckats.. Hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 Hahaha. just "Ship it calla" är för jävla bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 Måste man ha några speciella inställningar i firefox för att kunna ladda upp på imageshack? Har försökt ladda upp mitt bidrag sen tråden startade nu men ännu inte lyckats.. Hjälp Nej ska inte behövas, skumt. Testa TinyPic, fungerar minst lika bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 Hm, har samma problem på tinpick och alla sidor jag provat.. Nere i webbläsaren så står det skickar begäran och att det laddar, problemet är att den inte händer så mycket mera Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 äsch, funkar junte. här ligger mitt bidrag iaf: http://www.meli.se/billy/Latest/4bfe0d0c-14bc-4002-be12-3f0ddf9d16b0 edit. nu då kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 [/img] EDIT: Blev lite väl stor kanske, men nu har jag lyckats få upp den iaf så tänker inte ändra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
duoflow Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 Kul tråd. Här kommer lite historia. Ni känner nog till det mesta i stora drag men säkert inte hela historien bakom. http://img124.imageshack.us/my.php?image=duoflowpoker1ek0.png Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 Okej, en torr också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 bidrag nr 2... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 Bossbavers senaste är faktiskt riktigt bra, lite av en högoddsare faktiskt edit: faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 Okej, en torr också Jag vill ha en godispåse. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts