Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 109
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Bild>Ändra storlek/snedställ och ändra samma procent både i höjd och bredd.

eller, om man inte vill förstora/förminska bilden, utan bara lägga till/ta bort pixlar i höger-/nederkanten så använder man "attribut..." och ställer in det exakta antalet pixlar man vill ha på varje ledd.

Postad
Hej idiotuser!

Jag tog bort en bild med där "skämtet" var att det firades för att en person skulle ta livet av sig. Nöjd att det sagts något om det nu? :roll:

En namngiven person, ska tilläggas. Jag tror faktiskt Jello är smart nog att själv räkna ut att det var det som var anledningen till borttagningen.

Postad

Anledningen till att cyll är bannad:

Här är bilden som censurerades, upphovsman okänd (hann inte se vem som postade), så att alla kan bedöma och diskutera om det var rätt att censurera den eller inte.

CENSUR

---

Cyll bannad. Smart.

/Klyka

Postad

Bannas folk för att de begär debatt? Vad är det här för sorts forum EGENTLIGEN? Jaja, detta blir mitt sista inlägg i ämnet av respekt för de medlemmar som vill fortsätta posta serier under censurerade former.

Postad
Det där skedde i en annan tråd DÄR VI SKULLE DISKUTERA CENSURERINGEN. Fattar du hur idiotiskt det är att inte tillåta att visa själva bilden i den tråden?

Fattar du hur idiotiskt det är att tro att den bilden är mer OK i det sammanhanget, eller att tro att du inte ligger jävligt nära IP-ban?

Postad
Fattar du hur idiotiskt det är att tro att den bilden är mer OK i det sammanhanget, eller att tro att du inte ligger jävligt nära IP-ban?

Fattar du hur idiotiskt det är att ställa två frågor och sen banna personen som ska svara?

Hur ska vi diskutera censureringen om ingen får se bilden?