Crappy Postad 21 November , 2007 Rapport Postad 21 November , 2007 Jag gissar att den här frågan varit uppe tidigare, men. Vilken tidning ska man prenumerera på? Poker magazine,First Poker eller finns det någon annan att rekomendera? crappy Citera
CecceH Postad 21 November , 2007 Rapport Postad 21 November , 2007 First Poker ör den bättre pokertidningen om man ska välja av dessa två . Vill du har en riktig välfylld reklamtidning och massor av A4sidor med närbilder på näshåren av pokerspelarna, ska du ta välja Pokermagazin Citera
frekje Postad 22 November , 2007 Rapport Postad 22 November , 2007 Poker magazine! . Köp ett nummer av varje och jämför. Finns och ett avsnitt av poker.se TV där Ola går igenom samtliga. Citera
Djens Postad 22 November , 2007 Rapport Postad 22 November , 2007 Är du en sämre spelare som letar efter halvdåliga tips köper du firstpoker. Är du en bättre spelare som vill ha tips som är bättre men svårare att ta in samt mycket underhållning köper du pokermag. Citera
Telefunken Postad 26 November , 2007 Rapport Postad 26 November , 2007 Poker Magazine. Iofs så är det en tid sedan jag prenumererade på tidningen men antar att om den fortfarande håller samma nivå så är det helt ok läsning. Men som sagt, förvänta dej inte några underverk. Mycket mycket mera prisvärt att sätta pengarna på pokerböcker om man vill lära sej mera om spelet. Citera
Jagged Postad 28 November , 2007 Rapport Postad 28 November , 2007 Bluff Magazine.... Fick en prenumeration i samband med att jag reggade mig på någon pokersite... Tycker den är långt mycket mycket bättre, enda som kan vara minus är att den är på engelska! Citera
xstase Postad 28 November , 2007 Rapport Postad 28 November , 2007 Jag prenumererar på både Poker Magazine och på First Poker, de är bra båda två, den som är mest lättläst är First Poker medan jag tycker att Poker Magazine är en djupare tidning på något sätt. Men jag tycker absolut att man ska ha båda, det står mycket intressant läsning i dem bägge. Citera
Ignatius Postad 28 November , 2007 Rapport Postad 28 November , 2007 Poker Magazine. Inte främst för att förbättra sitt spel (även om det alltid finns en del att snappa upp), för studier är det bättre att köpa en bok. Poker Magazine är överlägsen allt annat på den svenska marknaden, inklusive First Poker, som enligt mig ger dåliga och dyra råd till dem som inte orkar läsa böcker. Men har man ADHD kanske First Poker är ett okej substitut till 2+2's titlar. Och i Poker Magazine finns Dödarns dagbok! Citera
bLaZzerK Postad 28 November , 2007 Rapport Postad 28 November , 2007 Poker Magazine är den bästa tidningen jag läst, alla kategorier! First poker tiltar jag på bara jag ser det. Rörigare och mer ointressant tidning går inte hitta! Citera
eurythmech Postad 28 November , 2007 Rapport Postad 28 November , 2007 Poker Magazine är den bästa tidningen jag läst, alla kategorier! roflcopteramentalollipopacoaster Citera
Crappy Postad 28 November , 2007 Författare Rapport Postad 28 November , 2007 roflcopteramentalollipopacoaster Du verkar vara smart, tack för rådet!! (Hur orkar du överhuvudtaget??) Citera
upandcoming Postad 28 November , 2007 Rapport Postad 28 November , 2007 Poker Magazine är den bästa tidningen jag läst, alla kategorier! I hård konkurrens med Kalle Anka & CO och Kamratposten? Citera
eurythmech Postad 28 November , 2007 Rapport Postad 28 November , 2007 Du verkar vara smart, tack för rådet!!(Hur orkar du överhuvudtaget??) Hur jag orkar håna kulturskymningens ryttare? Citera
Crappy Postad 30 November , 2007 Författare Rapport Postad 30 November , 2007 Hur jag orkar håna kulturskymningens ryttare? Alltid kul med någon som anser sig ha en uppgift i livet! Men min "vän" om ett hån ska vara ett hån, måste motagaren förstå hånet, inte sant? En liten uppviglare på forumet förstår jag, kul. Crappy Citera
Colderose Postad 30 November , 2007 Rapport Postad 30 November , 2007 Jag tycker man ska prenumerera på båda. First Poker har blivit otroligt mycket bättre sedan starten för några år sedan. Pokermagazine är mer ett "life style" magasin. Det borde inte vara någon större diskussion egentligen. Jag menar, vad kostar det egentligen att prenumerera på båda? Ett par inköp på SvS 2,5/5? Tidningarna kompletterar varann rätt bra, anser jag. Citera
ulaf Postad 1 December , 2007 Rapport Postad 1 December , 2007 Vad vill man se för nya prylar då? Citera
Dead-Inside Postad 1 December , 2007 Rapport Postad 1 December , 2007 Jag tycker man ska prenumerera på båda. First Poker har blivit otroligt mycket bättre sedan starten för några år sedan. Pokermagazine är mer ett "life style" magasin. Det borde inte vara någon större diskussion egentligen. Jag menar, vad kostar det egentligen att prenumerera på båda? Ett par inköp på SvS 2,5/5? Tidningarna kompletterar varann rätt bra, anser jag. Finns väl bättre ställen att stoppa in som två inköpen? Citera
w4rp Postad 2 December , 2007 Rapport Postad 2 December , 2007 Jag skulle välja Poker Magazine för DODARNS dagbok Citera
Hasselby Postad 2 December , 2007 Rapport Postad 2 December , 2007 Bluff Magazine....Fick en prenumeration i samband med att jag reggade mig på någon pokersite... Tycker den är långt mycket mycket bättre, enda som kan vara minus är att den är på engelska! Jag får också denna tidning, har dock ingen aning om vilken sajt som bjuder på den. Party? Full Tilt? Nån som vet? Citera
Recommended Posts