Gå till innehåll

Tidning


Crappy

Recommended Posts

Jag prenumererar på både Poker Magazine och på First Poker, de är bra båda två, den som är mest lättläst är First Poker medan jag tycker att Poker Magazine är en djupare tidning på något sätt. Men jag tycker absolut att man ska ha båda, det står mycket intressant läsning i dem bägge.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Poker Magazine. Inte främst för att förbättra sitt spel (även om det alltid finns en del att snappa upp), för studier är det bättre att köpa en bok.

 

Poker Magazine är överlägsen allt annat på den svenska marknaden, inklusive First Poker, som enligt mig ger dåliga och dyra råd till dem som inte orkar läsa böcker. Men har man ADHD kanske First Poker är ett okej substitut till 2+2's titlar.

 

Och i Poker Magazine finns Dödarns dagbok!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker man ska prenumerera på båda. First Poker har blivit otroligt mycket bättre sedan starten för några år sedan. Pokermagazine är mer ett "life style" magasin. Det borde inte vara någon större diskussion egentligen. Jag menar, vad kostar det egentligen att prenumerera på båda? Ett par inköp på SvS 2,5/5? Tidningarna kompletterar varann rätt bra, anser jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker man ska prenumerera på båda. First Poker har blivit otroligt mycket bättre sedan starten för några år sedan. Pokermagazine är mer ett "life style" magasin. Det borde inte vara någon större diskussion egentligen. Jag menar, vad kostar det egentligen att prenumerera på båda? Ett par inköp på SvS 2,5/5? Tidningarna kompletterar varann rätt bra, anser jag.

 

Finns väl bättre ställen att stoppa in som två inköpen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bluff Magazine....

Fick en prenumeration i samband med att jag reggade mig på någon pokersite... Tycker den är långt mycket mycket bättre, enda som kan vara minus är att den är på engelska!

 

Jag får också denna tidning, har dock ingen aning om vilken sajt som bjuder på den. Party? Full Tilt? Nån som vet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...