Gå till innehåll

nabbes666 @ When im on the grind...

don_sebbe

Recommended Posts

• Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

http://www.flashback.info/showthread.php?t=357231

Här har du lite info. Jag tror den kan röra sig om 30 dagsböter samt den sedvanliga 5hundringen till brottsofferfonden. För den del som inte har någon inkomst på pappret rör det sig troligtvis om 50;-*30dagsboter(50 är minibeloppet) + 500 till brottsofferfonden, för ringa Narkotikabrott.

Om din mor nu hittade gräset(jag antar att du erkänt att det var ditt) varför då skicka dig på test. Innebär ju bara problem?

haha och jag fråga inte om jag kunde få tillbaka gräset =P

Okey (=

Vore ganska iskallt om du gjort det. Jag gjorde det när min kära mor hittade mitt hemliga lager för ett antal år sedan. Detta var första och enda gången jag fått mig en lavett av mamma.

Hon goolade oxå dit mig för socialen, men mitt test var negativt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du är myndig så socialen är utesluten.

Du får helt enkelt förklara för din mamma att det var en polare som var på besök, att du myndigt tog hans gräs fr honom, o planerade att slänga bort det.

Sen nämner du helt enkelt en polare som har en snygg tjej som du vill komma åt, så han får skiten, blir deppig, och förlorar sin tjej :D

Länk till kommentar

min mamma städar inte mitt rum. hon städade det när jag var på canaria. du är ganska sjuk i huvudet.

Men va fan e det me dej? ...inte fått gräs idag?

Tro fan att man tror att hon städar ditt rum när du skriver att hon just städade ditt rum !

f-låt om jag trampade på en öm tå !

Länk till kommentar

checka msn!

tyty

Du är myndig så socialen är utesluten.

Du får helt enkelt förklara för din mamma att det var en polare som var på besök, att du myndigt tog hans gräs fr honom, o planerade att slänga bort det.

Sen nämner du helt enkelt en polare som har en snygg tjej som du vill komma åt, så han får skiten, blir deppig, och förlorar sin tjej :D

jag har redan sagt att jag kommer faila på testet imorgon.

Åjo ljug inte nu nabbes :) Hur va det härom helgen när hon kom upp med damsugaren för att du inte hade städat på x antal veckor? ;-)

haha mm precis

Länk till kommentar

Varför skulle man inte röka gräs?

Ja vad tror du själv? Medför rätt så mycket sjukdomar, våldsamhet, Galenskap, raseri, ångest, skrattattacker, besatthet, sjukdomar, tankesuppression, permanent blindhet, vapenfixering, djävulsdyrkeri. Ja listan kan göras lång.

Missbrukaren kan även få behov av att våldta, misshandla till och med döda.

Det är nog varför man inte skulle röka. Om det är Cannabis vi snackar om.

Länk till kommentar

Ja vad tror du själv? Medför rätt så mycket sjukdomar, våldsamhet, Galenskap, raseri, ångest, skrattattacker, besatthet, sjukdomar, tankesuppression, permanent blindhet, vapenfixering, djävulsdyrkeri. Ja listan kan göras lång.

Missbrukaren kan även få behov av att våldta, misshandla till och med döda.

Det är nog varför man inte skulle röka. Om det är Cannabis vi snackar om.

haaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Finns en sjukt lång diskussion på detta forum om detta, men jag kan fan inte sluta garva.

Länk till kommentar

• Skapa nytt...