KingCosmoKramer Postad 6 April , 2008 Rapport Share Postad 6 April , 2008 Ganska sjukt egentligen att cannabis är olagligt. Och ganska sjukt att din mor vill att du ska åka fast. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KristenKnarkare Postad 6 April , 2008 Rapport Share Postad 6 April , 2008 http://www.flashback.info/showthread.php?t=357231 Här har du lite info. Jag tror den kan röra sig om 30 dagsböter samt den sedvanliga 5hundringen till brottsofferfonden. För den del som inte har någon inkomst på pappret rör det sig troligtvis om 50;-*30dagsboter(50 är minibeloppet) + 500 till brottsofferfonden, för ringa Narkotikabrott. Om din mor nu hittade gräset(jag antar att du erkänt att det var ditt) varför då skicka dig på test. Innebär ju bara problem? haha och jag fråga inte om jag kunde få tillbaka gräset =P Okey (= Vore ganska iskallt om du gjort det. Jag gjorde det när min kära mor hittade mitt hemliga lager för ett antal år sedan. Detta var första och enda gången jag fått mig en lavett av mamma. Hon goolade oxå dit mig för socialen, men mitt test var negativt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 6 April , 2008 Rapport Share Postad 6 April , 2008 Trisst att du åkte dit. Lite elakt av morsan att blanda in polis och sånt imo menmen Hoppas på det bästa för din skull Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KristenKnarkare Postad 6 April , 2008 Rapport Share Postad 6 April , 2008 Sjukt skoj rubrik iaf. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 6 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 April , 2008 Trisst att du åkte dit. Lite elakt av morsan att blanda in polis och sånt imo menmen Hoppas på det bästa för din skull nej det är inte polisen. jag ska gå till ungdomsmottagingen och göra ett "frivilligt" test typ. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 6 April , 2008 Rapport Share Postad 6 April , 2008 Ganska sjukt egentligen att cannabis är olagligt.Och ganska sjukt att din mor vill att du ska åka fast. Tycker att det är sjukare att nabbes mamma fortfarande städar hans rum. Ganska mycke LOL faktiskt :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 6 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 April , 2008 Tycker att det är sjukare att nabbes mamma fortfarande städar hans rum.Ganska mycke LOL faktiskt :mrgreen: min mamma städar inte mitt rum. hon städade det när jag var på canaria. du är ganska sjuk i huvudet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 6 April , 2008 Rapport Share Postad 6 April , 2008 . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 6 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 April , 2008 Vill inte märka ord eller så, men du menar din låtsassyster då eller? Annars bör din systers pappa vara din pappa? Skönt att månaden börjat bra nabbes! gl hon är igentligen min halvsyster. ´tackar! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 6 April , 2008 Rapport Share Postad 6 April , 2008 Man kan ha samma mamma men olika pappa. Halvsyster är nog ordet som sökes. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bolme Postad 6 April , 2008 Rapport Share Postad 6 April , 2008 checka msn! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 6 April , 2008 Rapport Share Postad 6 April , 2008 Du är myndig så socialen är utesluten. Du får helt enkelt förklara för din mamma att det var en polare som var på besök, att du myndigt tog hans gräs fr honom, o planerade att slänga bort det. Sen nämner du helt enkelt en polare som har en snygg tjej som du vill komma åt, så han får skiten, blir deppig, och förlorar sin tjej Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
legendar Postad 6 April , 2008 Rapport Share Postad 6 April , 2008 min mamma städar inte mitt rum. hon städade det när jag var på canaria. du är ganska sjuk i huvudet. Åjo ljug inte nu nabbes Hur va det härom helgen när hon kom upp med damsugaren för att du inte hade städat på x antal veckor? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 6 April , 2008 Rapport Share Postad 6 April , 2008 min mamma städar inte mitt rum. hon städade det när jag var på canaria. du är ganska sjuk i huvudet. Men va fan e det me dej? ...inte fått gräs idag? Tro fan att man tror att hon städar ditt rum när du skriver att hon just städade ditt rum ! f-låt om jag trampade på en öm tå ! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 6 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 April , 2008 checka msn! tyty Du är myndig så socialen är utesluten. Du får helt enkelt förklara för din mamma att det var en polare som var på besök, att du myndigt tog hans gräs fr honom, o planerade att slänga bort det. Sen nämner du helt enkelt en polare som har en snygg tjej som du vill komma åt, så han får skiten, blir deppig, och förlorar sin tjej jag har redan sagt att jag kommer faila på testet imorgon. Åjo ljug inte nu nabbes Hur va det härom helgen när hon kom upp med damsugaren för att du inte hade städat på x antal veckor? haha mm precis Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limpan Postad 6 April , 2008 Rapport Share Postad 6 April , 2008 trodde först att din mamma hade hittat någon gubbe på andra sidan där gräset ska vara grönare :lol: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
legendar Postad 6 April , 2008 Rapport Share Postad 6 April , 2008 trodde först att din mamma hade hittat någon gubbe på andra sidan där gräset ska vara grönare :lol: Hahaha, har man sett något inlägg i denna dagbok tidigare vet man att det är cannabis det handlar om Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 6 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 April , 2008 ska spela hajen och veckopotten nu. gl to me =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 6 April , 2008 Rapport Share Postad 6 April , 2008 Hörde att du var lite skraj för mig.. GL! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 6 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 April , 2008 Hörde att du var lite skraj för mig.. GL! hörde att jag var en superfisk. stort EV- att spela denna för mig men det blir skoj. detsamma! edit: ibland klonkar till och med jag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alow Postad 6 April , 2008 Rapport Share Postad 6 April , 2008 Röker alla gräs på detta forum eller? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 6 April , 2008 Rapport Share Postad 6 April , 2008 gl i hajen, jag ska släppa xboxtilten nu och nita upp lite:-) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 6 April , 2008 Rapport Share Postad 6 April , 2008 Röker alla gräs på detta forum eller? Varför skulle man inte röka gräs? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alow Postad 6 April , 2008 Rapport Share Postad 6 April , 2008 Varför skulle man inte röka gräs? Ja vad tror du själv? Medför rätt så mycket sjukdomar, våldsamhet, Galenskap, raseri, ångest, skrattattacker, besatthet, sjukdomar, tankesuppression, permanent blindhet, vapenfixering, djävulsdyrkeri. Ja listan kan göras lång. Missbrukaren kan även få behov av att våldta, misshandla till och med döda. Det är nog varför man inte skulle röka. Om det är Cannabis vi snackar om. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 6 April , 2008 Rapport Share Postad 6 April , 2008 Ja vad tror du själv? Medför rätt så mycket sjukdomar, våldsamhet, Galenskap, raseri, ångest, skrattattacker, besatthet, sjukdomar, tankesuppression, permanent blindhet, vapenfixering, djävulsdyrkeri. Ja listan kan göras lång. Missbrukaren kan även få behov av att våldta, misshandla till och med döda. Det är nog varför man inte skulle röka. Om det är Cannabis vi snackar om. haaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Finns en sjukt lång diskussion på detta forum om detta, men jag kan fan inte sluta garva. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts