54321 Postad 31 Juli , 2008 Rapport Share Postad 31 Juli , 2008 Yo ! Vilket hotell ska ni bo på, vartifrån åker ni, när går ert plan, hur länge stannar ni? (ska oxå dit imorn) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 31 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2008 Yo ! Vilket hotell ska ni bo på, vartifrån åker ni, när går ert plan, hur länge stannar ni? (ska oxå dit imorn) jag åker ifrån gbg klockan 16.00. hmm vet inte vad hotellet hette men det var 5stjärnigt och låg vid stranden 800m från centrum. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 31 Juli , 2008 Rapport Share Postad 31 Juli , 2008 Så det spelar ingen roll om motståndarn bluffar 100% av gångerna eller 0% av gångerna? edit: Chansar på att du kommer posta en länk till the [0,1] game som svar. amirite? bump for Hjort Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 31 Juli , 2008 Rapport Share Postad 31 Juli , 2008 Du borde allvarligt dra ner på dina Internetvanor KingCosmoKramer. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 31 Juli , 2008 Rapport Share Postad 31 Juli , 2008 Du borde allvarligt dra ner på dina Internetvanor KingCosmoKramer. han tjänar ju $ medan Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 31 Juli , 2008 Rapport Share Postad 31 Juli , 2008 Du borde allvarligt dra ner på dina Internetvanor KingCosmoKramer. Du hatar mig bara för att jag är svart Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
54321 Postad 31 Juli , 2008 Rapport Share Postad 31 Juli , 2008 jag åker ifrån gbg klockan 16.00. hmm vet inte vad hotellet hette men det var 5stjärnigt och låg vid stranden 800m från centrum. läs om läs ALLT Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 31 Juli , 2008 Rapport Share Postad 31 Juli , 2008 I och med din extremt sexiga analys så gav du en ton av att det behövdes förklaras - SOM om det är något annat fel på handen än riversynen som känns lite krystad. Så, som sagt, tack för din input. Gissar du inte observerade ironin i mitt första inlägg? Lugnt. Du kan fråga mig om vad du vill, när du vill. Jag finns där! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
darkapkuk Postad 31 Juli , 2008 Rapport Share Postad 31 Juli , 2008 Är smutsfall lika patetisk offline som online? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fetto Postad 31 Juli , 2008 Rapport Share Postad 31 Juli , 2008 Stoppa presserna!Gnäller du på nabbes666 spel eller? Du gnäller verkligen på den handen men hyllar den där synen för längesen, då han spelade emot en range? Du måste förstå att Kahlers synrange kontra reraise-range är väldigt balanserad till förhållande hur han spelar. Oftast är hans spel EV+ i längden ur ett lägre perspektiv med rätt range och spelstilsantagande. Jag tycker inte den var så farlig, fram tills riversynen. Seriöst, förstår du själv vad du skriver? edit: ägd Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
3lendil Postad 31 Juli , 2008 Rapport Share Postad 31 Juli , 2008 Det är när datorn stryker med som man inser att man är inne i en downswing. Kämpa nabbes, du kommer tillbaka Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 31 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2008 läs om läs ALLT hahah oj good one. :lol: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bijou Postad 31 Juli , 2008 Rapport Share Postad 31 Juli , 2008 vem fan är den där smutsfall?? gl nabbe Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandis84 Postad 31 Juli , 2008 Rapport Share Postad 31 Juli , 2008 omg jag är också nyfiken på smutsfall. Han verkar ju vara en blandning av sadistisk ärkeroflare och skön mysfarbror, utifrån de få gånger jag railat och chattat med honom. Finns han inte på pf? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 1 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Augusti , 2008 hej då alla. massa bilder när jag kommer hem;-) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thanksfish Postad 1 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2008 Är du inte rädd att bli ringrostig om du tar för långa uppehåll? Tänk på att man tappat skärpan väldigt snabbt. Det är nog inte så bra att ta alltför många och långa break. Och att gå ner på 25/50 KAN vara en bra idé men samtidigt blir det lite som att bara kasta bort pengar om du har ett vinnande game på 50/100. Och vinner du på 25/50 vinner du garanterat mer än hälften på 50/100.... dvs. en lönsam affär. Du är grymt skillad ju, det har nog inte någon undgått, så varför inte satsa? Det är ju inte precis så att de på 100/200 är ljusår bättre än dig. Det vet du ju själv likaväl som jag. Good luck. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 1 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2008 Man måste ju tänka på rullen också.. En halv mille sätter säkert djupa spår i rullen, då tycker jag det är helt rätt att kliva ner i nivå och ta det säkra före det osäkra. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 1 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2008 att gå ner i nivå och hitta tillbaka till sitt a-game kan väl inte anses vara att kasta bort pengar. sedan tror jag inte att zeb tappar alltför mycket på 1-2 veckor, tvärtemot så dig så anser jag att "vila sig i form" är en väldigt effektiv metod om inte den effektivaste! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thanksfish Postad 1 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2008 Aja, det är ju upp till honom hur länge han vill låta fiskarna vara ifred med sina pengar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 1 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2008 Aja, det är ju upp till honom hur länge han vill låta fiskarna vara ifred med sina pengar. Fast det sitter väldigt sällan fiskar över 25/50. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 1 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2008 Jävlar va du reser, var själv i Napa för några dagar sedan. Hare kul och GL Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 1 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2008 #3066 Haha bästa inlägget på länge Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 Seriöst, förstår du själv vad du skriver?edit: ägd Haha! Jag är glad du greppade det till slut Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-Gilbuert- Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 att gå ner i nivå och hitta tillbaka till sitt a-game kan väl inte anses vara att kasta bort pengar. sedan tror jag inte att zeb tappar alltför mycket på 1-2 veckor, tvärtemot så dig så anser jag att "vila sig i form" är en väldigt effektiv metod om inte den effektivaste! Finns det nåt som heter vila då man åker på pubertetsstinna resor hela tiden? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 Vila kan man göra i graven, VAMOS A LA PLAYA!!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts