Gå till innehåll

nabbes666 @ When im on the grind...


don_sebbe

Recommended Posts

Det gör ont att falla ner. Det är svårt att spela känslopoker mot bra motstånd när man har näst bäst hand.

Sen går man ner en eller två nivåer där pengarna känns som damm och orkar inte potkontrolla eller folda när nitsen minraisar turn...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Var glada att ni känner något när ni förlorar stort. En annan är bara helt likgiltig och känslokall, och bryr mig typ inte ett skvatt. Det är detta som kan ge en känslan:

 

-WTF! NL10K nu skottar vi bort rullen :oops:

 

Var nästan ett år sedan sist, men det är inget skoj att grinda in rulle från början, så nu försöker jag låta bli.

 

SÅ JÄVLA SANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dock mår man anus när man torskat allt.

 

edit, stenfull är ja igen fan asså.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej hej alla. Akte till Amsterdam i forrgaer med tva kompisar. Har vart en sjukt rolig resa hitills, aker hem pa sondag. Ska nog foersoka se pa sex och vaxmuseet idag och sen ut och roeja ikvell.

 

Pokern har gatt okej. Tagit igen lite 120k sa jag ligger just nu 200k minus foer manaden.

 

Blir en cafe pa stan nu sen hem och vecka polaren.

mvh nabbes.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ge fan i skiten, inget o se..... och vad du än gör, gå inte in på elephant club porrklubb... först 1,5 timma kamasutra, med en brud som ser ut som om hon skiter i vilket, sen lite förnedringsshow som grädde på moset...

 

Fan ta mig ngt av det sämsta jag sett.... Gå på ngn fin strip-club istället.. kommer inte på vad den heter, men ligger typ i mitten av red-light =)

 

Hur som helst, sjuuuukt snygga brudar på gatan, men som sagt... vem fan betalar för sex... men kul o glo på iaf.... =)

 

Ha en riktigt kul weekend!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...