elninjopink Postad 9 Juni , 2008 Rapport Share Postad 9 Juni , 2008 Jag har tappat 400k på tre veckor. Gått lite + nu idag så just nu ligger jag 350k från toppen. Det är visserligen mycket pengar, men såna svängningar måste man väl räkna med på 50-100, speciellt med tanke på hur aggressivt du spelar? Tror du det bara är varians, eller känner du att ditt spel kanske inte är på topp heller? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
John_teh_Donk Postad 9 Juni , 2008 Rapport Share Postad 9 Juni , 2008 Jag har tappat 400k på tre veckor. Gått lite + nu idag så just nu ligger jag 350k från toppen. Det var lite skillnad mot -40k, vet inte var jag fick det ifrån... Men som elninjopink skrev låter det ju inte helt ovanligt med tanke på nivå/varians och din spelstil. Men det blir ju inte roligare för det. Tror nog du kommer tillbaka rätt snart! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
corgi Postad 9 Juni , 2008 Rapport Share Postad 9 Juni , 2008 Railade dig lite, hur gick det? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Neuen Postad 10 Juni , 2008 Rapport Share Postad 10 Juni , 2008 Tjena Nabbes, har du kommit ur din tunga period eller är det fortfarande motrigg? Hejjar på dig vettu Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dompan Postad 11 Juni , 2008 Rapport Share Postad 11 Juni , 2008 nabbes fett med student nice asso jag bor med i gbg å tar studentne nu plus att man drar till, sunnyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy idag keep up the good work Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
VaNiaL Postad 11 Juni , 2008 Rapport Share Postad 11 Juni , 2008 nabbes fett med student nice asso jag bor med i gbg å tar studentne nu plus att man drar till, sunnyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy idag keep up the good work donkaments? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
striker Postad 11 Juni , 2008 Rapport Share Postad 11 Juni , 2008 nabbes fett med student nice asso jag bor med i gbg å tar studentne nu plus att man drar till, sunnyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy idag keep up the good work WTF? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 11 Juni , 2008 Rapport Share Postad 11 Juni , 2008 nabbes fett med student nice asso jag bor med i gbg å tar studentne nu plus att man drar till, sunnyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy idag keep up the good work Om man skulle lära sig det här språket får man ligga med 19-åringar då? (30+ undrar) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 11 Juni , 2008 Rapport Share Postad 11 Juni , 2008 Om man skulle lära sig det här språket får man ligga med 19-åringar då? (30+ undrar) Nja snarare 12-åringar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 11 Juni , 2008 Rapport Share Postad 11 Juni , 2008 Om man skulle lära sig det här språket får man ligga med 19-åringar då? (30+ undrar) +1 =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 11 Juni , 2008 Rapport Share Postad 11 Juni , 2008 Engelskan var däremot felfri! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 11 Juni , 2008 Rapport Share Postad 11 Juni , 2008 Hahaha, ajajaj fått mitt första inlägg borttaget, fiiint. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 12 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 Hej hej inte blivit överdrivet mycket poker(typ ingen alls). Drog iaf in 10k på mitt em tips igår. Hade en dubbel som såg ut såhär(Lite andra småspel på turkiet också). Tjeckien-Portugal 2 Schweiz-Turkiet 2 Satet också 4k på en trippel Tjeckien-Portugal 2 Schweiz-Turkiet 2 Österrike-Polen 2. Odds: 13.11. Möjlig vinst 52 440 Väldigt dumt att köra betting på svs när dem ger så dåliga odds men men, hoppas på lite klonk. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 12 Juni , 2008 Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 Tjeckien-Portugal 2 Schweiz-Turkiet 2 Exakt hur skönt kändes det när turkarna gjorde mål i 92a minuten? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 12 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 Exakt hur skönt kändes det när turkarna gjorde mål i 92a minuten? En 8 på en skala 1-10. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Samo Postad 12 Juni , 2008 Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 VAR ÄR DU? SÄTT PÅ DIN MOBIL SÅ ATT MAN KAN RINGA DIG!!!....tard // Roy Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 12 Juni , 2008 Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 En 8 på en skala 1-10. Härligt Själv så hade man pengarna på lika.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 12 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 VAR ÄR DU? SÄTT PÅ DIN MOBIL SÅ ATT MAN KAN RINGA DIG!!!....tard // Roy men min mobil ligger i ditt rum, glömde den sist jag var hos dig. =S Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 12 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 det ser inte så bra ut för polen =( Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 12 Juni , 2008 Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 det ser inte så bra ut för polen =( dock målen som räknas. 1-0 Polen! fint Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 12 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 Ja vi, håller på polen håller på polen. polen e bäst polen polen poleeeeen! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 12 Juni , 2008 Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 jag hejar på polen för din skull oxå då... heja, heja! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 12 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 jag hejar på polen för din skull oxå då... heja, heja! ty m8! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pastafazool Postad 12 Juni , 2008 Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 sick trippel du lirade. lite "the happening" över att man själv inte spelade på de tre matcherna. Så sjukt fina matcher. Nu är inte matchen klar än, 25 minuter kvar, men det ser riktigt fint ut. Har årets ångest över att jag inte lirade EM från första början Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 12 Juni , 2008 Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 Har årets ångest över att jag inte tränade fotboll som liten så jag kunde lira EM... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts