Gå till innehåll

nabbes666 @ When im on the grind...


don_sebbe

Recommended Posts

Jag har tappat 400k på tre veckor. Gått lite + nu idag så just nu ligger jag 350k från toppen.

 

Det är visserligen mycket pengar, men såna svängningar måste man väl räkna med på 50-100, speciellt med tanke på hur aggressivt du spelar?

Tror du det bara är varians, eller känner du att ditt spel kanske inte är på topp heller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag har tappat 400k på tre veckor. Gått lite + nu idag så just nu ligger jag 350k från toppen.

Det var lite skillnad mot -40k, vet inte var jag fick det ifrån...

Men som elninjopink skrev låter det ju inte helt ovanligt med tanke på nivå/varians och din spelstil. Men det blir ju inte roligare för det. Tror nog du kommer tillbaka rätt snart!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nabbes fett med student nice asso jag bor med i gbg å tar studentne nu plus att man drar till, sunnyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy idag :D keep up the good work

 

 

Om man skulle lära sig det här språket får man ligga med 19-åringar då? (30+ undrar)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej hej inte blivit överdrivet mycket poker(typ ingen alls). Drog iaf in 10k på mitt em tips igår. Hade en dubbel som såg ut såhär(Lite andra småspel på turkiet också).

 

 

Tjeckien-Portugal 2

Schweiz-Turkiet 2

 

Satet också 4k på en trippel

 

Tjeckien-Portugal 2

Schweiz-Turkiet 2

Österrike-Polen 2.

 

Odds: 13.11. Möjlig vinst 52 440

 

Väldigt dumt att köra betting på svs när dem ger så dåliga odds men men, hoppas på lite klonk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...