Gå till innehåll

nabbes666 @ When im on the grind...


don_sebbe

Recommended Posts

Hejhej. Vart en ganska lång dag idag. Upp klockan 10.00 för att spela golf och sen har det vart corona + sol och bad, är sjukt seg just nu.

 

Har bokat en resa till sunny beach, vi åker 1 juli =) någon annan från pf som åker dit samtidigt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Möjligt om man får med sig någon polare.

 

Dock se upp med poliserna.

Min brorsa va där för 2 år sen, och dom var ett gäng från skolan så dom var typ 40 pers säkert. Det var någon svensk kille ramlade in i ett skyltfönster så att det gick sönder. Senare på kvällen åker det upp en polisbil fram till min brorsas två polare som står och röker utanför något ställe och frågar "Are u from Sweden?" "yes" "Youre under arrest" så tog dom in dom, tog deras pass och sen fick dom två sitta och ringa runt till alla svenskar de kände och så tillslut fick de faktist tag på rätt kille och så fick de tillbaka passen.

Skön hantering av turism..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mm d är helt sjukt där, vi va där 4 polare förra sommaren..

 

stanna aldrig när någon försöker prata med dig på gatan, ha aldrig med dig mycket pengar (även om du har så d räcker och blir över).. du kommer bli rånad nån kväll så är det bara

 

vi kom till hotellet 23:30 första natten, kl 1 hade våra rumsgranner blivit rånade 2 gånger redan...

 

så ta inte med er mer pengar än vad ni skulle tycka vara jobbigt att bli rånade på.. (per kväll alltså)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Möjligt om man får med sig någon polare.

 

Dock se upp med poliserna.

Min brorsa va där för 2 år sen, och dom var ett gäng från skolan så dom var typ 40 pers säkert. Det var någon svensk kille ramlade in i ett skyltfönster så att det gick sönder. Senare på kvällen åker det upp en polisbil fram till min brorsas två polare som står och röker utanför något ställe och frågar "Are u from Sweden?" "yes" "Youre under arrest" så tog dom in dom, tog deras pass och sen fick dom två sitta och ringa runt till alla svenskar de kände och så tillslut fick de faktist tag på rätt kille och så fick de tillbaka passen.

Skön hantering av turism..

 

mm d är helt sjukt där, vi va där 4 polare förra sommaren..

 

stanna aldrig när någon försöker prata med dig på gatan, ha aldrig med dig mycket pengar (även om du har så d räcker och blir över).. du kommer bli rånad nån kväll så är det bara

 

vi kom till hotellet 23:30 första natten, kl 1 hade våra rumsgranner blivit rånade 2 gånger redan...

 

så ta inte med er mer pengar än vad ni skulle tycka vara jobbigt att bli rånade på.. (per kväll alltså)

 

Har vart på sunny två gånger innan men har inte haft någrag problem med vare sig vakter eller lokalbefolkning. men hela stället är ju skabbigt och maffia styrt så man får hoppas på att det inte blir tredje gången gilt, smack bye bye nabbes :rolleyes:.

 

 

20k + idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En bekant från gymmet skulle åka på studentresa till Sunny Beach, vilket dom gjorde... Första kvällen fick han för sig att bada i en pool. Vips så hoppade han i, men han missade att poolen inte var fylld med vatten. Ett brutet ben, sjukhusvistelse ofc och kryckor på studenten. Han är dock tillbaka på gymmet idag.

 

Akta poolerna Nabbes!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejhej. Vart en ganska lång dag idag. Upp klockan 10.00 för att spela golf och sen har det vart corona + sol och bad, är sjukt seg just nu.

 

Har bokat en resa till sunny beach, vi åker 1 juli =) någon annan från pf som åker dit samtidigt?

 

Jag ska dit den 28juni:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejhej. Vart en ganska lång dag idag. Upp klockan 10.00 för att spela golf och sen har det vart corona + sol och bad, är sjukt seg just nu.

 

Har bokat en resa till sunny beach, vi åker 1 juli =) någon annan från pf som åker dit samtidigt?

 

ååh fan, jag ska faktiskt också tillbaka till sunny i sommar.. vi har itne spikat något datum dock, men det lutar åt att de blir i mitten/slutet av Juli, hur länge stannar du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På Cypern e dom ju iaf korrupta. I Sverige e de ju bara mindre begåvade.

 

Och hatar judar :shock:. Det första vi fick höra när vi kom fram till klubbarna var "No". Vid frågan "varför?" fick vi antigen höra "Jew", "Cheap jew", eller "I am hizbollah, leave". :roll:. Men så fort vi berättade vart vi kommer ifrån ursprungligen och att vi bor i Sverige så välkomnades vi med öppna armar.

 

Så Cypern är ganska sick :-P

 

 

GL med liret Nabbes och gg till de fina resultaten. Ha kul i Bulgarien!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hm, vet inte hur det på dessa ställen som folk talar om, men en sak är säker.

Förväntar man sig skit, så får man det troligtvis.

Jag kan säga; Åk till Kroatien, nattlivet, vädret o vattnet är få ställen som slår. Du får definitivt ingen skit av lokalbefolkningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bulgarien är ett perfekt resmål om man vill ta risker , dricka sprit för 30 kr flaskan och gå och dansa med halvtjocka fjortis brudar till basshunter och sedan få ligga med nån schysst(?) brud från Åmål.

 

Ska dock tillläggas att det är jävligt skoj om man har rätt inställning men hade jag vart dig Nabbes så hade jag antagligen åkt någon annanstans , har själv vart i Bulgarien 2 gånger och är lika gammal som dig och skulle inte åka igen , been there done that.

 

Kroatien är nice , mkt snygga brudar och bra ös , lite dyrare dock. Men rekommenderas !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han har ju ändå pengar så man får anta att det är polarnas budget som bestämmer resmålet. För ärligt talat, Bulgarien suger rätt hårt i jämförelse med andra ställen...

 

 

Kan bara hålla med, tyvärr! Var på sunny förra året o de suger hårt mot de andra charterorterna !!!

 

Året innan var vi på rhodos, GRYYYMT !!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...