martenmania Postad 27 Juli , 2004 Författare Rapport Share Postad 27 Juli , 2004 Han plussar där me? Just det! Tyvärr så har jag varit "halvsjuk" nästan hela sommaren, så jag har lagt den delen åt sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kickboxer Postad 28 Juli , 2004 Rapport Share Postad 28 Juli , 2004 Han plussar där me? Just det! Tyvärr så har jag varit "halvsjuk" nästan hela sommaren, så jag har lagt den delen åt sidan. Åja, morgonpromenader kan man väl alltid ta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
calm Postad 28 Juli , 2004 Rapport Share Postad 28 Juli , 2004 hahahaha, skön signatur kickboxer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lapdance Postad 29 Juli , 2004 Rapport Share Postad 29 Juli , 2004 dag 39 - 25/7 Även idag spelade jag en WCOOP supersatellit på stars. Åkte ut tidigt. Iskallt i primas freerolls. Spelade sedan Fixed holdem 0,5/1 i 4 timmar för att fixa ihop 50 raked hands, för att kunna spela ännu mera freerolls . Var uppe på +$20 ett tag men slutade på +$1.38. Summering dag 39: +$1,38 Totalt: +$374,68 flytta alla pengarna till ladbrokes, sätt dig med minimum buy-in på pokergirl1 (300$) det är typ 15/30 shorthanded no limit. dubblahh! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mewdy Postad 31 Juli , 2004 Rapport Share Postad 31 Juli , 2004 Vad händer? Mer updateringar tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
martenmania Postad 2 Augusti , 2004 Författare Rapport Share Postad 2 Augusti , 2004 dag 39 - 25/7 Även idag spelade jag en WCOOP supersatellit på stars. Åkte ut tidigt. Iskallt i primas freerolls. Spelade sedan Fixed holdem 0,5/1 i 4 timmar för att fixa ihop 50 raked hands, för att kunna spela ännu mera freerolls . Var uppe på +$20 ett tag men slutade på +$1.38. Summering dag 39: +$1,38 Totalt: +$374,68 flytta alla pengarna till ladbrokes, sätt dig med minimum buy-in på pokergirl1 (300$) det är typ 15/30 shorthanded no limit. dubblahh! Verkar vara enda chansen att fixa 10000 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
martenmania Postad 2 Augusti , 2004 Författare Rapport Share Postad 2 Augusti , 2004 dag 40-46 - 26/7 - 1/8 Jag är rätt less på det här nu... pallar inte skriva mer än en gång i veckan. Ser inte ut som jag kommer att fixa 10000 precis. Veckans bästa resultat var vinst i en 2table SnG på stars. Summering dag 40-46 : +$43,15 Totalt: +$417,83 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 2 Augusti , 2004 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2004 Var det inte 10000kr? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jezaja Postad 2 Augusti , 2004 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2004 Jo kronor va det, 33% klart typ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Seraph Postad 2 Augusti , 2004 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2004 Nej det är som de flesta säger. Man måste våga för att vinna. Iaf om du nu ska nå ditt mål på utsatt tid. Jag tror du kan klara dig bra på 10$-turneringar... sätt undan pengar för 10 såna och kör på! Kom igen, vi hejar på dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidGambling Postad 8 Augusti , 2004 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2004 Men att bara spela freerolls är väl ändå hyfsat sorgligt? spela lite cash så kan du vinna mer än 30 dollar i veckan. Om du anser att du är för dålig för cash games är det ju en annan femma, men du verkar spela ganska mkt. truth hurts. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snerki Postad 8 Augusti , 2004 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2004 truth hurts. Var i ditt inlägg var sanningen? Var ju inte ens ett påstående i den.. Förövrigt så har han ju plussat 450$ på 1 och ½ månad. Det är mer än man kan säga om de flesta pokerspelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 9 Augusti , 2004 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2004 Nu då: Men att bara spela freerolls är väl ändå hyfsat sorgligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jezaja Postad 9 Augusti , 2004 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2004 Förövrigt så har han ju plussat 450$ på 1 och ½ månad. Det är mer än man kan säga om de flesta pokerspelare. Pengar/Tid hade varit intressant iof Känns som mart lägger ner mkt mer tid än någon annan på sin poker. Köra $10+1 tror jag hade passat dig perfekt mart, du behöver endast vinna 2 av 10 stycken och en ITM till för att gå plus. Vilket inte är jättesvårt för övrigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suddenly Postad 11 Augusti , 2004 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2004 Nu vill vi ju veta hur fortsättningen gick. Du har väl inte gett upp? Jag är övertygad om att du klarar det bara du tar lite risker. Du började ju skriva här för att det inte skulle gå lika lätt att ge upp så skriv mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
majken Postad 12 Augusti , 2004 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2004 vilka freerolls finns det? Än så länge har jag bara hittat Multipokers NL och NL Turbo som spelas var dag($100 turneringar om jag inte minns fel). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
martenmania Postad 13 Augusti , 2004 Författare Rapport Share Postad 13 Augusti , 2004 dag 47-53 - 2/8 - 8/8 Veckans "höjdpunkt" var en 5:e plats i en freeroll som gav $40. Summering dag 47-53 : +$55,35 Totalt: +$473,18 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
martenmania Postad 13 Augusti , 2004 Författare Rapport Share Postad 13 Augusti , 2004 vilka freerolls finns det? Än så länge har jag bara hittat Multipokers NL och NL Turbo som spelas var dag($100 turneringar om jag inte minns fel). Varje dag 17.00 på Prima poker $1000 , tidigare även 20.00 men den är (tillfälligt?) ersatt med en supersatellitfreeroll till Monte Carlo Millions som kräver 50 raked hands. 7.00 , 19.00 och 00.30 har Prima $1000 som kräver 50 raked hands, spelar jag när jag kvalificerat mig. Fredagar 16.00 brukar Ladbrokes ha en $500. Lördagar 21.00 har Bet365 en $5000. Lördagar 00.30 har Interpoker en $3000. Nästa vecka har Ladbrokes många freerolls Det är ungefär dessa jag brukar spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
martenmania Postad 13 Augusti , 2004 Författare Rapport Share Postad 13 Augusti , 2004 Nu då: Men att bara spela freerolls är väl ändå hyfsat sorgligt! Jag spelar $1 oxå, en gång i månaden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Magnum Postad 13 Augusti , 2004 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2004 Ja pokern går ju skapligt, men hur går det med kilona ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
martenmania Postad 20 Augusti , 2004 Författare Rapport Share Postad 20 Augusti , 2004 dag 54-60 - 9/8 - 15/8 Blev inte mycket poker denna vecka. En 5:e plats ($30) i Ladbrokes fredagsfreeroll blev bästa resultatet. Summering dag 54-60 : +$30,00 Totalt: +$503,18 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
martenmania Postad 20 Augusti , 2004 Författare Rapport Share Postad 20 Augusti , 2004 Sista chansen på söndag! Kvalificerade mig nyss till Ladbrokes Freeroll final. Sämst fyra och jag har fixat 10000kr! Kan behöva pengarna till en fettsugning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Spektakel Postad 27 Augusti , 2004 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2004 Den här tråden känns ungefär som att titta på när mormor spelar Bingolotto; man vet att det teoretiskt finns en chans att hon spelar ror hem storkovan, men i praktiken är den chansen väldigt väldigt liten. Som det har sagts tidigare måste man oftast riskera något för att vinna. Är man intresserad av freerolls kan hellre man spela dem själv än att läsa om någon annan som gör det. Jag följde inledningsvis den här tråden med stort intresse, när du jämförde dig med Schneid och allt, och jag höll tummarna för dig, men i slutändan blev den bara en gäspning. Inte ens tillräckligt många rakade händer för att få spela Primas freeroll.. *GÄSP* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts