Lobo Postad 24 Maj , 2009 Rapport Postad 24 Maj , 2009 Två personer kommer in i ett mörkt rum. Då säger den ene -Oj, vad här var mörkt! Då svarar den andre. -Ja, här har nog inte varit tänt på länge! Citera
Qhunden Postad 24 Maj , 2009 Rapport Postad 24 Maj , 2009 - Vet ni vad det är för likhet mellan Jonas Gardell och en oljeshejk? - Båda vill ha mark i gazaremsan. Citera
Lobo Postad 24 Maj , 2009 Rapport Postad 24 Maj , 2009 Alla tjejerna satt och pullade sig, utom Inger för hon hade inget finger. Citera
byling Postad 24 Maj , 2009 Rapport Postad 24 Maj , 2009 Hörde ni det som hände med Stewie Wonder? nä, vad har hänt???? - Han läste sig medvetslös på en strukturtapet! Citera
Jennez Postad 24 Maj , 2009 Rapport Postad 24 Maj , 2009 Vad har brandmän på sig när de jobbar? - Lågskor! Vem är det mest synd om i skogen? - Myrstackarna! Citera
sydvest Postad 25 Maj , 2009 Rapport Postad 25 Maj , 2009 Busringning till Harald Storm som bor på kullen. -Hej! Är det Storm på kullen? -Ja? -Håll i hatten då för fan! Citera
Late Postad 26 Maj , 2009 Rapport Postad 26 Maj , 2009 En afrikan har kommit till Sverige fått jobb och ökat sitt välstånd betydligt. Han känner nu sig manad att tacka svenskarna för detta fina land och att han fått möjligheten att komma hit. En dag på sitt jobb så bestämmer han sig för att tacka den första svensken han ser. Han går fram till en kille som står vid maskinbandet och säger: Du jag vill bara tacka dig för erat underbara land och för att jag har fått komma hit. - Men jag är inte svensk, jag är polsk. Afrikanen går till nästa medarbetare han ser och kör sitt tacktal. - Men jag är inte svensk jag är iranier. Afrikanen går fram till en kille som står vid några flyttlådor och säger: Du jag vill bara tacka dig för detta underbara land och att jag har fått möjligheten att komma hit och arbeta där rättvisan styr och alla människor har lika värde. -Men jag är inte svensk, jag kroat. - Vart fan är alla svenskar då? -Nä...de slutar vid 4. Citera
brainslicer Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Postad 14 Augusti , 2009 Vad sa piraterna när dom bordade Arctic Sea? - Virket är kapat. Citera
Freddy1337 Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Postad 14 Augusti , 2009 Vilken ö är katternas favorit ö? svar: Muskö höhöhö mus kö Citera
overmuch Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Postad 14 Augusti , 2009 Vilken Peter låter mest ? Trumpeter.... Citera
Larzzon67 Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Postad 14 Augusti , 2009 - Vet du när är en dykare är ledig ? - Näää !! - Det är när han är upptagen.. Citera
Nice Hand GG Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Postad 14 Augusti , 2009 Kille: Har du sett min nya fräsiga klocka? Tjej: Ser ju ut som vilken klocka som helst. Kille: Ja men den har en speciell funktion som ingen annan klocka har. Tjej: Vadå? Kille: Den ser om tjejer har trosor på sig, och min klocka säger att du inte har några. Tjej: Ja men då måste din klocka vara trasig för jag har trosor på mig. Kille: Den går en timme för fort. Citera
Vlade_Divac Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Postad 16 Augusti , 2009 Arsel hål ( Ashley Cole) går till anfall å han får kuk i sig av united försvaret. Citera
gorparken Postad 20 Juli , 2011 Rapport Postad 20 Juli , 2011 Q: What do salads say before each meal? A: Lettuce eat! Citera
gorparken Postad 22 Augusti , 2013 Rapport Postad 22 Augusti , 2013 Varför föddes inte Jesus i Sverige? Därför att man inte kan hitta 3 visa män och en svensk tjej som är oskuld. 2 män satt på en parkbänk. Den ena var full och den andra var också svensk. Citera
Anref Postad 19 September , 2013 Rapport Postad 19 September , 2013 visste ni hur kameler slåss då? Dom pucklar på varandra.................................. Citera
greywolf Postad 3 Oktober , 2013 Rapport Postad 3 Oktober , 2013 hört vid pokerbordet: har ni sett anders limpar? nej har inte han lagt sig? Citera
papiPope Postad 14 Januari , 2014 Rapport Postad 14 Januari , 2014 Hur får man en bög att knulla en tjej? Man bajsar i hennes fitta Citera
mr-flow Postad 14 Januari , 2014 Rapport Postad 14 Januari , 2014 Det stod faktist "så dåliga att de KAN bli bra". Att diskutera humor leder ju aldrig någon vart men det där skämtet har ingen edge någonstans. Så lite att jag behövde säga det. Det där är bara så grabbigt (high five!) att jag spyr lite i munnen av att någon fnissar åt det. Behövde läsa igenom lite av dom första sidorna för att se nivån, och tycker att GG's barnsexskämt har mycket mer substans. Citera
papiPope Postad 14 Januari , 2014 Rapport Postad 14 Januari , 2014 Det är sant att jag knappt brydde mig om rubriken, för det där skämtet är roligt. Kanske inte i textform för vissa, men absolut här: http://youtu.be/wzNiKn47Eno?t=8m04s Citera
Recommended Posts