Mauau Postad 30 Oktober , 2007 Rapport Postad 30 Oktober , 2007 En dialog mellan Pontus Wernbloom och Tobias Hysén, strax innan guldet: -Jag tatuerade in en femhundralapp på kuken igår! -Va fan då för!? -Tre osaker! För det första gillar jag att hålla i pengar. För det andra gillar jag när pengar växer. -Du é la' go' i hela hövvet! Tredje grejen då? -Frugan vill att jag sticker te' henne en femhundring då och då! Citera
Jennez Postad 30 Oktober , 2007 Rapport Postad 30 Oktober , 2007 - Ska du med på vattenskallarnas julfest? - Ja, jättegärna! (jättehjärna) Citera
Hakflem Postad 30 Oktober , 2007 Rapport Postad 30 Oktober , 2007 -Mår man dåligt av knark? -Nej, jag morfint. Citera
Verbal__Kint Postad 30 Oktober , 2007 Rapport Postad 30 Oktober , 2007 Vilket är djungelns största djur? Svar: En orm Citera
bossbaver Postad 30 Oktober , 2007 Rapport Postad 30 Oktober , 2007 - Ska du med på vattenskallarnas julfest?- Ja, jättegärna! (jättehjärna) tur att du förklarade, förstod inte föränn ( ) Nån till då: - Hjort har inte gjort nåt! - Varför då? - För han är en Hjort! _______________________ - Snusar du bajskorvar? - Nej, varför undrar du? - Skit i det du! _______________________ Vem vinner fighten mellan en kamel och en bäver? Kamelen såklart, den pucklar på bävern. Citera
bossbaver Postad 30 Oktober , 2007 Rapport Postad 30 Oktober , 2007 Vem på pokerforum.nu har oftast datortrubbel? Svar: Cyntax (error) Citera
bossbaver Postad 30 Oktober , 2007 Rapport Postad 30 Oktober , 2007 Vet du vad OK och Q8 egentligen skulle heta när de slogs ihop? -De tänkte ta sista bokstaven i OK och första i Q8... ...Nu blev det inte så... Citera
Cyntax Postad 30 Oktober , 2007 Rapport Postad 30 Oktober , 2007 Vem på pokerforum.nu har oftast datortrubbel? Svar: Cyntax (error) Höhöhö... Citera
Jennez Postad 30 Oktober , 2007 Rapport Postad 30 Oktober , 2007 - Vilket djur har det slappaste könsorganet? - Fladdermusen! Citera
boman Postad 30 Oktober , 2007 Rapport Postad 30 Oktober , 2007 Denna tråden spårar ur ibland, sluta blanda grymt bra skämt med dessa kassa kukar. Citera
SadGirl Postad 30 Oktober , 2007 Rapport Postad 30 Oktober , 2007 Denna tråden spårar ur ibland, sluta blanda grymt bra skämt med dessa kassa kukar. Klart bäst hittills! Citera
OzzzaJa Postad 30 Oktober , 2007 Rapport Postad 30 Oktober , 2007 Vem på pokerforum.nu har oftast datortrubbel? Svar: Cyntax (error) tur att du förklarade, förstod inte föränn ( ) Citera
ANGRYKOREAMAN Postad 30 Oktober , 2007 Rapport Postad 30 Oktober , 2007 "Analsex är skönt men det gör ont" Gretko, 7 FYP Citera
morgan52 Postad 30 Oktober , 2007 Rapport Postad 30 Oktober , 2007 Kör trådsöst det minskar risken för sladd:shock: Citera
weismyller Postad 30 Oktober , 2007 Rapport Postad 30 Oktober , 2007 Vad är det för likhet mellan McDonalds och en nedslagen blatte? Livet har sina goda stunder Varning utdelad /Juggler79 Citera
Smocke_ Postad 30 Oktober , 2007 Rapport Postad 30 Oktober , 2007 Vad är det för likhet mellan McDonalds och en nedslagen blatte? Livet har sina goda stunder *flinar i smyg* Citera
nizze Postad 30 Oktober , 2007 Rapport Postad 30 Oktober , 2007 Skämt om invandrare går väl hålla för sig själv anser jag. - Varför måste vi köra småsten när Tommy Körberg? - Varför får måste jag syna då Anders Limpar? (redan tagits i annan tappning) Citera
Tiggr Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 Negerpappan med son gick på stranden. sonen - Pappa får jag hålla i din snopp? pappan - Visst, men håll dig i närheten bara. Citera
retorik Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 - Varför får måste jag syna då Anders Limpar? (redan tagits i annan tappning) Vackert, älskar sån humor Vad kallas det när man köper katter? svar: Miss handel F.Ö.så var det min syster på åtta år som drog den för mig Jag garvade och sa att hennes skämt var Kat(t)astrof Citera
emilio_15 Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 Killen som var dålig på engelska: Excuse me for rapeing at the table. In sweden we have fartcontrols. Citera
Andreaz198 Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 Tommy Ström var ute och åkte med sin nya elbil. Plötsligt fick han sladd, tappade kontakten och slog en volt. Citera
Wokiee Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 Herr tiggare: VAR E PENGARNA!? Fru tiggare: jo de slant ur näven Citera
Bluwajt Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 -Vad heter du då? -Arin. -K:t då? -Jo tack, lite grann Citera
kurtan Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 "Vet du hur man ser att någon har fått en spark där bak?" "Medarna sticker ut." "Vad kallar man grävlingar i Norrland?" "Grytlappar." "Vad heter Rinkebys nationalfågel?" "Muckar du´va." "Om vi killar blir svettiga i skrevet, kallas det för pungsvett. Men vad kallas det när tjejer blir svettiga på samma ställe?" "Läppglans." "Varför var Hitler världens sämsta golfspelare?" "Han kom aldrig ur bunkern." Citera
Saint_Bjorn Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 Varför sover Jonas Gardell alltid på mage? Han har en finne i röven. Fast den är iofs tråddiskad eftersom den är bra, inte dålig. Citera
Recommended Posts