Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

tacksam för svar...dock inga..."Det är nl10, alla där är idioter"

PokerStars Game #12432112865: Hold'em No Limit ($0.05/$0.10) - 2007/10/04 - 12:45:28 (ET)

Table 'Posnania II' 6-max Seat #3 is the button

Seat 1: Mpress6 ($11.20 in chips)

Seat 3: schasko ($6.25 in chips)

Seat 4: ManU-roma7-1 ($7.35 in chips)

Seat 6: roccs ($8.40 in chips)

ManU-roma7-1: posts small blind $0.05

roccs: posts big blind $0.10

*** HOLE CARDS ***

Dealt to ManU-roma7-1 King of ClubsKing of Hearts

Mpress6: folds

schasko: calls $0.10

ManU-roma7-1: raises $0.30 to $0.40

roccs: calls $0.30

schasko: folds

*** FLOP *** 7 of Hearts5 of Diamonds6 of Diamonds

ManU-roma7-1: bets $0.90

roccs: raises $1.40 to $2.30

Postad

dom som spelar 5-10 kanske inte ska svara som om det vore 5-10 frågan handlade om. Har för mig att på låga nivåer höjer folk nästan bara med 2par och bättre och nästan aldrig med drag.

Skulle nog fortfarande stoppa in men det är inte lika solklart som alla verkar tycka det är.

Postad
dom som spelar 5-10 kanske inte ska svara som om det vore 5-10 frågan handlade om. Har för mig att på låga nivåer höjer folk nästan bara med 2par och bättre och nästan aldrig med drag.

Skulle nog fortfarande stoppa in men det är inte lika solklart som alla verkar tycka det är.

Dom som kommenterar handen borde tänka på att om en hand från NL10 postas här så är chansen att det är en whinetråd ungefär 98% stor :mrgreen:

Klart att Fi kommer ha en hand här när den postas här i forumet, men det är väl inte relevant? Frågan är hur ofta Fi har en bättre hand när handen inte postas i forumet? ;-)

Postad
Dom som kommenterar handen borde tänka på att om en hand från NL10 postas här så är chansen att det är en whinetråd ungefär 98% stor :mrgreen:

Klart att Fi kommer ha en hand här när den postas här i forumet, men det är väl inte relevant? Frågan är hur ofta Fi har en bättre hand när handen inte postas i forumet? ;-)

Var det ett svar på min post? Var ju inte i närheten av det jag skrev.

Annars håller jag med.