Sylwester Postad 7 December , 2007 Rapport Postad 7 December , 2007 Någon som kan rekommendera några schyssta elektronikprylar från shoppen? Är själv helt värdelös på det området och vill mest bli av med poängen. Citera
tarmac Postad 7 December , 2007 Rapport Postad 7 December , 2007 Någon som kan rekommendera några schyssta elektronikprylar från shoppen? Är själv helt värdelös på det området och vill mest bli av med poängen. Kategori? Nytta SKoj Annat Citera
Sylwester Postad 7 December , 2007 Rapport Postad 7 December , 2007 Kategori? Nytta SKoj Annat Tar gärna emot tips på lite vad som helst. Antar iofs att det jag främst söker faller under kategorin "Skoj". Om det är något jag inte behöver så är det skärmar iaf. Citera
ulaf Postad 7 December , 2007 Författare Rapport Postad 7 December , 2007 Nu har jag köpt kamera, ipod-station-pryl och en jacka (!) Citera
Guld_Bullen Postad 7 Januari , 2008 Rapport Postad 7 Januari , 2008 ungefär hur lång tid kommer en bställning inom europa att ta? Citera
ulaf Postad 7 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 7 Januari , 2008 ungefär hur lång tid kommer en bställning inom europa att ta? Elektronikprylar tror jag tar typ en månad har jag för mig. Min jacka fick jag ganska snabbt, en vecka eller så. Citera
Guld_Bullen Postad 8 Januari , 2008 Rapport Postad 8 Januari , 2008 Elektronikprylar tror jag tar typ en månad har jag för mig. Min jacka fick jag ganska snabbt, en vecka eller så. ty man Citera
ffredd Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Jag fick en iPod touch och en GPS levererad inom två veckor. Skärmen däremot har jag inte hört ett pip om trots att det har gått mer än en månad. Men jag tror att de klantade till det så att beställningen aldrig gjordes. Normalt går det nog fortare. Jag tror att det som händer när man gör en beställning av en europeisk elektronikpryl är att Full Tilt ber Pixmania skicka varan direkt till kunden, så det ska inte behöva ta längre tid än att beställa direkt från Pixmania. Citera
Full Tilt Support Postad 16 Januari , 2008 Rapport Postad 16 Januari , 2008 Hej. Vi sammanställer just nu en lista över svar på vanliga frågor angående Europeiska leveranser. Om ni har en fråga om en specifik vara kan ni skicka ett e-mail till customerservice@fulltiltstore.com Hälsningar, Full Tilt Support Citera
robster80 Postad 16 Januari , 2008 Rapport Postad 16 Januari , 2008 Beställde en ipod för 6 veckor sedan. Har inte fått den och har inte fått någon bekräftelse. Verkar inte som att FullTilt shoppen funkar som den ska. Citera
ulaf Postad 16 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 16 Januari , 2008 Dessutom måste jag protestera. Tycker att det är dåligt att man ska behöva betala av sin rakeback när man handlar. Det betyder att vi betalar pengar för grejerna när vi redan ska ha rejkat bort massa och ska få grejerna för att vi är lojala mot sajten. Citera
Full Tilt Support Postad 16 Januari , 2008 Rapport Postad 16 Januari , 2008 Dessutom måste jag protestera. Tycker att det är dåligt att man ska behöva betala av sin rakeback när man handlar. Det betyder att vi betalar pengar för grejerna när vi redan ska ha rejkat bort massa och ska få grejerna för att vi är lojala mot sajten. Eftersom forumreglerna tydligt förklarar att det inte ska diskuteras Rakeback här så tänker jag inte göra något undantag, men jag kan förstå att förhållandet mellan dina poäng och hur mycket rake du bidrar med kan vara frustrerande. Vad som dras från din totala summa är exakt $0.005 (en halv cent) mindre i rake per poäng spenderad i shoppen. Mer än så tror jag inte att vi ska diskutera förhållandet mellan poäng och rake. Med vänlig hälsning, Full Tilt Support Citera
ffredd Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 Dessutom måste jag protestera. Tycker att det är dåligt att man ska behöva betala av sin rakeback när man handlar. Det betyder att vi betalar pengar för grejerna när vi redan ska ha rejkat bort massa och ska få grejerna för att vi är lojala mot sajten. Jag håller med om att det inte borde vara så (det är ett ologiskt system), men jag retar mig mycket mindre på det än på de där löjliga frirullarna som kostar pengar. (Den senaste Iron Man-turneringen kostade mig runt 70 bucks i utebliven rakeback). Bildskärmen som jag köpte kostar runt 5900 kr i butik, men kostade mig bara 1611 kr i utebliven rakeback (dollarkurs 6.35), så det är rätt mycket värde i att handla där i alla fall. Citera
Full Tilt Support Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 Hej ffredd, Jag kan förstå att detta kan verka frustrerande, tyvärr är det svårt för oss att påverka avtal som affiliates gör med spelare. Skoj att höra att du uppskattar vår butik i alla fall. Hälsningar, Full Tilt Support Citera
Full Tilt Support Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 Hej Alla, Jag kan bekräfta att leveranstid i Europa är cirka fyra veckor för elektronik (beroende på land). Det ger en liten fingervisning om vad man kan vänta sig. Med vänlig hälsning, Full Tilt Support Citera
Guld_Bullen Postad 24 Januari , 2008 Rapport Postad 24 Januari , 2008 Kommer det finnas möjlighet att köpa latops inom EU också? Och när räknar ni med att dom kan vara uppe i shoppen isf? Mvh / Bullen Citera
Full Tilt Support Postad 30 Januari , 2008 Rapport Postad 30 Januari , 2008 Hej Guld_Bullen, Jag har inga uppgifter om lap-tops i europa, du kan alltid få den senaste informationen genom att kontakta customerservice@fulltiltstore.com Med vänlig hälsning, Full Tilt Support Citera
Lisa87 Postad 31 Januari , 2008 Rapport Postad 31 Januari , 2008 Samsung SyncMaster 305T 30 Inch Wide Screen Monitor – EU Only 413,500 Points Samsung SyncMaster 305T 30 Inch Wide Screen Monitor 300,000 Points Tråkigt mycket man "förlorar" på att få det skickat till EU.. Går det att skicka till något företag/någon kamrat i US som sedan skickar vidare till eu eller på något sett "komma runt" att "förlora" 113.5k poäng? EDIT: Skärmen var bara ett exempel.. Citera
Full Tilt Support Postad 31 Januari , 2008 Rapport Postad 31 Januari , 2008 Hej Lisa87, Orsaken till skillnader i pris är bland annat införselskatt på produkterna, d.v.s. inte något som vi kan påverka. Med vänlig hälsning, Full Tilt Support Citera
ffredd Postad 11 Februari , 2008 Rapport Postad 11 Februari , 2008 Går det att skicka till något företag/någon kamrat i US som sedan skickar vidare till eu eller på något sett "komma runt" att "förlora" 113.5k poäng? Inte lagligt. Tullen skickar en räkning på 42.5% av summan av skärmens värde och fraktens värde, så det blir mycket dyrare att göra så. Om det inte är en bildskärm så är det 25% som gäller istället för 42.5%. (Det är extraskatt på apparater som går att använda som en TV). Citera
Peligroso Postad 11 Februari , 2008 Rapport Postad 11 Februari , 2008 Dessutom måste jag protestera. Tycker att det är dåligt att man ska behöva betala av sin rakeback när man handlar. Det betyder att vi betalar pengar för grejerna när vi redan ska ha rejkat bort massa och ska få grejerna för att vi är lojala mot sajten.Bara en fundering, sedan ska jag hoppa av offtopicandet, men hur funkar det där? Betalar man från den veckans/månadens rakeback eller kommer det att vara rullande avbetalningar från rakeback tills man har betalat tillbaka värdet av varan? Om någon nu förstod vad jag menade... lite för trött. Nåja, i vilket fall som helst så är ju FT-dealen bra mycket fördelaktigare än "den andra stora konkurrenten", iaf. om man inte spelar sjukt mycket. Citera
limp_asterix Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 Är det så här att varorna i shoppen "kostar" på alla sidor, eller är det bara på Full Tilt? Vilka sidor har shoppar där det inte kostar? Citera
ulaf Postad 4 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2008 Bara en fundering, sedan ska jag hoppa av offtopicandet, men hur funkar det där? Betalar man från den veckans/månadens rakeback eller kommer det att vara rullande avbetalningar från rakeback tills man har betalat tillbaka värdet av varan? Om någon nu förstod vad jag menade... lite för trött. Nåja, i vilket fall som helst så är ju FT-dealen bra mycket fördelaktigare än "den andra stora konkurrenten", iaf. om man inte spelar sjukt mycket. Jag tror att allt nollställs varje rb-period, så spelar du inte den månaden tror jag att det är gratis. Citera
FraXioN Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 Bara en fundering, sedan ska jag hoppa av offtopicandet, men hur funkar det där? Betalar man från den veckans/månadens rakeback eller kommer det att vara rullande avbetalningar från rakeback tills man har betalat tillbaka värdet av varan? Om någon nu förstod vad jag menade... lite för trött. Nåja, i vilket fall som helst så är ju FT-dealen bra mycket fördelaktigare än "den andra stora konkurrenten", iaf. om man inte spelar sjukt mycket. Det är olika hos olika affiliates. Den jag har för över det negativa beloppet till nästkommande månad (dvs en typ av "avbetlning" som du kallar det). Andra gör det inte. Jag tror att allt nollställs varje rb-period, så spelar du inte den månaden tror jag att det är gratis. Som sagt, olika beroende på affe. Citera
NazguLKiNG Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 Vet iallafall att Cakepoker drar alla avgifter från rakebacken (bonusar, extraerbjudanden, SHOPAVGIFTER osv). Därför beställde ja allt ja ville ha när ja ändå skulle lämna sajten, då finns det ju ingen rakeback att dra avgifterna ifrån, eller hur? Citera
Recommended Posts