Gå till innehåll

Var ärlig nu, har du så kraftig skäggväxt som en man bör ha.


mrfiskman

Recommended Posts

Jag är 25 år gammal och har väl hyfsad skäggväxt nuförtiden antar jag, men tydligen enligt en kompis så hade jag knappt fjun för några år sen.. Han sa att jag måste vara ett extrem fall som gått från ingeting till hyfsat skägg på några år efter att jag fyllt 20. Ehh antar att jag kanske kom in i puberteten sent eller nåt.

 

Nå hur ser er skäggväxt ut grabbar? ( ja och om det finns kvinnor här med skäggväxt får ni också skriva)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vänta till du kliver över 30 och ryggväxten sätter fart. För att inte tala om näshåret!

30-plussarns bäste vän

Ord! Fick en sån av min dotter förra födelsedan. Fast hon var 11 månader då. Och har inga egna pengar. Kan knappast ha köpt den. Hmmm... Försöker min sambo säga mig något?

 

F.ö förstår jag inte OPs fråga. Hur kraftig skäggväxt bör man egentligen ha? Hursom, jag är nöjd med min. Utan den hade mitt huvud vart kalt som ett ollon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Passerar 21-sträcket i November och har väldigt, väldigt, väldigt lite skägg!

 

Försöker jag spara ut skägg under en vecka så brukar jag få på hakan men bara på kanterna (tomt i mitten) där bara enstaka fall av skaggväxt sträcker sig över 1-1.5 centimeter.

 

Under hakan ner mot halsen blir det också en del, ganska stickigt och mot öronhållet/polisonghållet så blir det ett par ensamma stackare, väldigt ensamma.

 

Mvh, KF!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ser ut som en liten flicka, len babyhud. Åtminstone mellan fläckarna av ansiktshår. Vilket som är det ingen idé att samla till helskägg, klarar på sin höjd av ett halvdecent hakskägg.

 

Ärvt lite lustiga gener från min far. Har t.ex lenare lår än min sambo, och det beror inte på att hon är hårig. Därmot har jag väldigt håriga vader. Men det slutar vid mina knän. Norr om dom är det klent bevuxet! :)

 

Så: Inte en riktigt man.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Passerar 21-sträcket i November och har väldigt, väldigt, väldigt lite skägg!

 

Försöker jag spara ut skägg under en vecka så brukar jag få på hakan men bara på kanterna (tomt i mitten) där bara enstaka fall av skaggväxt sträcker sig över 1-1.5 centimeter.

 

Under hakan ner mot halsen blir det också en del, ganska stickigt och mot öronhållet/polisonghållet så blir det ett par ensamma stackare, väldigt ensamma.

 

Mvh, KF!

 

1-1.5 cm på en vecka? Låter som att du har bra växt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hyfsat mycket, fast det kommer knappt över hakkanten. Börjar klia så fort jag inte har rakat mig på en vecka så har aldrig orkat försöka mig på en rejäl odling. Är lite avundsjuk på killar som har väldigt tunn ansiktsbehåring, måste vara grymt skönt att inte behöva raka sig varje dag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade jag fått välja hade jag helst inte haft ngt ansiktshår alls. Jäklar va skönt att slippa raka sig.

Jag har nog (tror jag) ganska så tät skäggväxt, förutom på överläppen. Har ngr gånger försökt spara ut till ngt liknande skägg, men det går då inte. Allt för långsam utväxt, samt ingen mustash. Hellre då inget hår i ansiktet alls. Då beklagar sig inte flickorna att det sticks =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...