Gå till innehåll

AnteSvante n ulaf GG :(


AnteSvante

Recommended Posts

Aja det var den söndagen. 20e i Cake 100k, 60-90ish i båda 100r och en 65e ngt i 75k var de enda casharna så vart ett rätt bra hål.

 

Synd att folk inte har bättre saker att göra än att sitta o vänta på att man ska busta så man kan gnida in det. Gör ngt liknande mot mig live plz :) Svårt att ta det seriöst på nätet.

 

Men tråkigt bara eftersom det förstör ens vilja att skriva ens ngt kreativt här.

 

Aja får väl se om det händer ngt och om folk ens vill ha kvar mig här.

 

O well, drar till soliga Malta om ngra timmar, blir nog inte många timmar online där nere efter WCOOP-misären:|

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 7,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag och många med mig vill ha dig kvar. Whina hur mkt du vill då det är din dagbok. Bättre att whina här än att göra som jag. Beklaga mig djupt till icke-pokerspelande vänner över msn :mrgreen:

 

DonkeyKlonk är ett litet äckel, och jag hoppas innerligt att han blev bannad. Må hanspringa dåligt i all framtid oxå. :-)

 

Verkar inte som han blev bannad vilket jag tycker är ett hån. Om folk får bete sig hur dom vill så blir det jävligt låg kvalitet här. Är inte direkt sugen att komma in här för att skriva av mig efter en session och få sånt skit kastat på mig.

 

Att bara ta bort inlägget/bilden räcker inte imo. Ngn mod får gärna kommentera då jag undrar lite vad som gäller och hur långt folk egentligen får gå i sina personangrepp. Är det den här standarden så är jag som sagt inte alls sugen på att skriva här mer tyvärr:(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar inte som han blev bannad vilket jag tycker är ett hån. Om folk får bete sig hur dom vill så blir det jävligt låg kvalitet här. Är inte direkt sugen att komma in här för att skriva av mig efter en session och få sånt skit kastat på mig.

 

Att bara ta bort inlägget/bilden räcker inte imo. Ngn mod får gärna kommentera då jag undrar lite vad som gäller och hur långt folk egentligen får gå i sina personangrepp. Är det den här standarden så är jag som sagt inte alls sugen på att skriva här mer tyvärr:(

 

:cry: :cry: :cry:

 

Kan ju be moderatorer kolla igenom hans tidigare inlägg i din dagbok om dem missat det. Ganska vidrig typ. Hoppas du fortsätter skriva.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:cry: :cry: :cry:

 

Kan ju be moderatorer kolla igenom hans tidigare inlägg i din dagbok om dem missat det. Ganska vidrig typ. Hoppas du fortsätter skriva.

 

Det är ju det som är grejen, verkar som dom gjort det men bara struntat i att göra ngt åt saken. Därför jag blir besviken, som sagt ska man få köra på sådär så tar jag o flyttar ngn annanstans istället.

 

På flygplatsen i Frankrike atm, flyget till Malta lyfter om 50, soooool, bad, kröka och tjejer väntar!

 

Holla!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad var det för bild om man får fråga? största problemet med pfs mods är ju bristen på fingertoppskänsla så skulle inte förvåna mig om de fuckat upp igen. ante fortsätt skriv här och ignorera alla idioter imo.

 

En champangekork som åker av o det sprutar skumpa samma sekund som jag bustade $5k WCOOP. Klassigt värre av han att sitta uppe hela natten och vänta:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar inte som han blev bannad vilket jag tycker är ett hån. Om folk får bete sig hur dom vill så blir det jävligt låg kvalitet här. Är inte direkt sugen att komma in här för att skriva av mig efter en session och få sånt skit kastat på mig.

 

Att bara ta bort inlägget/bilden räcker inte imo. Ngn mod får gärna kommentera då jag undrar lite vad som gäller och hur långt folk egentligen får gå i sina personangrepp. Är det den här standarden så är jag som sagt inte alls sugen på att skriva här mer tyvärr:(

Jag är inte intresserad av att sitta och sträckläsa ett par sidor bakåt för att se huruvida donky har jobbat sig mer mot dig. Enklast för alla parter är att du anmäler det/de inlägg som du har invändning mot. Att bara skriva "kan någon mod banna honom plz" räcker inte. Nu råkade det vara så att en annan användare anmälde inläggen och jag gick in, redigerade och varnade. Hade inte hans poster anmälts så är chansen stor att det hade gått oss mods förbi.

 

Vi är till för er skull och modererar efter bästa förmåga. Men det underlättar oerhört om ni hjälper oss genom att anmäla och förklara varför ni anser att en post bör tas bort och varnas.

 

Fair?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok, kanske inte ban på det men riktigt vidrigt beteende hsh :(

 

Agree!

 

Sen verkar det som många tror att modsen sitter dagarna igenom och läser alla trådar och alla dagböcker. Tror inte det går till riktigt på det sättet, det bästa är nog att själv rapportera via rapportfunktionen...

Edit. TF hann före. :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anledningen till att han håller på är antagligen för att han är så ruggigt avundsjuk för att han itne kan klonka några turrar och få spela på de högre nivåerna.

Fortsätt skriv och GL med liret!

 

Ja det är väl knappast ngn skräll om det är så. Rättfärdigar dock inte sånt beteende.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan ju säga såhär då ante.. jag känner inte dig men jag har hört massa om dig och sett din stil i dagboken och tycker bara att du beter dig jävligt vidrigt. Du är en sån person som skulle kunna vinna WSOP ME, sen WSOPE ME och EPT ME och sen veckan efter whina på att du torskar en flip i en $50 turre och "HUR SJUKT DET ÄR ATT DET !!!ALDRIG!!! FÅR STÅ". Ja.. det är din dagbok du får skriva vad du vill men det blir ju lite löjligt ibland när du saknar helt perspektiv på saker och ting och inte kan se saker i en helhet..

I början ville jag bara jävlas lite men sen vart de lite av en grej inte för att jag har hållt på så mycket men men kan väl sluta då.

Hursomhelst, vill tacka dig för att du finns för jag är alltid antesvante när vi spelar nhl09 och har en winstreak på 30 matcher sen dess.. thx man!

 

Jag kan hälsa på dig nån gång om vi ses live

 

GL & HF i Malta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...