Gå till innehåll

AnteSvante n ulaf GG :(


AnteSvante

Recommended Posts

  • Svars 7,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sorry helt glömt av att du var på resande fot, bekvämare att ha dig på hemmaplan imo.

 

Men jag bjuder på öl på Malta istället!

 

btw, har ni landat på Malta 20e? WCOOP ME hos er/oss/vart?

 

 

edit, nu blev det mycket men på tal om Prag, det går att finna bra +30 taggare på Hiltons skybar, det var ett av få ställen som affärskvinnorna satt och sippade mousserade på när jag var nere. Så dit och jaga milfpoäng istället för p5.

 

Låter bra:) Hörs på msn om Malta sen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Busthanden från igår, kanske larvig fråga men går inte att slinka på nåt sätt va?

 

edit: ser inte hur nu heller :roll:

 

PokerStars Game #32970219715: Tournament #195646746, $50+$5 USD Hold'em No Limit - Level XX (3500/7000) - 2009/09/18 2:50:38 CET [2009/09/17 20:50:38 ET]

Table '195646746 4' 9-max Seat #6 is the button

Seat 1: rmpvieira (532276 in chips)

Seat 2: Ggod (191583 in chips)

Seat 3: djk123 (286452 in chips)

Seat 4: D1rtyR1v3r (259047 in chips)

Seat 5: caecilius (433745 in chips)

Seat 6: heyupsnatch (153858 in chips)

Seat 7: Moorman1 (190417 in chips)

Seat 8: bliiz (521336 in chips)

Seat 9: BBOY3110 (331786 in chips)

rmpvieira: posts the ante 700

Ggod: posts the ante 700

djk123: posts the ante 700

D1rtyR1v3r: posts the ante 700

caecilius: posts the ante 700

heyupsnatch: posts the ante 700

Moorman1: posts the ante 700

bliiz: posts the ante 700

BBOY3110: posts the ante 700

Moorman1: posts small blind 3500

bliiz: posts big blind 7000

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Ggod 10 of Hearts10 of Clubs

BBOY3110: folds

rmpvieira: folds

Ggod: raises 9850 to 16850

djk123: folds

D1rtyR1v3r: folds

caecilius: calls 16850

heyupsnatch: folds

Moorman1: folds

NEROFERA [observer] said, "EVIL TA AI?"

bliiz: folds

*** FLOP *** 9 of Diamonds5 of Diamonds7 of Spades

Ggod: bets 27650

caecilius: raises 56350 to 84000

Ggod: raises 90033 to 174033 and is all-in

caecilius: calls 90033

*** TURN *** 9 of Diamonds5 of Diamonds7 of Spades6 of Hearts

*** RIVER *** 9 of Diamonds5 of Diamonds7 of Spades6 of Hearts5 of Hearts

*** SHOW DOWN ***

Ggod: shows 10 of Hearts10 of Clubs (two pair, Tens and Fives)

caecilius: shows Ace of SpadesAce of Hearts (two pair, Aces and Fives)

caecilius collected 398566 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot 398566 | Rake 0

Board 9 of Diamonds5 of Diamonds7 of Spades6 of Hearts5 of Hearts

Seat 1: rmpvieira folded before Flop (didn't bet)

Seat 2: Ggod showed 10 of Hearts10 of Clubs and lost with two pair, Tens and Fives

Seat 3: djk123 folded before Flop (didn't bet)

Seat 4: D1rtyR1v3r folded before Flop (didn't bet)

Seat 5: caecilius showed Ace of SpadesAce of Hearts and won (398566) with two pair, Aces and Fives

Seat 6: heyupsnatch (button) folded before Flop (didn't bet)

Seat 7: Moorman1 (small blind) folded before Flop

Seat 8: bliiz (big blind) folded before Flop

Seat 9: BBOY3110 folded before Flop (didn't bet)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I typ 80% av alla händer som du (Ulaf) lägger upp vill jag ha in keramiken. Vad säger det om mig? :P

 

Edit: Eller dig...?

 

Jag slänger ju in keramiken i alla men förlorar :D

 

99 spelade jag kanske lite kallt, beta halvpot och folda för hans all-in. Tog lång timebank men vad fan ska han ha??? Han visa AQo IUHGRYHIURGB

 

i J9 beta jag och stacka av mot A7cc, 0 outs!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Busthanden från igår, kanske larvig fråga men går inte att slinka på nåt sätt va?

 

edit: ser inte hur nu heller :roll:

 

Marginell...med 10-15M kvar kanske man kan vika den, just synen pre från Fi indikerar ju nåt som e stål. hade det varit JJ eller QQ, samt AK känns det som Fi hade 3 bettat pre, dvs standard Stars play...

 

Jag hade nog också ställt. Men skall man se nyktert på det så känns det som att AA är rätt möjlig..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mm, tänk dig alla GTO-fjantar som bara sitter tysta när de pushar! haha vilka sopor!

 

Btw, ju mindre penis du har, desto högre måste du skrika. Vetenskapligt bevisat!

 

Jag kan berätta att ulaf nyligen vart vräkt från lägenheten efter att han skrikit högt som fan , sent på natten :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Marginell...med 10-15M kvar kanske man kan vika den, just synen pre från Fi indikerar ju nåt som e stål. hade det varit JJ eller QQ, samt AK känns det som Fi hade 3 bettat pre, dvs standard Stars play...

 

Jag hade nog också ställt. Men skall man se nyktert på det så känns det som att AA är rätt möjlig..

 

min känsla säger att vik nog är rätt kasst. tyvärr liksom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, gårdagens turre:

 

Jag spelar snortight första timmarna och visar mer eller mindre bara stål på ett ganska kompetent bord. Dubblar med JJ vs AA på KJT. Så är uppe på 20k ganska tidigt (10k start)

 

Sen förlorar jag en rätt trist hand när jag 3betar en dansk och han orkar 4beta in runt 5k med AJo på 75/150 i min AK och drar ut. Sen förlorar jag ngra uppslag med AK, AQ, AJ, AQ, så är nere på 11k när handen i fråga utspelar sig.

Norinder har vart ganska solid han med:shock:, blindsen är 100/200 och han har ca 10.5k och säger 525 på CO. Jag slår om till 1475 med AJo (min första 3bet vs han, har tidigare foldat AJo face up när han 3betade mig o han visade AA)

Micke synar och floppen kommer K93 rainbow. Jag betar ut 1775 och han synar.

Turn 9. Jag checkar för att se vad han hittar på. Han betar 2150 med ca 6k bakom.

Min tanke är att han floatar rätt ofta i det här läget och har rätt många semisvaga händer i sin range. Vet inte om han betar Kx, men ser det som ganska möjligt. Och jag har vart så tight att det ser ut som jag har nöt om jag degar då jag gett upp en hel del potter vid motstånd. Så jag degar.

Han mumlar något om att "vafan du har ju KK" och synar efter lite tänk med A9o...:roll:

 

Nh.. Han förklarar det med att "han inte trodde på mig pre" 4-5h av NITspel räckte inte för det obv hehe. Har även lite svårt att se vad han ville träfffa med A9o mtp att han vet att jag kan spela.

En annan kille sa även att han foldade en 9a, vilket ju är trist då det är det enda kortet förutom möjligen A som jag kommer förlora pengar på. Blankar turn kommer det ju gå check-check och jag får svårt att bluffa river där.

Men men, ska väl sluta tänka och bara spela nötter :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ang 99 och annat random,

Sällan man orkar, men sålänge fi inte är helt borta så är jag övertygad om att det är ett bra vik.

 

Blir så tiltad på sådanna lägen för de sitter ju oftast med just med sina A-A och K-K där, så länge inte fi är typ 26/5, endå betalar man av dom alldeles för ofta. Även idioter som synar med typ sc eller låga pps där lär ju träffa den brädan bra så lätt vik enligt mig. Kan säkert bli exploitad osv men tur nog är det inga superdatorer som generellt synar bakom där pre.

Jag tror jag cbetfoldar och hoppas han synat med k-q, q-j osv pre.

 

Likadant med folk som pushar <20bb från sen pos med sin sämre range och raisesynar med sina bra händer utan att ha någon rasiefoldrange ( finns säkert ett par bra spelare som raisefoldar där också och exploitar extra creed man får mot andra tänkande). Men väldigt många regs som iaf är högt rankade på p5 läcker ju hårt här.

 

Okej att göra de mot megadonks men mot folk man spelar flera ggr i veckan fattar jag inte vad de hoppas på att få ut utav det spec mtp hur light man synar ner 20bb pushar nuförtiden. Iofs hittar dom väll lite ev då jag tiltar järnet när dom gör så och jag tillslut pushar mina sjuor in i deras damer...

 

 

 

Segt i prag Ante :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...