Gå till innehåll

AnteSvante n ulaf GG :(


AnteSvante

Recommended Posts

HAHA fan va smart jag är. Har hela tiden tänkt att det är söder om sthlm. Men jag vet ju att det ligger norr. Det är ju i stort sett bara ett stenkast från min hemort åkersberga :D

 

Det finns väl inget som ligger inom ett stenkast från Åkersberga 8-) Danderyd is the shit, bara en sån sak som stockholms flottaste köpcentrum (Mörby Centrum)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 7,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

ulaf: även om jag inte fick säga det här, men jag har uppgifter om att min syster ska dejta en 21-åring. Det finns alltså en chans...

 

Jag tar en två veckors ban från den här ankdammen.

 

Lycka till med pokern!

 

Jävla hycklare den där syrran, no offence. Just nu jobbar jag dessutom på annat håll!

 

Ha det så kul!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HAHA fan va smart jag är. Har hela tiden tänkt att det är söder om sthlm. Men jag vet ju att det ligger norr. Det är ju i stort sett bara ett stenkast från min hemort åkersberga :D
Jag blandar alltid ihop Stocksund (Danderyd) med Trångsund (pendelstationen mellan Farsta Strand och Skogås, dvs söderut). Det är säkert samma med dig då?
Det finns väl inget som ligger inom ett stenkast från Åkersberga 8-) Danderyd is the shit, bara en sån sak som stockholms flottaste köpcentrum (Mörby Centrum)
Så imponerad blev jag inte då jag råkade förvirra mig där. :roll:
Bor ute i Stocksund nu (danderyd)
Då kan du alltid få åka med mig hem efter CC om jag råkar vara där.

När är inflyttningsfesten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...