Gå till innehåll

AnteSvante n ulaf GG :(


AnteSvante

Recommended Posts

  • Svars 7,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tyvärr :cry:

Men jag skickar PM med kontonummer som du kan testamentera dina cash till. Kontonummret tillhör en organisation som hjälper bebisdelfiner å sånt skit.

 

HAHAHA!!!

 

Vart lite "Sulla-varning" på whinen där men förstår när du säger att utgifterna vart stora=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Chillat idag med, gick upp, kollade en film. Drog ner o hittade en najs tröja, skor och ett par jeans på stan. Käkade lite sallad och tog en öl. Mötte upp Kraclob och Andreas o drog på en bio. Såg hollywood gigolo, som var bra men namnet är rätt missvisande. Spread heter den i US.

 

Nu har jag packat o drar till Malaga vid 4 typ. Bara bokat ditresa så får se hur bra man går. Borde vara tillbaka på mån iaf och då blir det flytt.

 

Framöver så blir det till att dra o hälsa på hos Iremats ett par dagar i gbg, sen ner till malmö open mellan 26-30/8. Efter det dirr o chilla en vecka lr kanske lite mer i NYC. Sen därifrån till Unibet open Prag med en polare från stan. Drar nog dirr till Malta och spelar EMOP-finalen sen får vi se om man blir kvar där några dagar:)

 

Keepin busy!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gl Ante!!!

 

Omaha-hand som hauntat mig som jag kanske spelade (eller inte spelade) som en kyckling:

 

10-10 live, tror det är sjuhandat, jag sitter med runt 4200 kronor framför mig, de andra har mellan 3k och mer än mig. Min hand är :Js::Td::9s::9h:

 

UTG limpar in mörkt för 10 kronor och slaskig spelare slår upp till 50 kronor. En syn bakom och ännu slaskigare spelare slår om till typ 200 kronor och jag synar på small blind. UTG synar och första höjaren synar och han som synade 50 slår om till typ 900 kronor. Slaskaren som 3betade synar och nu är det min tur.

 

Här la jag mig som en Texas Hold 'em-nörd men borde nog ha synat eftersom risken nog är liten att gubben bakom slår om igen. Dock har jag ingen position (lol).

 

Iaf det roliga var att floppen kom 953 och det blev trevägsall-in med AA och lite färgdrag och stegdrag. De körde turn river tre gånger och mitt topset hade stått på alla tre och jag hade scoopat en pott på typ 12k... möjligt att nån av de andra inte fått in det dock om jag varit med.

 

Förresten, om jag synat, ska jag checkraisa eller potta ut?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gl Ante!!!

 

Omaha-hand som hauntat mig som jag kanske spelade (eller inte spelade) som en kyckling:

 

10-10 live, tror det är sjuhandat, jag sitter med runt 4200 kronor framför mig, de andra har mellan 3k och mer än mig. Min hand är :Js::Td::9s::9h:

 

UTG limpar in mörkt för 10 kronor och slaskig spelare slår upp till 50 kronor. En syn bakom och ännu slaskigare spelare slår om till typ 200 kronor och jag synar på small blind. UTG synar och första höjaren synar och han som synade 50 slår om till typ 900 kronor. Slaskaren som 3betade synar och nu är det min tur.

 

Här la jag mig som en Texas Hold 'em-nörd men borde nog ha synat eftersom risken nog är liten att gubben bakom slår om igen. Dock har jag ingen position (lol).

 

Iaf det roliga var att floppen kom 953 och det blev trevägsall-in med AA och lite färgdrag och stegdrag. De körde turn river tre gånger och mitt topset hade stått på alla tre och jag hade scoopat en pott på typ 12k... möjligt att nån av de andra inte fått in det dock om jag varit med.

 

Förresten, om jag synat, ska jag checkraisa eller potta ut?

 

CR. In med så mycket som möjligt, och du hade definitivt fått läge att CR med dem spelarna.

 

Med det värdet pre hade jag def. synat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...