Metaddict Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Postad 24 Oktober , 2010 bara en tanke som slog mig, hur utalas okocha? varit inne på ockotja eller ockosha eller okoosha Som i cha cha Citera
okocha Postad 30 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 30 Oktober , 2010 *jag blev leggad på konsum när jag köpte ipren idag. *pokerz går inget vidare men jag har kul och det är snart ny månad =) *köpt en mbp 17" så nu slipper jag spela på en trasig slapptopp. *hade stuga med legenderna gretko. och mendieta19 när jag va i sthlm, dom är visserligen överbra på poker men visade sig ändå någorlunda mänskliga på nått vis... *1års-kalas idag och 48års i morgon. tårta är bra *har lite funderingar på att skriva lite mer seriöst här, antagligen försvinner dom ganska snart men får se... Citera
Ängeln17 Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Postad 30 Oktober , 2010 1års-kalas idag och 48års i morgon.... Svängningar som i pokern alltså . Citera
Rooney Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Postad 30 Oktober , 2010 no offence men det kanske var dags? Bättre lycka nästa Citera
Chofritz Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Postad 30 Oktober , 2010 Smärtan är den samma även för hypokondrikern Citera
Yxel Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Postad 30 Oktober , 2010 du är så jävla vidrig /banna mig Det är lugnt Citera
Tottyville Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Postad 30 Oktober , 2010 du är så jävla vidrig /banna mig plus 1, det är så sjukt vidrigt över hur mkt du whinar i förhållande till vad du råkar ut för. Så du vet är det inte sista ggn du kommer backa. Du skulle bara veta vad andra mkt duktigare spelare får utstå, det är duktigt irriterande å höra dina konstanta pluswhine. Ska sluta läsa här, påpeka det inte ens. Vad landade f.ö backet på? Citera
Yxel Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Postad 30 Oktober , 2010 plus 1, det är så sjukt vidrigt över hur mkt du whinar i förhållande till vad du råkar ut för. Så du vet är det inte sista ggn du kommer backa. Du skulle bara veta vad andra mkt duktigare spelare får utstå, det är duktigt irriterande å höra dina konstanta pluswhine. Ska sluta läsa här, påpeka det inte ens. Vad landade f.ö backet på? Inte så lätt att pluswhinea när man inte inte plussar Så får la backwhinea lika mycket som alla andra? Är ju vad detta forum består av. Bakfylla och backwhine Citera
Tottyville Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Postad 30 Oktober , 2010 du är så jävla vidrig /banna mig Inte så lätt att pluswhinea när man inte inte plussar Så får la backwhinea lika mycket som alla andra? Är ju vad detta forum består av. Bakfylla och backwhine Du har backat en månad på 3år. Vad fn gnäller du över. Citera
Yxel Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Postad 30 Oktober , 2010 Du har backat en månad på 3år. Vad fn gnäller du över. Kvittar la om det är första eller tionde? Har la lika mycket rätt att whina för det? Citera
IbeatU Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Postad 30 Oktober , 2010 Du har backat en månad på 3år. Vad fn gnäller du över. Eller så får man gnälla absolut hur mkt man vill, oavsett vad man backat/plussat? Sålänge han gör det i sin egna db så behöve du ju inte whinea över hans whineande Citera
Ängeln17 Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Postad 30 Oktober , 2010 Eller så får man gnälla absolut hur mkt man vill, oavsett vad man backat/plussat? Sålänge han gör det i sin egna db så behöve du ju inte whinea över hans whineande This. Citera
kossan Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Postad 30 Oktober , 2010 Du har backat en månad på 3år. Vad fn gnäller du över. Jag kan ha fel: 1.Not so hidden 2.pelat för lågt. 3.jag är finne Citera
okocha Postad 30 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 30 Oktober , 2010 Kul med en massa idioter som hånar! Hoppas ni gular eller att ni redan gjort det Citera
urmy Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Postad 30 Oktober , 2010 Visst är det lugnt att whina, men i mina ögon har ändå whinerättigheter en hyfsat stark korrelation till skicklighet. Dvs whinar en fisk över att han förlorar på poker så känns inte whinet inte berättigat. Tror det är det många reagerar på. Citera
okocha Postad 30 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 30 Oktober , 2010 Visst är det lugnt att whina, men i mina ögon har ändå whinerättigheter en hyfsat stark korrelation till skicklighet. Dvs whinar en fisk över att han förlorar på poker så känns inte whinet inte berättigat. Tror det är det många reagerar på. Alla sämre än dig är fiskar? Vad spelar du nu för tiden och hur går det? Skulle inte du sluta vara bitter snart btw? Citera
urmy Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Postad 30 Oktober , 2010 Alla sämre än dig är fiskar? Vad spelar du nu för tiden och hur går det? Skulle inte du sluta vara bitter snart btw? Jag sa aldrig nått om mig. Det enda jag spekulerade i var att fiskar inte bör whina. Yxel är absolut ingen fisk men inte såpass bra att han har enorm edge över sin nivå och borde kunna ta lite varians. Jag spelar för övrigt 2/4e på prima med lite ibland lite 1/2 och ibland 3/6 beroende på värde, snittar 4,5 ptbb senaste 300k händerna, majoriteten på 2/4. Måste hitta en ny avatar innan jag kan sluta vara bitter. Tills dess, HU 4 rollz. edit: hur går det själv? Citera
Recommended Posts