Leooo Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 fattar inte Nä dä eju därför du får harva i åkra gossebarn Citera
Starfitter Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Har inte position. then call flopp, crai turn. om färgen lägger sig så syna bet, mkt svårare är det väl inte att spela set? Citera
jkkman Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 c/c flop är nog bästa settet att spela hehehehe Citera
Yxel Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Vill se er gtoregs som går c/c med fd där Citera
jkkman Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 vi är ju tillräckligt djupa för att c/r turn väl? Citera
okocha Postad 9 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2010 Nä dä eju därför du får harva i åkra gossebarn varför är just jag din hackkyckling? Citera
Elitloppet Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Man kan väl spela olika händer på olika set! Även händer inom samma kategori sas. Edit: Eller inte. Citera
okocha Postad 10 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2010 idag åker 4 medlemmar från team linköping förstärkta med en norrköpingsbo till stockholm för att först se villa busta mot bajen ( ) och sen inta cc. som inofficiell affe för bandyn i sverige uppmanar jag alla stockholmare att möta oss på zinkensdamm klockan 20.00. Om någon skulle råka känna igen oss på cc får ni gärna hälsa Vi är dom ganska storvuxna och vilsna bönderna. ----- mitt internetlir denna månaden har faktiskt börjat bra, bara spelat nl100 på unibet för att hitta in i ett vinnande spel igen och springer bra, upp 33 inköp på spelet än så länge =) vet inte varför jag vågar skriva detta, men fu jinxen. Citera
Yxel Postad 10 Mars , 2010 Rapport Postad 10 Mars , 2010 Imorrn bär det av till Carlifonien. Tjejen ska på konferens i Ventura (några mil norr om LA) så jag följer med som sällskap. Efter det blir turistande i LA, och sen flyg över till NY för mer turistande och hockey. Rangers mot Islanders, tyvärr verkar inte matchen gälla något så det blir väl som sist, ganska sömnigt! GAH! Ser fram emot alltihop hur som helst, känns som perfekt att åka från Sverige under tining, för att komma tillbaka till barmark (troligt). Citera
GG Postad 10 Mars , 2010 Rapport Postad 10 Mars , 2010 Vill se er gtoregs som går c/c med fd där :S :S :S :S :S :S Citera
-PK- Postad 10 Mars , 2010 Rapport Postad 10 Mars , 2010 Ifall ni ska stå i Bajenklacken kan jag nog följa med till zinken ikväll! Citera
okocha Postad 11 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2010 ingen bra match igår, ska väl tilläggas att bajen var sjukt bra men det var ingen vilja i villa igår typ. plossa typ 2k på cc sen iaf =) Citera
okocha Postad 11 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2010 vet inte varför jag vågar skriva detta, men fu jinxen. Finns förhoppningar om bättring nu när han jinxat sönder sig själv. 7 inköp kostade det idag, men det kan det va värt Citera
okocha Postad 12 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 12 Mars , 2010 tjena limmet det där är inte gto mvh gretko Citera
freddyponken Postad 12 Mars , 2010 Rapport Postad 12 Mars , 2010 den där kan inte vara på riktigt? jag tror du med mig skämta aprilo. ge mig en uppskattning på antalet firre per reg på 5/10? Citera
Recommended Posts