Gå till innehåll

.


okocha

Recommended Posts

  • Svars 9,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gl som fan! AJ handen skulle jag också vikt, men jag är för vek också.
Du kan ju alltid syna pre om han känns kapabel att göra sådär. Bättre trebeta lite sämre händer?
Ne inte alls enligt mig, skulle gissa på AK TT-AA. Sen är jag rätt tight iofs också men, som allra bäst har du coin
Men inte något större fel att trebeta heller, AJ är inte superhet från sb ändå imo.

Tack för input på händerna, tänkte när jag spelade att jag nog inte ville ha nån synrange där, men vid närmare eftertanke vill jag nog ändå det.

Spelar inte ens turrar men trebetsfolda AJ tror jag inte är skitbra.

 

GL! BTW står det inte fel i din dagbokstitel eller har du bytat nick till Okochas? ;)

Feltryck...

Låter mycket klokt.

 

 

Lycka till okocha, railar för fullt. Får bli att beställa in fyrdubbla cocktails i en och samma veva till middag i Algarve både för att fira om du vinner och för att bräcka jozoas tidigare rekord! =)

Fyrdubbla cocktails lär det väl bli hursomhelst, jozoa kan ju inte ha det rekordet liksom =)

 

**

 

Lugnat mig lite nu och inser att jag är ganska exakt +100k sek idag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Fyrdubbla cocktails lär det väl bli hursomhelst, jozoa kan ju inte ha det rekordet liksom =)

**

 

Klart jag har, upp till bevis i algarve. Grattis till turreklonken :) Får man fråga hur mycket skatt du har samlat på dig denna månad? Måste väl vara rekordplusset?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart jag har, upp till bevis i algarve. Grattis till turreklonken :) Får man fråga hur mycket skatt du har samlat på dig denna månad? Måste väl vara rekordplusset?

:mrgreen: Skatt? Jag spelar bara på skattefria sajter =) Månadsresultat kommer när månaden är slut, man vill ju inte jinxa :mrgreen:

 

**

 

Lira lite golf på paynplay-banan i ruda idag, var riktigt kul, men på sista hålet tilta jag ur lite och hamnade utanför banan sju gånger :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:mrgreen: Skatt? Jag spelar bara på skattefria sajter =) Månadsresultat kommer när månaden är slut, man vill ju inte jinxa :mrgreen:

 

**

 

Lira lite golf på paynplay-banan i ruda idag, var riktigt kul, men på sista hålet tilta jag ur lite och hamnade utanför banan sju gånger :oops:

 

Du kunde ju slå iaf! :) Själv var det första gången man spela typ. Fick ett par iaf! weehu. Inga bets på rundan dock, orka betta mot erfarna golfare..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:mrgreen: Skatt? Jag spelar bara på skattefria sajter =) Månadsresultat kommer när månaden är slut, man vill ju inte jinxa :mrgreen:

 

**

 

Lira lite golf på paynplay-banan i ruda idag, var riktigt kul, men på sista hålet tilta jag ur lite och hamnade utanför banan sju gånger :oops:

 

Har du tagit lektioner hos benknackan kanske? 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kunde ju slå iaf! :) Själv var det första gången man spela typ. Fick ett par iaf! weehu. Inga bets på rundan dock, orka betta mot erfarna golfare..

Mjo, tyckte du klara dig rätt bra iaf, trots att du höll fel hand överst =)

Har du tagit lektioner hos benknackan kanske? 8-)

Nej, men om man har sliceat varenda jävla slag tidigare i livet så blir man förvånad när sen sliceen inte kommer 5-6 slag i rad. LOL.

Ståååååååååååååuuuuuuuuuuu Dååååååååuuu

Heja skåune!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådär, månadssummering: I april lossnade spelet ordentligt efter en seg start på 2009, särskilt på svs har jag sprungit bra, jag har träffat alla händer som jag missat de senaste 3 månaderna, och inte haft särskilt många setups mot mig. Spelet på Unibet började också bra, sen hände något där och det gick inte att vinna en hand. Har även känt lite på 5/10 ($ och €), tycker inte spelet där har varit särskilt imponerande men har åkt på några setups och jag är verkligen väldigt lätttiltad när jag spelar där så resultatet har inte varit något bra :roll: Får nog grinda vidare på 2/4 ett tag till. Slutresultat för cashgamet blir ca +290k sek.

 

På turneringar är jag för månaden +45k kr ungefär vilket jag är mycket nöjd med då jag ytterst sällan spelar turrar och är ganska dålig på det.

 

På unibet grinda jag dessutom ihop till ett unibetopen-paket, och får även in lite rb där. Räknar inte in detta i resultatet utan ser det som lite bonus bara. Så det totala resultatet hamnar på +335k sek vilket är rekordmånad. Dessutom överlägset rekord i antal spelade timmar, ca 160 timmar blev det vilket jag är mycket nöjd med.

 

 

SVS

+410k cg

-10k turrar.

 

UNIBET

Lillpluss efter rb samt ett paket till unibetopen.

 

 

 

SVS i april, noterbart är set% som är hög, att bb/100 egentligen är sb/100.

 

svsapril2009u.jpg

 

 

 

 

 

Unibet i april, noterbart är låg set% (förutom på 3/6 där jag har 2 set som sample) och att poker suger. Har dessutom spelat väldigt mycket när jag haft dåligt fokus och varit semitiltad vilket jag inte gjort på svs. Bättre diciplin på denna punkten till nästa månad!

 

unibetapril.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...