okocha Postad 23 November , 2009 Författare Rapport Postad 23 November , 2009 söderling har påbörjat krossen av nadal! 3-0 i första set just nu, följs med fördel på viasat sport Citera
okocha Postad 23 November , 2009 Författare Rapport Postad 23 November , 2009 Sportfåne riktigt bra spel, 1-0 i set till söderling och 2-2 i andra Citera
jkkman Postad 23 November , 2009 Rapport Postad 23 November , 2009 känns som att 2-2 i andra är en bra bit under ev för robin. otur otur Citera
okocha Postad 23 November , 2009 Författare Rapport Postad 23 November , 2009 Har börjat tycka turneringar är roligare och roligare nu på senare tid, och har försökt få in några stycken parallellt med cashgrinden det senaste, inga stora scores men lite plus på dom är jag nog och ska fortsätta spela dom lite sporadiskt. känns som att 2-2 i andra är en bra bit under ev för robin. otur otur skönt med vinst tillslut =) Citera
okocha Postad 23 November , 2009 Författare Rapport Postad 23 November , 2009 busta 5-6 turrar precis innan bubblan, alla va i monsterpotter där jag antingen blev utdragen eller sprang in i nötter typ, back 2 inköp på cashen också Citera
Metaddict Postad 23 November , 2009 Rapport Postad 23 November , 2009 Gymmet är ju dagens höjdpunkt. Nä tyvärr, får bli lite nätpoker och sen myskväll med tjejen Beror lite på vad det är för dag Men ganska ofta är det så ja! Citera
Yxel Postad 24 November , 2009 Rapport Postad 24 November , 2009 Beror lite på vad det är för dag Men ganska ofta är det så ja! Kör alltid helkroppspass så roligt varje gång Citera
jkkman Postad 24 November , 2009 Rapport Postad 24 November , 2009 Kör alltid helkroppspass så roligt varje gång S: Citera
ulaf Postad 24 November , 2009 Rapport Postad 24 November , 2009 Kör alltid helkroppspass så roligt varje gång jag med! Citera
okocha Postad 24 November , 2009 Författare Rapport Postad 24 November , 2009 jag brukar också köra helkroppspass de 3 gånger per år som jag är på gymmet. jkk är S: det nya ? Citera
Starfitter Postad 24 November , 2009 Rapport Postad 24 November , 2009 Kör alltid helkroppspass så roligt varje gång Mina pass på två muskelgrupper tar typ 1h att få in helkroppspass och få med allt är ju insane imo (om man aldrig kompenserar med isoleringsträning) Citera
Yxel Postad 24 November , 2009 Rapport Postad 24 November , 2009 Mina pass på två muskelgrupper tar typ 1h att få in helkroppspass och få med allt är ju insane imo (om man aldrig kompenserar med isoleringsträning) Kör bara en övning / muskel -> Bröst, Axlar, Rygg, Triceps, Biceps, Mage, Vader, Baksida ben. Så det blir 8 övningar, 3 set på varje. Sen varierar jag repsantalet från 5 ena passet, 10 andra, och 15 tredje. 15reps passet kan ta lite tid. Och sen cykling 2 ggr i veckan, 1 timme. Brukar komma ~2.5 mil. Efter nyår blir det dock 3split! Va länge sen, typ 2 år sen, ska bli kul att komma tillbaka till det Citera
weddie Postad 24 November , 2009 Rapport Postad 24 November , 2009 Kör bara en övning / muskel -> Bröst, Axlar, Rygg, Triceps, Biceps, Mage, Vader, Baksida ben. Så det blir 8 övningar, 3 set på varje. Sen varierar jag repsantalet från 5 ena passet, 10 andra, och 15 tredje. 15reps passet kan ta lite tid. Och sen cykling 2 ggr i veckan, 1 timme. Brukar komma ~2.5 mil. Efter nyår blir det dock 3split! Va länge sen, typ 2 år sen, ska bli kul att komma tillbaka till det omg, du måste vara lååååång och smaaaal? Citera
Yxel Postad 24 November , 2009 Rapport Postad 24 November , 2009 190cm på 95 kg, njaa. Inte smal iaf, men relativt lång Citera
Hettich Postad 24 November , 2009 Rapport Postad 24 November , 2009 Grattis Okocha, såg att du vann i Lördags! Citera
Lobo Postad 24 November , 2009 Rapport Postad 24 November , 2009 Och sen cykling 2 ggr i veckan, 1 timme. Brukar komma ~2.5 mil. 24 min/mil. Skapligt tempo, må jag säga. Citera
Starfitter Postad 24 November , 2009 Rapport Postad 24 November , 2009 Kör bara en övning / muskel -> Bröst, Axlar, Rygg, Triceps, Biceps, Mage, Vader, Baksida ben. Så det blir 8 övningar, 3 set på varje. Sen varierar jag repsantalet från 5 ena passet, 10 andra, och 15 tredje. 15reps passet kan ta lite tid. Och sen cykling 2 ggr i veckan, 1 timme. Brukar komma ~2.5 mil. Efter nyår blir det dock 3split! Va länge sen, typ 2 år sen, ska bli kul att komma tillbaka till det semisjukt pass imo Prova köra bänk/marklyft/knäböj/frivändningar som helkropps och sen köra resten på andra passen skulle jag tro vore effektivare. Som du tränar nu bör du missa en del muskler (som typ rygg får du aldrig med allt på en övning/samma sak axlar) iof ska man köra de man trivs med så gl! Citera
Danka Postad 24 November , 2009 Rapport Postad 24 November , 2009 Har en kompis som tränat en muskelgrupp per dag 5-6 dagar per v senaste 2 åren och han har mest stått och stampat senaste året. Sedan började han träna med en ny kille som kör ngt liknande det Yxel förespråkar och han har rusat i vikter senaste tiden. Trodde han skämtade först när han berättade om träningsschemat. Sen har tydligen hans kompis riktigt sjuk fysik så det verkar vara effektivt. Har det fungerat lika bra för dig Yxel? Citera
Yxel Postad 24 November , 2009 Rapport Postad 24 November , 2009 Ja det har fungerat bra, men nu är det snart dags för byte. Skönast har varit att man kan köra slut på muskeln på 3 set, det går, sen är man klar och kan gå vidare till nästa muskel. Även bra att man kan träna varannan dag exempelvis. Starfitter: Alltså jag varierar ju övningarna, pass 1: Latsdrag, pass2: Rodd, Pass3: ländrygg eller: Pass1: Hantelpress, Pass2: Lutande bänkpress, Pass3: Nån cablediscoövning... Typ Citera
Yxel Postad 24 November , 2009 Rapport Postad 24 November , 2009 24 min/mil. Skapligt tempo, må jag säga. Tvivlar ju på att cykeln på gymmet visar rätt, så jag går på vad den säger, mest för min egen skull. Tränar lite lätt inför vätternrundan nästa år. I vår blir det riktig utomhusträning med vanlig cykel Citera
Bluwajt Postad 24 November , 2009 Rapport Postad 24 November , 2009 jkk är S: det nya ? S: är nöten på msn ju! Citera
Recommended Posts