Jessica Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Mm sikk dåligt var det fan på restaurangen! God mat dock Detta var ju annars en kväll som ordet "skandaler" inte är i närheten av att täcka. Har aldrig varit med om att ett helt grabbgäng har typ 90% (??) utdelning Dessutom har någon av tjejerna fuckat upp vår lägenhet typ, frågan är vem. Fixade ni: 1.Riktiga ragg? 2.Kvinnor för pengar? 3.Män som ser ut som kvinnor på fyllan för pengar? Hälsa grahn! Citera
Metaddict Postad 9 September , 2007 Författare Rapport Postad 9 September , 2007 Fixade ni: 1.Riktiga ragg? 2.Kvinnor för pengar? 3.Män som ser ut som kvinnor på fyllan för pengar? Hälsa grahn! Kan inte riktigt svara för alla på dina intressanta frågor. Vill inte heller hänga ut nån I lägenheten jag bor i var det bara kategori 1 för hela slanten faktiskt! Mitt ragg verkade dessutom ganska rik så jag behövde inte ens bjuda på något alls Angående punkt 3 så spekulerar vi om Pajnen faller in där, han sover tydligen fortfarande och har dessutom dörren låst. Tydliga tecken Citera
DaPine87 Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Jag tog inte hem brud (eller nått annat kreatur eller boskap eller nån annan typ av människa eller djur heller för den delen) sen kan ni räkna uit resten själv vilka som tog hem om 90% gjorde de EDIT: 90% är en siffra som nån annan sa sen vettofan hur många eller vilka som tog hem brud (eller dylikt), dem som eventuellt gjorde de får berätta det själv isåfall.. Citera
Metaddict Postad 9 September , 2007 Författare Rapport Postad 9 September , 2007 "som nån annan sa"...haha. Menade inte det så bokstavligt, som i typ "90% tog hem någon". Det var mer generellt att vi var rätt heta ute i dimman Dessutom var det ju fler än oss som bor på Oakwood som var med ute, vi var väl typ 10 pers. Citera
sinja Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Verkar lättraggat där borta. Aldrig fel... Är dom sugna på pengar eller gillar dom bara västerlänningar rent generellt? Eller har pokerskillsen även smittat av sig på raggskillsen? Citera
DaPine87 Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Denna dagboken ligger ju under pokerdagböcker så får väl trycka in lite pokerelaterat även om ingen bryr sig Månaden har börjat riktigt bra med några K$ upp efter några 10K händer, graf: slutar månaden över 25K$ inklusive RB + bonusar så unnar jag mig ett köp av en macbook pro EDIT: Bilden vart för liten, ska fixa den EDIT 2: fixad Citera
sorkenkk Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Grafen går inte att läsa speciellt bra. Plussade du $25K på NL400? Riktigt nice i så fall. Grattis. Citera
DaPine87 Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Sen måste jag återigen gratulera min vän punkrock_kid som klonkade EPT baden igår Lixom hur ska han inte klonka när pinnen railar finalbordet? Borde vara värt allafall 35-50% av eventuell vinst i baden? Citera
DaPine87 Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Grafen går inte att läsa speciellt bra. Plussade du $25K på NL400? Riktigt nice i så fall. Grattis. Ne asså jag ska försöka plussa 25K$ under september nu Ligger hitils på typ 5K$ sen har jag lirat 33K händer och har en riktigt fin bonus jag spelar mot så 25K$ känns möjligt. Augusti var långt ifrån 25K$ om man säger så, första månaden sen jag gick "pro" som jag backade på spelet men blev ändå ett plus då jag grajnade rätt hårt och fick mycket rb Citera
Metaddict Postad 9 September , 2007 Författare Rapport Postad 9 September , 2007 Verkar lättraggat där borta. Aldrig fel...Är dom sugna på pengar eller gillar dom bara västerlänningar rent generellt? Eller har pokerskillsen även smittat av sig på raggskillsen? Utan speciellt mycket erfarenhet kan jag säga att det verkar väldigt blandat. Vissa är horor utan att säga det, vissa är inte horor men är ändå ute efter pengar, vissa är bara sugna på lite farangkött och vissa verkar genuint intresserade. Citera
sinja Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Blir en extra svårighet i raggnings-gamet. Vi får hoppas på klonk från kategori 4 mao (och spel givetvis). GL! Citera
greywolf Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Utan speciellt mycket erfarenhet kan jag säga att det verkar väldigt blandat. Vissa är horor utan att säga det, vissa är inte horor men är ändå ute efter pengar, vissa är män utan att säga det, vissa är bara sugna på lite farangkött och vissa verkar genuint intresserade. fyp Citera
Metaddict Postad 9 September , 2007 Författare Rapport Postad 9 September , 2007 fyp Jo det ryktas ju så men själv har jag inte klivit i den fällan. Citera
-PK- Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Jo det ryktas ju så men själv har jag inte klivit i den fällan. Hur vet du det? De säger ju inget. Citera
Metaddict Postad 9 September , 2007 Författare Rapport Postad 9 September , 2007 Hur vet du det? De säger ju inget. Orkar inte riktigt förklara den mänskliga anatomin för dig just nu, men du kan väl prova google eller nåt sen? Citera
-PK- Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Orkar inte riktigt förklara den mänskliga anatomin för dig just nu, men du kan väl prova google eller nåt sen? Antar att du inte vet att många opererar om sig men då ska jag ge dig en "hint", de gör det. Så om det är första gången du är i Thailand kanske du borde spendera några dagar att försöka hitta skillnaderna, annars kommer du kanske hitta en nitlott, om du inte redan gjort det förstås;-) Citera
Metaddict Postad 9 September , 2007 Författare Rapport Postad 9 September , 2007 Antar att du inte vet att många opererar om sig men då ska jag ge dig en "hint", de gör det. Så om det är första gången du är i Thailand kanske du borde spendera några dagar att försöka hitta skillnaderna, annars kommer du kanske hitta en nitlott, om du inte redan gjort det förstås;-) Oj, någon är avis... Citera
-PK- Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Oj, någon är avis... Haha, lägg upp en bild på henne så vi får se hur hon ser ut, sen ska jag berätta hur avundsjuk jag är:lol: Citera
Snaso Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Haha, lägg upp en bild på henne så vi får se hur hon ser ut, sen ska jag berätta hur avundsjuk jag är:lol: Ofta du kan bli avundsjuk med tanke på den bruden du har, har jag hört Citera
DaPine87 Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 http://www.youtube.com/watch?v=FNx6CL9sYDU aja fuck it då Citera
RiggadLina Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 http://www.youtube.com/watch?v=FNx6CL9sYDU (= -FEMHUNDRA DOLLAR -iiiingen skam ! Citera
RiggadLina Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Vad får jag för att ta bort citatet? (= Citera
DaPine87 Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Vad får jag för att ta bort citatet? (= bryr mig inte egentligen Citera
Recommended Posts