Gå till innehåll

PF-kollo i Thailand (Seascape Beach Resort, Koh Samui) LÅS TACK


Metaddict

Recommended Posts

  • Svars 558
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

hhaha snygga bilder:-D , mannnen i grön tröja är?

 

rakeback skämtar bara, det är han i den fula gröna tröjan. Det andra är Jonas 2, eller snaso som han kallar sig.

 

Tjejen med mig heter May enligt lappen med hennes nummer, men hon uttalar det mheeeeeeh, lite som ett får. Om någon skulle undra.

 

Tjejen i rött har jag inget namn på dock men hon var där med mheeeeeh.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rakeback skämtar bara, det är han i den fula gröna tröjan. Det andra är Jonas 2, eller snaso som han kallar sig.

 

Tjejen med mig heter May enligt lappen med hennes nummer, men hon uttalar det mheeeeeeh, lite som ett får. Om någon skulle undra.

 

Tjejen i rött har jag inget namn på dock men hon var där med mheeeeeh.

 

Jag som trodde hon hette Fanny

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjaaa, får inte igång msn, men iaf tack för trevlig utgång igår, kul party o kul o träffa alla. Bra bilder, nästa gång kör vi hela vägen till sunrise. Förfest på oakwood på lör?

 

Vad händer ikväll, vi funderar på o kanske dra ut en liten sväng ikväll, semi-lugnt, om det e nån av er som pallar, annars lör? Anders har mitt thai nr, slå en pling om ut ikväll. Nu ska jag dra o spela badmington sjuk som man är hehehe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjaaa, får inte igång msn, men iaf tack för trevlig utgång igår, kul party o kul o träffa alla. Bra bilder, nästa gång kör vi hela vägen till sunrise. Förfest på oakwood på lör?

 

Vad händer ikväll, vi funderar på o kanske dra ut en liten sväng ikväll, semi-lugnt, om det e nån av er som pallar, annars lör? Anders har mitt thai nr, slå en pling om ut ikväll. Nu ska jag dra o spela badmington sjuk som man är hehehe

 

Nej tror det är hårdgrind som gäller idag för de flesta. Mtp hur mycket jag lirat redan och hur pissigt det gick i slutet skulle jag nästan vara semi-intresserad men nah.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har också sizzler 3 min prom från mig, bra grejer. Imorrn kör vi khosan road, vet ett par bra ställen.:-D

 

Aight, gissar att det är du som bor i samma lägenhetsområde som vegas?

 

Sizzler var sjukt nice måste jag säga, blir nog en hel del middagar där i framtiden. Dock verkade vår servitör semiretarded. Snaso fick sitt käk efter 10 min, vi efter 20 och incognito 30. Som tack fick han 30 bhat i dricks på 2k notan, det sjuka är att han nog blir glad av det :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aight, gissar att det är du som bor i samma lägenhetsområde som vegas?

 

Sizzler var sjukt nice måste jag säga, blir nog en hel del middagar där i framtiden. Dock verkade vår servitör semiretarded. Snaso fick sitt käk efter 10 min, vi efter 20 och incognito 30. Som tack fick han 30 bhat i dricks på 2k notan, det sjuka är att han nog blir glad av det :shock:

 

Fick han hela 30?

 

Btw köp inte nå sizzling shrimp eller vad d hette, jävla vider.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aight, gissar att det är du som bor i samma lägenhetsområde som vegas?

 

Sizzler var sjukt nice måste jag säga, blir nog en hel del middagar där i framtiden. Dock verkade vår servitör semiretarded. Snaso fick sitt käk efter 10 min, vi efter 20 och incognito 30. Som tack fick han 30 bhat i dricks på 2k notan, det sjuka är att han nog blir glad av det :shock:

 

Sizzler har bra käk, var där i våras, fri dricka dock endast läskeblasK!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aight, gissar att det är du som bor i samma lägenhetsområde som vegas?

 

Sizzler var sjukt nice måste jag säga, blir nog en hel del middagar där i framtiden. Dock verkade vår servitör semiretarded. Snaso fick sitt käk efter 10 min, vi efter 20 och incognito 30. Som tack fick han 30 bhat i dricks på 2k notan, det sjuka är att han nog blir glad av det :shock:

 

jag som råka skriva från guilberts pf konto. Men iaf standard thai o få in maten olika tid, bara o vänja sig hehe MEN snål dricks era bordskämda grisar:-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...