boman Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 Grabbar, för att ni ska bli vinnande pokerlirare måste ni lära er hitta de riktigt sexiga värdebetsen: ** Game ID 1615717981 starting - 2007-09-16 17:54:32 ** Ginger [Hold 'em] (1.00|2.00 No Limit - Cash Game) Real Money - Metaddict sitting in seat 1 with $203.65 - Tjadden sitting in seat 2 with $494.36 - RomerFrb sitting in seat 4 with $190.58 - Dustylove sitting in seat 5 with $365.44 [Dealer] Metaddict posted the small blind - $1.00 Tjadden posted the big blind - $2.00 ** Dealing card to Metaddict: , RomerFrb raised - $8.00 Dustylove folded Metaddict called - $8.00 Tjadden called - $8.00 ** Dealing the flop: , , Metaddict checked Tjadden checked RomerFrb checked ** Dealing the turn: Metaddict bet - $19.00 Tjadden folded RomerFrb called - $19.00 ** Dealing the river: Metaddict bet - $62.00 RomerFrb called - $62.00 Metaddict shows: , RomerFrb mucks: Metaddict wins $183.00 from the main pot nl200? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 17 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 September , 2007 nl200? Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RiggadLina Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 Tror att han syftar på moståndarens kvalité, samt att NL200 skulle vara högst i världen (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 Har ni planerat att åka till några öar eller blir det bara BKK? När då och isåfall vilka? Kanske någon man har varit på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
benknackan Postad 18 September , 2007 Rapport Share Postad 18 September , 2007 Har ni planerat att åka till några öar eller blir det bara BKK? När då och isåfall vilka? Kanske någon man har varit på Blir antagligen koh samui i två veckor i början av oktober. För övrigt utgång ikväll ?, redan back 5k $ så ... Känns inte så kul att grinda mer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snaso Postad 18 September , 2007 Rapport Share Postad 18 September , 2007 Blir antagligen koh samui i två veckor i början av oktober. För övrigt utgång ikväll ?, redan back 5k $ så ... Känns inte så kul att grinda mer Pffft, vänd tillbaka det ikväll bara! ---------------------- Btw hur sent ute är jag om jag börjar lyssna på P.O.D nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 18 September , 2007 Rapport Share Postad 18 September , 2007 Blir antagligen koh samui i två veckor i början av oktober. Okej, där har jag varit. Var även på Koh samet och Koh chang, hoppas jag stavade dem rätt nu. Den sistnämnda var bäst imo men det var några år sedan jag var där nu så alla öar är troligtvis mer bebyggda med hotell osv. Partymässigt har jag dock ingen koll fakiskt då jag inte var myndig då. Kan väl bli skönt att komma ifrån BKK lite ändå, ruskigt fint på öarna iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 18 September , 2007 Rapport Share Postad 18 September , 2007 Pffft, vänd tillbaka det ikväll bara! ---------------------- Btw hur sent ute är jag om jag börjar lyssna på P.O.D nu? Cirka 5-7 år tror jag. Dock är Alive och Boom grymt sköna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 18 September , 2007 Rapport Share Postad 18 September , 2007 Va? jag visste bara inte att du spelade NL200. edit. vilket jag missat totalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 18 September , 2007 Rapport Share Postad 18 September , 2007 Tror att han syftar på moståndarens kvalité, samt att NL200 skulle vara högst i världen (= du börjar blir rätt tråkig du Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyHeyMyMy Postad 18 September , 2007 Rapport Share Postad 18 September , 2007 Vill ni se något grymt i Thailand och är nära Pattaya så åk hit. Det är endast när man är där man inser hur stor den är. http://www.sanctuaryoftruth.com/gallery.html Vet någon hur vädret är på Samui i början på oktober. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 18 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 September , 2007 jag visste bara inte att du spelade NL200. edit. vilket jag missat totalt. Jaha ok. Jag förstår fortfarande inte riktigt vad du snackar om men ok Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 18 September , 2007 Rapport Share Postad 18 September , 2007 Jaha ok. Jag förstår fortfarande inte riktigt vad du snackar om men ok humpf, JAG blev FÖRVÅNAD över en HH från nivån NL200 då jag trodde att DU spelade NL50. JAG har missat helt att du spelar NL200. Något oklart? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 18 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 September , 2007 humpf, JAG blev FÖRVÅNAD över en HH från nivån NL200 då jag trodde att DU spelade NL50. JAG har missat helt att du spelar NL200. Något oklart? Hjälp, jag är en fisk? Lite förvånande är det eftersom någon som regelbundet läser på PF inte borde tro att jag lirar NL50 när jag inte gjort det på ett flertal månader Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-Gilbuert- Postad 18 September , 2007 Rapport Share Postad 18 September , 2007 shopping i bangkok är så sjukt mkt mer än khaosan road och mbk. weekend market, siam paragon, emporium, gaysorn, central world, siam center, discovery, central, big C, patpong, thieves market, whatever. själv håller jag nästan bara till i siam paragon. Jo siam paragon e rätt bra då man e sugen på impulsköp såsom en skinnjacka armani för 20k sek osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 18 September , 2007 Rapport Share Postad 18 September , 2007 Hjälp, jag är en fisk? Lite förvånande är det eftersom någon som regelbundet läser på PF inte borde tro att jag lirar NL50 när jag inte gjort det på ett flertal månader Ok. Ni är en stor jävla hög, jag har ingen aning om vem som spelar vad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 18 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 September , 2007 Ok. Ni är en stor jävla hög, jag har ingen aning om vem som spelar vad. Nä, det är iofs rätt förståeligt. Ok, en lite fråga: Sluta träffa vacker thaitjej nu och "bara" bli jätteledsen - eller fortsätta träffa vacker thaitjej i två veckor, troligen kära ner sig totalt, ha det jättemysigt och istället sen till 95% sannolikhet bli totalt heartbroken och krossad? Har man nånsin satt en tvåoutare på river typ...? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vafantroru Postad 18 September , 2007 Rapport Share Postad 18 September , 2007 fortsätt träffa och bli inte ledsen. orka bli ledsen för en brud ? och hur kär kan man bli i en thaibrud man hängt med i två veckor? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 18 September , 2007 Rapport Share Postad 18 September , 2007 Hjälp, jag är en fisk? Lite förvånande är det eftersom någon som regelbundet läser på PF inte borde tro att jag lirar NL50 när jag inte gjort det på ett flertal månader hehe, folk tror jag nötgrindar FL 2/4 fortfarande. join the club. Jo siam paragon e rätt bra då man e sugen på impulsköp såsom en skinnjacka armani för 20k sek osv mm, det som är det sköna med siam paragon. de har snygga skjortor för 200baht och för 20 000baht. och allt däremellan. är man bara ute efter 20 000baht så är kanske gaysorn bättre, är man bara ute efter 200baht så är mbk bättre. men för allt däremellan är paragon perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 18 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 September , 2007 fortsätt träffa och bli inte ledsen. orka bli ledsen för en brud ? och hur kär kan man bli i en thaibrud man hängt med i två veckor? Du verkar hänga upp dig på att det är en thaibrud, och att det skulle vara något fel med det. Hon bor i USA och pratar bra engelska iaf. Vad det nu har med saken att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 18 September , 2007 Rapport Share Postad 18 September , 2007 fortsätt träffa och bli inte ledsen. orka bli ledsen för en brud ? och hur kär kan man bli i en thaibrud man hängt med i två veckor? Orka bry sig om att hon är thai eller inte, blir man kär så spelar de väl fan ingen roll vad hon är för "ras" ??? Folk e fan för patetiska på pf ibland.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 18 September , 2007 Rapport Share Postad 18 September , 2007 Du verkar hänga upp dig på att det är en thaibrud, och att det skulle vara något fel med det. Hon bor i USA och pratar bra engelska iaf. Vad det nu har med saken att göra.Följ med henne till USA skaffa barn å hund å lev lyckliga resten av livet. Btw hur gammal är hon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 18 September , 2007 Rapport Share Postad 18 September , 2007 Gillar hon att laga mat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerpewe Postad 18 September , 2007 Rapport Share Postad 18 September , 2007 Följ med henne till USA skaffa barn å hund å lev lyckliga resten av livet. Btw hur gammal är hon? volvo. Följ ditt hjärta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JensNi Postad 18 September , 2007 Rapport Share Postad 18 September , 2007 hon gillar lis med cully... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts