Mikka Postad 6 September , 2007 Författare Rapport Postad 6 September , 2007 Anser du dig vara en LA-spelare? Händer det att du synar en höjning med 67o? Brukar du försöka övertala dina bekanta att börja spela om du tror de har kapaciteten att bli bra spelare? Har du ett bra sponsoravtal med din regular Crypto-site, >100% rakeback etc? Har du några snygga bilder som du kan lägga upp? Vad har du för skärm när du multitablar? la? menar du lag? Jag var det en gång i tiden, nu är jag nog mest aggressiv... Ja, det händer, beroende på spelare, position och stackdjup m.m Nej, jag har varken tid eller lust att lära upp någon eller dras med en massa dumma frågor hela dagarna. Det räcker med min yngre bror Nej, det har jag inte. Jag har säkert nåt snyggt kort på nån bil här på datorn nånstans... 17" Citera
Cyklop Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 la? menar du lag? Jag var det en gång i tiden, nu är jag nog mest aggressiv... Ja, det händer, beroende på spelare, position och stackdjup m.m Nej, jag har varken tid eller lust att lära upp någon eller dras med en massa dumma frågor hela dagarna. Det räcker med min yngre bror Nej, det har jag inte. Jag har säkert nåt snyggt kort på nån bil här på datorn nånstans... 17" Menar du att du bytt stil från loose-agressive till mera tight-aggresive? I de flesta bra sponsor/rb-avtal brukar det ingår en sekretessklasul så det kanske var en fråga man inte får ett ordentligt svar på. 17" bara? Är det en CRT med 1600x1200 upplösning eller en laptop? Citera
Mikka Postad 6 September , 2007 Författare Rapport Postad 6 September , 2007 Menar du att du bytt stil från loose-agressive till mera tight-aggresive? I de flesta bra sponsor/rb-avtal brukar det ingår en sekretessklasul så det kanske var en fråga man inte får ett ordentligt svar på. 17" bara? Är det en CRT med 1600x1200 upplösning eller en laptop? Ja, det har jag lite grann. Du har rätt i att jag inte kan säga exakt vad för avtal jag har... Jag spelar alltid på min laptop. Citera
Joey Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 Känner jag igen dig från divxsweden.net? Citera
Mikka Postad 6 September , 2007 Författare Rapport Postad 6 September , 2007 Känner jag igen dig från divxsweden.net? Det gör du garanterat eftersom vi pratade rätt mycket där? Jag var typ den kändaste profilen iaf... Citera
greywolf Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 ett resmål du skulle vilja besöka ? ett resmål du har besökt och kan rekomdera til andra ? helrakat eller hockeyfrilla ? Citera
Mikka Postad 6 September , 2007 Författare Rapport Postad 6 September , 2007 ett resmål du skulle vilja besöka ?ett resmål du har besökt och kan rekomdera til andra ? helrakat eller hockeyfrilla ? Sydamerika, Maldiverna blev två... finns fler Om vi inte ska ta de kändaste... Filippinerna var fantastiskt, klaraste vattnet jag sett, billigt och god mat. Singapore gillade jag också. Helrakat skulle jag tro... hockeyfrilla är så fult, men föredrar längre hår annars. Citera
Joey Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 Det gör du garanterat eftersom vi pratade rätt mycket där? Jag var typ den kändaste profilen iaf... Tog ett tag innan poletten trillade ner, men 12 Angry Men o Nybro räckte för att det skulle gå upp ett ljus även för mig. Kul att det går så bra för dig! Citera
Mikka Postad 6 September , 2007 Författare Rapport Postad 6 September , 2007 Tog ett tag innan poletten trillade ner, men 12 Angry Men o Nybro räckte för att det skulle gå upp ett ljus även för mig. Kul att det går så bra för dig! Ja, divxsweden var före mina sötebrödsdagar... Det var då man jobbade hårt med texter och att banna folk, ja det var tider. Är du kvar där? Spelar du poker eller hänger du bara här ändå? Har för mig att jag haft dig på msn men hittar dig inte... Citera
XaaL Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 Vet du om att man såg dig lite snabbt i ett av de två senaste ESPN avsnitten från WSOP ME dag 2? Dvs strax efter att du hade bustat.. Är det hon som reser sig 13.07 i ep.15 upp och har blivit bustad av Huck Seed? Citera
Joey Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 Ja, divxsweden var före mina sötebrödsdagar... Det var då man jobbade hårt med texter och att banna folk, ja det var tider. Är du kvar där? Spelar du poker eller hänger du bara här ändå? Har för mig att jag haft dig på msn men hittar dig inte... Näe, det var sjukt längesen jag loggade in där. Men ja, those were the days. Jag lirar en hel del, tidigare var det bara sng men nu blir det mest nl200 på Everest. Har en bit kvar till dina nivåer mao. (= Och well, du har visst lyckats försvinna från min msn oxå.. Citera
toyzar Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 Och isåfall hur var huck seed? han verkar semi-drogad Citera
Mikka Postad 6 September , 2007 Författare Rapport Postad 6 September , 2007 Är det hon som reser sig 13.07 i ep.15 upp och har blivit bustad av Huck Seed? Ja, det måste det vara... Jag hade KQ mot hans JJ har jag för mig... Han synade kallt bakom min raise ai. Citera
Mikka Postad 6 September , 2007 Författare Rapport Postad 6 September , 2007 Och isåfall hur var huck seed? han verkar semi-drogad Jag hann inte sitta där hemskt länge då jag nyss blivit flyttad, men han hälsade och verkade väl hyfsat trevlig. Citera
Juggler Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 En bild jag tog på Mikka vid SM i Tallin. Citera
XaaL Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 Får jag posta bilden från WSOP ? Citera
ulaf Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 Känns det som många dreglar över dig live eftersom du är det enda fruntimret de sett på fem veckor? Citera
Mikka Postad 6 September , 2007 Författare Rapport Postad 6 September , 2007 Ni kanske skulle skapa ett bildkollage istället? Citera
Mikka Postad 6 September , 2007 Författare Rapport Postad 6 September , 2007 Känns det som många dreglar över dig live eftersom du är det enda fruntimret de sett på fem veckor? Nja... det är inte så farligt. De flesta män ser mig nog som en konkurrent eller känner sig hotade av mig Citera
XaaL Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 Ni kanske skulle skapa ett bildkollage istället? Det var ett ja ? Här är mitt BIDRAG till det kollaget Citera
manshora Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 ju-jutsu i 4 år säger du. du blir nerbrottad helt oväntat av en arg latinska på krogen, går du på armbar eller trianglechoke? Citera
pisak84 Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 ja och hur gör du om nån väger runt 30 kilo mer och försöker muskla in gi-stryp och kimuralås från guard? Citera
pisak84 Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 Hur många länder har du varit i? Det räknas bara om du varit i landet med intentionen att vara där alltså inte mellanlandningar och annat trams... Citera
Mikka Postad 7 September , 2007 Författare Rapport Postad 7 September , 2007 ju-jutsu i 4 år säger du. du blir nerbrottad helt oväntat av en arg latinska på krogen, går du på armbar eller trianglechoke? Triangle choke... men nu var det nog för länge sen jag tränade för att jag skulle lyckas med så mycket Citera
Mikka Postad 7 September , 2007 Författare Rapport Postad 7 September , 2007 ja och hur gör du om nån väger runt 30 kilo mer och försöker muskla in gi-stryp och kimuralås från guard? Försöka utnyttja att jag är snabbare och smidigare... Citera
Recommended Posts