Megadeth Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 Hejsan! Är lite trött på att det tar 1-2 veckor att få pengarna efter en cashout till Visa. Går det snabbare om man verifierar kontot kanske? Någon som har erfarenheter eller någon som vet? Verkar dock jobbigt att verifiera... Citera
Pettson1984 Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 Hejsan! Är lite trött på att det tar 1-2 veckor att få pengarna efter en cashout till Visa. Går det snabbare om man verifierar kontot kanske? Någon som har erfarenheter eller någon som vet? Verkar dock jobbigt att verifiera... Neteller då? Citera
Megadeth Postad 3 September , 2007 Författare Rapport Postad 3 September , 2007 Jag vägrar av princip befatta mig med neteller, verkar vara mycket krångel och det är väl ett privatföretag som egentligen inte garanterar pengarnas säkerhet om något skulle gå åt skogen, konkurs etc. Känns tryggare med sin egen bank o visakortet. Citera
EverestPoker Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 Hej Megadeth, Utbetalningar till visa credits kan tyvärr ta upp till 10 affärsdagar, även om du verifierat ditt konto. Med elektroniska plånböcker tar utbetalningar endast 1-2 affärsdagar, vilket gör detta alternativ väldigt populärt. MVH Citera
Harlen Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Hej Megadeth, Utbetalningar till visa credits kan tyvärr ta upp till 10 affärsdagar, även om du verifierat ditt konto. Med elektroniska plånböcker tar utbetalningar endast 1-2 affärsdagar, vilket gör detta alternativ väldigt populärt. MVH elektroniska plånböcker ?? Citera
stenarn Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 elektroniska plånböcker ?? t.ex neteller eller moneybookers. Du kan koppla visakortet till internetplånboken. Citera
Harlen Postad 10 September , 2007 Rapport Postad 10 September , 2007 t.ex neteller eller moneybookers. Du kan koppla visakortet till internetplånboken. Tar ju fortfarande 10dagar att få pengarna... Citera
LillJohan Postad 14 September , 2007 Rapport Postad 14 September , 2007 Varför tar det så förbannat lång tid attta ut pengar till VISA. Jag har kontaktat supporten flera gånger och får typ ett automatsvar som säger samma sak varje gång, att det tar ca 2 dagar att administrera samt att det kan ta 3- 10 dagar att få ut pengarna till kontot. Samt att det går via deras mellahand AquaPay London. Det har nu gått 11 dagar men fortfarande inte en spänn på kontot, det är drygt 800 USD jag väntar på. Är det bluff så man inte får pengarna??? Citera
sunray Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 Detta är väl samma fenomen som att det tar tre bankdagar att föra över pengarna mellan banker ibland. Det är väl någon som vill mellanlagra pengarna på något konto som dom kan suga ur lite ränta på dom. F.ö har jag aldrig haft något problem att få ut pengarna från Everest utan det stora problemet är väl att få ihop något att casha ut. Citera
Recommended Posts