Gå till innehåll

Regulars på SVS?


Tottyville

Recommended Posts

Nån som vet nått om

 

aoh (5/10) verkar stabil, eller din mamma (2,5/5 & 5/10) lirar oftast blandade bord samtidigt.

 

Finns någon som nickar aoh här på PF har jag för mig, tror han skrivit en hel del i T6 Poker-tråden..

 

Mött han några gånger på 2,5/5 och han verkar som du säger stabil.

 

Din Mama spelar jag sällan mot, men verkar vara en nötförsäljare i ordets rätta bemärkelse? Fast jag kan ju vara ute och cykla..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 747
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Finns någon som nickar aoh här på PF har jag för mig, tror han skrivit en hel del i T6 Poker-tråden..

 

Mött han några gånger på 2,5/5 och han verkar som du säger stabil.

 

Din Mama spelar jag sällan mot, men verkar vara en nötförsäljare i ordets rätta bemärkelse? Fast jag kan ju vara ute och cykla..

 

Tack för berömmet;-) Fåfäng som man är blir man givetvis glad när någon skriver så "snälla" saker. Sen vet det kattsingen om jag är särskilt stabil, vissa dagar är jag en av de sämsta spelarna på hela SvS så ett tips är att hitta de dagarna och sätta er vid "mitt" bord:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, kort och gott kan man säga om spelet på 2,5/5:- att det är så förbannat med fisk så en spelare som man känner igen från forumet eller som man vet hänger på PF är värdesänkande, det räcker i stort sett att man läst ett tiotal trådar på PF för att vara över snittet på 2,5/5.

 

Sätter mig sällan på ett bord där jag känner igen ett nick härifrån eller en spelare som jag vet grindar 4-5 bord eftersom att jag kan få fyra bord med fyra slasktrattar på varje.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

B1FF1GA på PLO?

Han sa att jag var en av de sämsta han sett, sedan gjorde han ett antal riktiga donkspel.

 

En fråga: Pratar folk alltid lika mkt i chatten på svs?

senaste jag var inne satt varenda spelare och diskuterade händer, klagade, sa hur folk skulle spela,

 

"Hade du betat där hade jag foldat"

"Jag bluffar inte!"

"Jag har AAxx, fyfan vilken tur du har"

 

etcetc hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

B1FF1GA på PLO?

Han sa att jag var en av de sämsta han sett, sedan gjorde han ett antal riktiga donkspel.

 

Spelat mot honom en gång, kommer bara ihåg att han gnällde konstant hela sessionen på att alla var dåliga och att han hade otur hela tiden. Blev inte jätteimponerad av hans spel vad jagh minns.

 

-----------------------------------

 

Har en fråga om 5/10 också. Frukost sitter på fem bord med fulla stackar så man tycker han borde kunna lira men han har donerat till mig med riktigt sjuka spel nu.

 

Var det ärketilt eller är han alltid jättespewig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...