Partyjack Postad 8 December , 2007 Rapport Share Postad 8 December , 2007 Nån som vet nått om aoh (5/10) verkar stabil, eller din mamma (2,5/5 & 5/10) lirar oftast blandade bord samtidigt. Finns någon som nickar aoh här på PF har jag för mig, tror han skrivit en hel del i T6 Poker-tråden.. Mött han några gånger på 2,5/5 och han verkar som du säger stabil. Din Mama spelar jag sällan mot, men verkar vara en nötförsäljare i ordets rätta bemärkelse? Fast jag kan ju vara ute och cykla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aoh Postad 8 December , 2007 Rapport Share Postad 8 December , 2007 Finns någon som nickar aoh här på PF har jag för mig, tror han skrivit en hel del i T6 Poker-tråden.. Mött han några gånger på 2,5/5 och han verkar som du säger stabil. Din Mama spelar jag sällan mot, men verkar vara en nötförsäljare i ordets rätta bemärkelse? Fast jag kan ju vara ute och cykla.. Tack för berömmet;-) Fåfäng som man är blir man givetvis glad när någon skriver så "snälla" saker. Sen vet det kattsingen om jag är särskilt stabil, vissa dagar är jag en av de sämsta spelarna på hela SvS så ett tips är att hitta de dagarna och sätta er vid "mitt" bord:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magico Postad 8 December , 2007 Rapport Share Postad 8 December , 2007 Att slaska bort chips när man borde vetat bättre. Jaha, tack! Det är jag skitbra på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hallqvist Postad 8 December , 2007 Rapport Share Postad 8 December , 2007 Att slaska bort chips när man borde vetat bättre. Grattis till alla er som fick mina TIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILT & speeeeeeeeeeeeeeeeeeeewpengar idag! ... WPGG....... fy faaaaaaaaaaan va poker suger hårt ibland...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 8 December , 2007 Rapport Share Postad 8 December , 2007 Ni ska passa er för HerionHero Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tarmac Postad 8 December , 2007 Rapport Share Postad 8 December , 2007 SnG hajen på 22-110 är ju Hanna88, definitivt, NÄR denne person har pengar att spela med dvs, observerat flertalet misslyckade skottningförsök på 5/10 o 10/20 =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 8 December , 2007 Rapport Share Postad 8 December , 2007 Alltså, kort och gott kan man säga om spelet på 2,5/5:- att det är så förbannat med fisk så en spelare som man känner igen från forumet eller som man vet hänger på PF är värdesänkande, det räcker i stort sett att man läst ett tiotal trådar på PF för att vara över snittet på 2,5/5. Sätter mig sällan på ett bord där jag känner igen ett nick härifrån eller en spelare som jag vet grindar 4-5 bord eftersom att jag kan få fyra bord med fyra slasktrattar på varje. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 8 December , 2007 Rapport Share Postad 8 December , 2007 B1FF1GA på PLO? Han sa att jag var en av de sämsta han sett, sedan gjorde han ett antal riktiga donkspel. En fråga: Pratar folk alltid lika mkt i chatten på svs? senaste jag var inne satt varenda spelare och diskuterade händer, klagade, sa hur folk skulle spela, "Hade du betat där hade jag foldat" "Jag bluffar inte!" "Jag har AAxx, fyfan vilken tur du har" etcetc hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DinJävlaKyckling Postad 8 December , 2007 Rapport Share Postad 8 December , 2007 mmm jävligt vanligt att folk chattar på svs [X] Visa INTE pratbubblor kör jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
retorik Postad 8 December , 2007 Rapport Share Postad 8 December , 2007 spelade mot Joel747 idag, verkade var riktigt tuff att möta. Men limpar ofta och verkar fiska en del. Men som sagt det var min första session på svs. Åsikter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 8 December , 2007 Rapport Share Postad 8 December , 2007 På 10/20 avskyr jag att möta nabbes666 för han har sån sjuk timing mot mig hela tiden. Ogillar även att spela mot Silbersky, MrFishy, Fubbo, slyngryta och lite fler. Firehoppir är värde imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 10 December , 2007 Rapport Share Postad 10 December , 2007 Kloun på 2,5/5? Såg stabil ut med drygt 4 inköp i stacken på det bordet (lirade 3) som jag satt vid. pb73 på 5/10? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 11 December , 2007 Rapport Share Postad 11 December , 2007 B1FF1GA på PLO?Han sa att jag var en av de sämsta han sett, sedan gjorde han ett antal riktiga donkspel. Spelat mot honom en gång, kommer bara ihåg att han gnällde konstant hela sessionen på att alla var dåliga och att han hade otur hela tiden. Blev inte jätteimponerad av hans spel vad jagh minns. ----------------------------------- Har en fråga om 5/10 också. Frukost sitter på fem bord med fulla stackar så man tycker han borde kunna lira men han har donerat till mig med riktigt sjuka spel nu. Var det ärketilt eller är han alltid jättespewig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stekel Postad 11 December , 2007 Rapport Share Postad 11 December , 2007 Kloun är en överaggresiv (clown)...svårt att se att han hade någon bra tanke bakom spelet förutom att höja 5BB var tredje hand och pottbomba varje flop. Kan vara väldigt lönsamt ibland men funkar nog inte i längden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
marcusl Postad 12 December , 2007 Rapport Share Postad 12 December , 2007 jag var så jävla tiltad idag att jag nog donerade till dom flesta, annars brukar jag hålla mig rätt lugn.. /Frukost Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 12 December , 2007 Rapport Share Postad 12 December , 2007 Har för mig att de bästa 5-10 spelarna var/är: Smekt NickLeeson Mattzon Jerico 3lendil Finns säkert någon mer duktig jag har glömt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 12 December , 2007 Rapport Share Postad 12 December , 2007 hanuman är väll oxå ganska bra? Iofs så spelar han nog inte på svs längre, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Girig Postad 12 December , 2007 Rapport Share Postad 12 December , 2007 Sådär, då har jag också hittat till forumet. Har läst lite innan men inte varit reggad, men när jag såg den här tråden kände jag att jag var tvungen att presentera mig. Nickar Girig på SvS och är stammis på 5/10 borden. Någon som känner igen mig kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 12 December , 2007 Rapport Share Postad 12 December , 2007 hanuman är väll oxå ganska bra? Iofs så spelar han nog inte på svs längre, eller? Tror han spelar mycket 10/20 nu. Har inte fått någon bra uppfattning om honom än men han verkar vara stabil. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 12 December , 2007 Rapport Share Postad 12 December , 2007 Jag har hanuman på 28/8/1 över 500 händer, verkar ju inge vidare... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 12 December , 2007 Rapport Share Postad 12 December , 2007 Jag har hanuman på 28/8/1 över 500 händer, verkar ju inge vidare... Du kan ha rätt. Har som sagt inte spelat så mycket mot honom vad jag kan komma ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 13 December , 2007 Rapport Share Postad 13 December , 2007 Vilka är de bästa regsen på 25/50? Så man vet vilka man sak akta sig för när man skottar . Mr.hell, iamivar IIIII och joggystyle har jag sett däruppe en del så jag antar att dom är duktiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 13 December , 2007 Rapport Share Postad 13 December , 2007 regs på 2,5/5 som jag gärna spelar mot är mackan28 loserloser popoffer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 13 December , 2007 Rapport Share Postad 13 December , 2007 regs på 2,5/5 som jag gärna spelar mot är mackan28 loserloser popoffer popoffer är helt värdelös Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 13 December , 2007 Rapport Share Postad 13 December , 2007 regs på 2,5/5 som jag gärna spelar mot är mackan28 loserloser popoffer popoffer har fått ett litet psykiskt övertag på mig, han och Johanna112 klarar inte hjärnan av att spela mot just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts