xlars Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Hot och våld i SvS spel tråden, som väntat... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2009 Flugan spelar du på svs? Nytt nick eller? Nystart på 5/10. Är nog på 25/50 inom några månader iaf. Jag byter inte nick, tycker det är fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2009 Ge fan i min grindnivå ditt svin. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2009 Nystart på 5/10. Är nog på 2.5/5 inom några månader iaf. Jag byter inte nick, tycker det är fusk. FYP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2009 snap Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2009 Spelade 1/2:- mot en fisk som heter Erick99 igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Riggdevil Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2009 Spelade 1/2:- mot en fisk som heter Erick99 igår. Om han istället hade hetat Erik123 så hade du varit fisken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrface Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2009 Spelade 1/2:- mot en fisk som heter Erick99 igår. öppna en speldagbok! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2009 öppna en speldagbok! hahaa made my day. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2009 öppna en speldagbok! Får inte för FB. Erik123 vågar inte spela på svs eftersom jag spelar där. Erick99: BossMedia Game #1103347144: Table Sommarbord 3 - kr0.25/kr0.50 - No Limit Hold'em - 04:56:46 - 2009/08/27 Seat 1: Erick99 (kr50.25) Seat 2: Trillske (kr645.84) Erick99 posts the small blind of kr0.25 Trillske posts the big blind of kr0.50 Erick99 is the button *** HOLE CARDS *** Dealt to Trillske [2h 5d] Erick99 calls kr0.50 Trillske checks *** FLOP *** [Ac 8h Ah] Trillske checks Erick99 checks *** TURN *** [Ac 8h Ah] [Qh] Trillske bets kr2.00 Erick99 raises kr7.00 Trillske calls kr7.00 *** RIVER *** [Ac 8h Ah Qh] [5c] Trillske bets kr15.00 Erick99 goes all-in with kr42.75 Trillske calls kr42.75 *** SUMMARY *** Total pot kr97.99 | Rake kr2.51 Board: [Ac 8h Ah Qh 5c] Erick99 won (kr0.00), showed [4s Tc] Trillske won (kr97.99), showed [2h 5d] Han representerar 4 ess men jag kommer på honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 28 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 Augusti , 2009 Får inte för FB. Erik123 vågar inte spela på svs eftersom jag spelar där. Erick99: Han representerar 4 ess men jag kommer på honom. Hur känns det att ha varit upphöjd av alla fiskar på flashback som någon pokerteoretiker, till att komma in på pf, förlöjligas och visa upp händer där du äger sönder 0.25-0.50kr på svs? Madskillz btw att sitta med 600kr där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2009 Hur känns det att ha varit upphöjd av alla fiskar på flashback som någon pokerteoretiker till att komma in på pf, förlöjligas och visa upp händer där du äger sönder 0.25-0.50kr på svs? Madskillz btw att sitta med 600kr där.Japp jag hade spelat superbra. När jag spelar mitt A-game sitter jag ibland på massa inköp, som där när jag har nästan 13 stycken. Det handlar mycket om att läsa motståndare i poker, och Erick99 är en reg. jag kan läsa jättebra. Spela motståndaren, inte korten, som jag brukar säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 Äh, alltså känner att jag gör det man inte får i detta forum (men ni är ju så jävla dryga så hur fan ska man låta bli?) ERick99 är en nygammal reg på /20:- eller w/e han börjar, som jag tror är rätt duktig när han inte möter mig. Och det vågar jag endast skriva för att jag vet att han inte läser detta då han tycker random på PF är mer wasted än vad jag tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iszonyatos Postad 24 September , 2010 Rapport Share Postad 24 September , 2010 Någon som lirat mot Sidirinho? Körde en HU-SnG mot honom och var inte helt 100 på var jag hade honom. Har dessutom blockat sina stats på Sharkscope, verkar bättre än genomsnittsfisken dock. Uppfattning om honom? Vad brukar han lira? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 24 September , 2010 Rapport Share Postad 24 September , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maxwell Postad 24 September , 2010 Rapport Share Postad 24 September , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prizonic Postad 24 September , 2010 Rapport Share Postad 24 September , 2010 Äh, alltså känner att jag gör det man inte får i detta forum (men ni är ju så jävla dryga så hur fan ska man låta bli?) ERick99 är en nygammal reg på /20:- eller w/e han börjar, som jag tror är rätt duktig när han inte möter mig. Och det vågar jag endast skriva för att jag vet att han inte läser detta då han tycker random på PF är mer wasted än vad jag tycker. Hahahaha fyyyfannn vilken tragisk människa du verkar vara MVH dödsfisk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 2 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2010 Hahahaha fyyyfannn vilken tragisk människa du verkar vara MVH dödsfiskDet är lustigt det där, vi andra tycker snarare att det är ni sunkiga emos som har problem. Vi kanske inte behöver bestämma vilka som har rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 2 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 2 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2010 jag tror lite samma som den där dödsfisken eller vad han nu kallar sig hehe jag med edit: vem ska battla honom HU och få ner honom på jorden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 3 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2010 hehe jag med edit: vem ska battla honom HU och få ner honom på jorden? är så tiltad just nu att jag går upp emot de flesta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kebnekaise Postad 5 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2010 on topic? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 5 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2010 Snacket om Trillske, iaf det som inte är ett år gammalt, finns numera i den här tråden: http://pokerforum.nu/forum/texas-holdem/62908-vem-vill-moeta-trillske-hu.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts