Gå till innehåll

Vem vill möta Trillske HU?


Trillske

Recommended Posts

Vem som helst kan få battla mig i hu, men blir inga imponerande nivåer.

De flesta av er har ingen edge mot mig, och det fåtal som nu eventuellt har det möter jag ännu hellre.

 

____

 

Poängteras kan ju här att detta faktiskt inte är en trådstart, utan ett svar i en annan tråd, vars efterföljande diskussion ledde till utbrytning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 406
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ifall du antingen lirar väsentligt högre, eller committar till ett högt antal händer, så lirar jag dig trillske.
Beror på hur högt antal jag måste lova. När jag väl har tid att spela behöver jag antingen dra in pengar eller lära mig grejer och visar du dig vara någon som ligger mitt i mellan vill jag inte sitta där en månad.

 

Man undrar ju hur det går för mr flugan och co i skolan. För det första lirar jag inte så mycket /5, för det andra är förstås inte "edge" eller kunskap det minska relevant för nivå förrens man har hittat en nivå man inte slår. Vilket - självklart - inte har hänt ännu. Det borde en hjärndöd räkna ut på en servett.

 

Starfitter här ovan - david light - måste ha genomfört någon slags genetetisk mutation för att ha edge. Men starfitter, du är fisk och jag vet inte varför du hakar på.

 

David senior? Mycker mer intressant. Har mina teorier om den matchen. Finns ett skäl att det är den enda grudgen jag har efterfrågat, bortom att han är en irriterande... snorunge.

 

Om durrr skulle utmana mig i HU skulle jag skänka honom mina inköp och sedan tacka för pengarna. Så är jag uppe mot någon som faktiskt lär mig något, hell yeah! Gör okocha det? Njah va..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I så fall vill jag spela åtminstone 3k händer per dag (5 bord hu), åtminstone 5 dagar i veckan, i åtminstone tre veckor. Tänker inte lära dig något utan att jag får möjligheten att signifikant plocka ner din rulle och ditt ego dit det borde vara.

 

Föreslår i så fall att någon escrowar 20k SEK och att den som backar ut i så fall forfeitar de pengarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle jag inte varit en utpräglad bumhunter och vägra slösa min rungood atm på en jävla nit skulle jag spelat dig dag och natt.

 

Må vara fisk men kan mer poker än dig, spelar högre än dig, vinner mer än dig :h:

 

hf å må HH gula dig tills du går upp i nivå

 

lol, du ska nog inte vara så snabb med att dela ut epic fail bilder i framtiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tycker nån borde möta trillske när han nu utmanar er, inte bara sitta o snacka en massa :P

Tror dom flesta som hånar honom gärna spelar, men de vill inte spela lika lågt som trillske vill spela. Jag kan spela typ 25/50+ på svs i 5k+ händer. Och jag är mycket sämre än många av de trillske påstår sig ha edge mot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick höra det där om nit i chatten för någon dag sedan också, blir lika ledsen varje gång.

http://img571.imageshack.us/i/4bets.jpg/

 

I så fall vill jag spela åtminstone 3k händer per dag (5 bord hu), åtminstone 5 dagar i veckan, i åtminstone tre veckor. Tänker inte lära dig något utan att jag får möjligheten att signifikant plocka ner din rulle och ditt ego dit det borde vara.

5 dagar i veckan blir en omöjligt.

Lika bra. Jag vet inte vad ni degenerates är för korkat släkte, men varför i hela fridens namn skulle du plocka ner mitt ego? Om det visar sig att du är riktigt vass på hu kommer du vara bättre än mig. Om du det visar sig att du är riktigt, riktigt vass kommer du fortfarande vara bättre när vi är färdiga. Och om det visar sig vara så kommer jag vara bättre när vi slutar än när vi börjar. Owh, det skulle ta så hårt på mitt ego att bli bättre. :-(

 

I ärlighetens namn ifrågasätter jag dina skills också. Du tror ju att du har sån edge att du skulle krossa min ekonomi utan att behöva årets heater. Antingen förstår du inte vem du möter, eller så förstår du helt enkelt inte poker. Ett tredje alternativ är att du är en av världens bästa hu-spelare som skulle kunna sitta och lira med antonious för värde. Hör av dig om det sistnämnda stämmer, för då kanske jag får anledning att göra utrymme i schemat.

 

_____

EDIT:

 

Angående första meningarna i första paragrafen fick jag eventuellt fel bild av dig, men fegt att ta bort grejer, så jag raderar det bara inofficiellt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tycker nån borde möta trillske när han nu utmanar er, inte bara sitta o snacka en massa :P

Jag utmanar inte någon, har bara sagt till stollarna att jag inte har något emot att spela. Enda jag har utmanat förut, ever, är david, och det hade en del anledningar.

 

Varför jag skulle sitta på PF och utmana en massa intetsägande anonyma namn är ett rätt stort frågetecken för mig. Jag har aldrig "bumhuntat" någonsin, så har ingen sådan anledning, och är rätt få här som skulle lära mig något. De som skulle det är med stor sannolikhet inte intresserade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wat? Utan ta nån hänsyn till stjärnans pokerskillz då jag vet ganska lite om dom så kan han väl påpeka hur episkt trillskes fail är?

 

Min kommentar riktar sig endast till det inlägget som jag citerade.

Och att Trillske är ett stort fail har väl varit allmänt vedertaget i minst ett par år nu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag är ingen pokerstjärna men att påstå att ett fåtal personer här har edge mot honom.... wow det är som jag skulle börja teoribattla med nebbis

Okey, jag kan omformulera det där: Ett fåtal av er som syns och skulle få för sig att ens läsa den här tråden.

 

Självklart finns det en hel jävla bunt registrerade spelare som antingen 1) Inte ens loggar in 2) Inte skriver 3) Inte skulle få för sig att komma in i den här tråden. I den bunten finns det nog en hel del kvalite.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag är ingen pokerstjärna men att påstå att ett fåtal personer här har edge mot honom.... wow det är som jag skulle börja teoribattla med nebbis

 

Okej? Jag förstår inte riktigt vad du vill få fram.

 

Trillske: Jag spelar alla (men endast på micro)

Starfitter: Jag spelar Trillske (men endast om han inte vore nit)

 

imo. ligger era inlägg på ungefär samma nivå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej? Jag förstår inte riktigt vad du vill få fram.

 

Trillske: Jag spelar alla (men endast på micro)

Starfitter: Jag spelar Trillske (men endast om han inte vore nit)

 

imo. ligger era inlägg på ungefär samma nivå.

 

pokerreterade inlägg på forumet? såna har jag inte skrivit på år och dag nämligen, sen har jag max 600händer på dig. men bra hugg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Starfitter, du som har koll, skulle inte du kunna förklara mitt "game"?

Misslyckas du med detta, eller inte ens försöker, kan du plocka upp den där bilden och sätta den på väggen.

 

äntligen lite action!

 

ditt game betyder ditt spel fast på engelska... alltså som slår dig på poker som är spelet i fråga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Saknar alla här läsförståelse?

 

Måste gå så får väl bryta ner några viktiga punkter som vi bör ha kommit fram till nu:

- Jag söker inte utmaningar, säger bara att jag kan spela om folk vill. Har aldrig gjort en sitout eller på liknande sätt flytt spelare i mitt liv och kommer nog aldrig göra det heller.

 

Om ni vill tolka detta som att jag ser de flesta av er som ointressanta och i grund och botten fullständigt skiter i er, så kan det vara något av en hyfsad tolkning.

 

- Jag har inte skrivit att jag har edge mot alla (ärligt talat, är svenska så jävla svårt?).

 

- Har förklarat att jag inte har emot att hamna mot en spelare som är bättre än mig.

 

___

 

Sitter trött och smågrinig och skriver massa dynga i en dålig tråd, ändå lyckas ni få mina inlägg låta vettiga. För i helvette PF....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...