aspelin Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2008 Har en fråga om "smågrinders" på låga nivån 0,50/1,00 FR SwedeViking Hitåt AngelTina 68lab327 Är det någon som har speciella notes, svagheter o dyl. Swede gillar inte o folda, blir ledsen i ögat då. Hitåt o 681 är vanliga nötsamlare. AngelTina gör massor med 3bb raisar pre med pockets oavsett antal limpers. Kanske är bättre att du koncentrerar dig på de riktiga fiskarna? (alla fyra har något bra om de bettar hårt) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JELLJUN Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2008 Swede gillar inte o folda, blir ledsen i ögat då. Hitåt o 681 är vanliga nötsamlare. AngelTina gör massor med 3bb raisar pre med pockets oavsett antal limpers. Kanske är bättre att du koncentrerar dig på de riktiga fiskarna? (alla fyra har något bra om de bettar hårt) Tack! Brukar ofta hamna med dem på någon av borden, och vill gärna ha pos. på dem inte man alltid ha det tyvärr... Spöar gärna fiskar. Är kanske en själv iofs, men innan man kliver upp i nivåer så vill man gärna spöa de som är regular på denna nivån för motståndet blir väl högre när man kliver upp i nivå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimii Postad 18 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2008 Nån som stöttt på mig? Sng's. 20,30-50 i inköp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 25 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2008 2,5-5 SH Fiskbert´s stats ligger på 51/31/2,9. Han verkar plussa riktig riktigt bra? Mkt imponerande isf med såna stats. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cobb89 Postad 25 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2008 2,5-5 SH Fiskbert´s stats ligger på 51/31/2,9. Han verkar plussa riktig riktigt bra? Mkt imponerande isf med såna stats. Han är riktigt kass imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pisak84 Postad 25 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2008 Han är riktigt kass imo din imo känns rätt ointressant om du inte vet hans resultat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimii Postad 25 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2008 vafan då ingen som känner igen mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aike Postad 25 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2008 din imo känns rätt ointressant om du inte vet hans resultat Fiskbert säger alltid att han är back när man frågar honom. Han brukar ha ett bord med 3-4 inköp och de övriga har han backat på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cobb89 Postad 25 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2008 din imo känns rätt ointressant om du inte vet hans resultat lol... mitt imo betyder väl att jag tycker det, sen spelar väl resultatet ingen jävla roll? han spelar spewigt och hanterar inte sin aggresivitet, en bra spelare exploaterar honom lätt han ligger i min databas -3000 på 1600 händer om du var intresserad av det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 3 September , 2008 Rapport Share Postad 3 September , 2008 vilka är top 5 av regs på 2.5/5kr? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeavyM Postad 3 September , 2008 Rapport Share Postad 3 September , 2008 Megakillah och partyjack borde väl tillhöra de bästa spelarna. Den senare verkar vara väldigt duktig på att hitta bord med spelare som, även med 2.5/5-mått mätt, är riktigt dåliga. Någon annan får ta sig an de tre övriga. GL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villeb Postad 3 September , 2008 Rapport Share Postad 3 September , 2008 vilka är top 5 av regs på 2.5/5kr? Utan inbördes ordning så tycker jag att Tracebuste, elder serbo, partyjack, viridis, De brukar iaf spela tillbaka mot en vilket gör att man måste tänka när man spelar. Mot vanliga donks är det bara att spela på autopilot. Finns high r0llah kvar på 2.50/5? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Love2Tilt Postad 3 September , 2008 Rapport Share Postad 3 September , 2008 svar ja, men han spelar inte så mkt längre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RedEyedGirl1 Postad 3 September , 2008 Rapport Share Postad 3 September , 2008 vad är det med han? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 3 September , 2008 Rapport Share Postad 3 September , 2008 Megakillah och partyjack borde väl tillhöra de bästa spelarna. Den senare verkar vara väldigt duktig på att hitta bord med spelare som, även med 2.5/5-mått mätt, är riktigt dåliga. Någon annan får ta sig an de tre övriga. GL Gött att höra, allra helst blir jag glad att höra att någon äntligen uppmärksammar mina fish-finder-skills.. Utan inbördes ordning så tycker jag att Tracebuste, elder serbo, partyjack, viridis, De brukar iaf spela tillbaka mot en vilket gör att man måste tänka när man spelar. Mot vanliga donks är det bara att spela på autopilot.Finns high r0llah kvar på 2.50/5? Tycker nog inte du ska vara så blyg, tycker helt klart att du slår dig in i det där sällskapet.. Även om jag inte mött dig alls på väldigt länge!? But why? EDIT; Vad tycker vi om radicalen? - har inga händer alls mot honom men alltid sitter han med stora stackar. Ska se vad han går för nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RedEyedGirl1 Postad 3 September , 2008 Rapport Share Postad 3 September , 2008 Är inte Gul oxå med på top 5 listan? eller iaf top 10 listan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Love2Tilt Postad 3 September , 2008 Rapport Share Postad 3 September , 2008 vad är det med han? träffade han av en slump när jag lirade live, känner han inte men han sa då att han hade börjat tröttna på poker, inte för att det hade gått dåligt men var less på nätpoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jake Postad 3 September , 2008 Rapport Share Postad 3 September , 2008 Är inte Gul oxå med på top 5 listan? eller iaf top 10 listan han skulle absolut passa där, men han verkar ha gått upp till 5/10 nuförtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RedEyedGirl1 Postad 3 September , 2008 Rapport Share Postad 3 September , 2008 han skulle absolut passa där, men han verkar ha gått upp till 5/10 nuförtiden. ah ok , han gick dock ner ett tag igen för en tidsen men kankse hittat tillbaka upp nu. tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pisak84 Postad 3 September , 2008 Rapport Share Postad 3 September , 2008 lol... mitt imo betyder väl att jag tycker det, sen spelar väl resultatet ingen jävla roll? han spelar spewigt och hanterar inte sin aggresivitet, en bra spelare exploaterar honom lätt han ligger i min databas -3000 på 1600 händer om du var intresserad av det fel. resultatet är det som spelar roll, sen är det du tycker om hans spel rätt så oviktigt. tror du att du har rätt om du säger han är kass sen visar det sig att han drar in 100 lax i månaden? då är det liksom fakta att han är bra inte en åsiktsfråga. ps. jag har själv ingen aning om snubben, vet inte ens vem det är. bara allmän notis ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 3 September , 2008 Rapport Share Postad 3 September , 2008 villeb vad nickar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villeb Postad 3 September , 2008 Rapport Share Postad 3 September , 2008 villeb vad nickar du? Jag nickar snusproffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villeb Postad 3 September , 2008 Rapport Share Postad 3 September , 2008 Tycker nog inte du ska vara så blyg, tycker helt klart att du slår dig in i det där sällskapet.. Även om jag inte mött dig alls på väldigt länge!? But why? EDIT; Vad tycker vi om radicalen? - har inga händer alls mot honom men alltid sitter han med stora stackar. Ska se vad han går för nu. Tack PJ. Jag har turnerat en hel del i sommar, och min dygnsrytm har varit helt cp under alla spelningar, så jag grindar kvällar och nätter nuförtiden. Jag har heller inga händer mot radicalen, men han verkar vettig. Måste nämna Biz, fudge, shipdumper och Dr. Clementz som bra också, fast de har kanske gått upp i nivå nu? Jag har så dålig koll nu. Massa nya namn nu när jag gör höstcomeback. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boegfetto Postad 3 September , 2008 Rapport Share Postad 3 September , 2008 valleballe är grym har jag hört, han och ScumAsSky har rensat lowstakes-plo-borden på flera hundra k de senaste 18 månaderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nebo Postad 3 September , 2008 Rapport Share Postad 3 September , 2008 yrar jag nu eller fanns/finns det inte en radical också på 2.5/5, alltså minus -en. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts