Gå till innehåll

Wellbok - well...


heltok

Vad ska wellboken diskutera 2015?  

117 medlemmar har röstat

  1. 1. Vad ska wellboken diskutera 2015?

    • Bitcoin & Kryptovalutor
      32
    • Politik
      32
    • Filosofi
      26
    • Kost & Träning
      32
    • Personlig utveckling
      31
    • Brudar
      30
    • Teknik, vetenskap och nörderi
      38
    • Prylar
      18
    • TVserier, filmer, böcker
      28
    • Allt som är contrarian
      17


Recommended Posts

Hur, vad, varför fick du pengar från försäkringsbolaget för bruten hand? :)

 

min mamma hade tydligen betalat för reseförsäkring för min förra resa till thailand som jag åkte hem tidigare och innan den hade gått ut var jag i frankrike, så har både hemförsäkring 45dagar och reseförsäkring. så jag får iaf resan betald och diverse omkostnader, vet inte om jag får något för sveda och värk men det hoppas jag allt mtp på hur mycket jag har betalat i försäkringar genom åren.

 

har inte fått besked om det än, men tolkar jag reglerna ska jag nog få det mesta betalt, kanske någon taxiresa de tycker är onödig, men jag har läkarintyg på det mesta. dessutom är min käre far expert på att bråka med försäkringsbolaget efter att hans sommarstuga brann ner och han erbjöd sig sköta min talan i ärendet så ska nog gå bra.

 

Dagens LCHFSHP-måltid: ca 600g kycklingfilé med bearnaisesås. Känner kilona rasa!

 

(SHP=Super High Protein)

 

låter lite näringsfattigt, men helt ok energiintag iaf.

 

---

 

vet inte om jag postat något av detta innan, men lite sevärt imo:

ok, kanske mest reklam och rätt tattig ted, men häftigt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagen efter första löprundan med VFF. Mina vader :cry:

 

Kommer det vara så här i början eller är det bara första gången man får sådan här träningsvärk?

 

nostalgi :heart:

 

alla har vi fått uppleva den underbara vadvärken när man vaknar upp dagen efter första vff-passet, speciellt om man glömde av att följa guidelinjerna som alla säger man ska följa men man slarvar lite med ändå för alla måste ju överdriva, så ont som alla säger kan det väl ändå inte göra...

 

det blir mycket bättre, räkna med att nästa pass kan du springa 5min längre med halva träningsvärken typ. dvs du kommer fortfarande känna det men inte lika bisarrt som efter första passet. fötterna tar sin tid innan de läker igen, räkna med att lite oregelbundet få ont i fötterna när du springer också, gör det ont på ett obehagligt sätt ta det lugnt och avsluta eventuellt passen.

 

---

 

edit:

minns inte vem av er det var som tipsade om "The name of the wind", men den verkar iaf sick bra. sjukt välskriven! tackar för tipset! rekar den redan till alla fantasyälskare.

 

---

 

ni missar väl inte:

http://pro.majorleaguegaming.com/live/starcraft_2

 

och:

Isildur1 will be back at the tables for another 5,000-hand, two-part match against Scott 'urnotindangr' Palmer. Watch all the action exclusively at Pokerstars when the match kicks off today at 15:00 ET. (T-1h30min)

 

trevlig rail ikväll!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan tacka mig senare...

 

14 minuter lång preview på Game of Thrones

 

såg den i morse redan facebookad och msn-statusad, verkar riktigt bra.

 

the name of the wind alltså, är helt fast i den nu. riktigt bra och sjukt välskriven. typ talon of the silver hawk möter assassins apprentice möter magican sammanfattar väl boken hyfsat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror det var suntzu som rekade den först men jag har också fastnat totalt för den. Är på kapitel 70 nu ungefär och upptäckte häromdan att bok två kom ut för bara ett par veckor sen.

 

Känner på mig att bok två och tre kan bli hyggligt episka om löftena infrias.

 

Apropå GoT så gillade jag den skarpt. Höga produktionsvärden, ödesmättad osv...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

såg den i morse redan facebookad och msn-statusad, verkar riktigt bra.

 

the name of the wind alltså, är helt fast i den nu. riktigt bra och sjukt välskriven. typ talon of the silver hawk möter assassins apprentice möter magican sammanfattar väl boken hyfsat.

 

"The Flame" is obvious if you've ever seen me. I have red hair, bright.

 

ginger som huvudkaraktär. :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har aldrig förstått vad du har emot mig men det måste ju vara något så som du håller på.

 

Carry on.

 

Dayfly är ett trollkonto, so no worries.

 

På tal om redheads, fanns en jävligt sexig i den där strippokergrejen med Carmen Electra som programledare, där Erica Schoenberg klädde av sig med.

 

erica-schoenberg-nude-9.jpg

 

4:27 framåt dyker den söta rödhåriga saken upp.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stor komik i att kolla blockadklipp på youtube, fyfan vad jag hatar vänsterdräggen i sverige...
Jävlar vilka syltryggar, får en att uppskatta stenkastarvänstern mer, de har ju åtminstone en gnutta karaktär.

 

Stå och gapa om övervåld när de har bildbevis på att det inte är det minsta övervåld.

 

Rödtottar beställt:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...