Gå till innehåll

Rakehöjning på Prima


Limmet

Recommended Posts

mer rb alltså, nice.

 

man märker ju ändå inte när de tar rejken från ens potter liksom, oftast är det ju så att man förlorar potterna också så då förlorar man ju ingenting utan tjänar mer $ via rb istället.

 

tack prima.

 

lol, du borde be dem att öka rejken till 100%, då får du ju ännu mer i rakeback.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mer rb alltså, nice.

 

man märker ju ändå inte när de tar rejken från ens potter liksom, oftast är det ju så att man förlorar potterna också så då förlorar man ju ingenting utan tjänar mer $ via rb istället.

 

tack prima.

 

Och det är såååååååå trist att folda färgdrag, orka liksom, foldar man får man ju inte se river.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mer rb alltså, nice.

 

man märker ju ändå inte när de tar rejken från ens potter liksom, oftast är det ju så att man förlorar potterna också så då förlorar man ju ingenting utan tjänar mer $ via rb istället.

 

tack prima.

Så du vill ge bort ännu mer pengar till sajten bara för att du vill ha en lite större klumpsumma tillbaka i slutet av månaden (trots att du förlorar på det)? Det verkar ju lite...speciellt.

 

Jag tycker det är skandal att ska börja ta ännu mer! Jag har alltid hatat Prima och det här gör ju inte saken bättre. Kanske mest påverkar microlimit, men ändå. Mer pengar samlas upp av Prima och mindre pengar vandrar upp i pyramiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt jävla horribelt. Nu får det fan i mig vara nog. Prima är ett skitnätverk utan dess like, som jag i största möjliga mån kommer bojkotta nu. Synd på annars trevliga sajter såsom NordicBet.

 

Vore trevligt om någon kunde ta sig tid och skriva ett klagomail till prima, och lägga ut det i tråden, så att fler kan skicka samma mail.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt jävla horribelt. Nu får det fan i mig vara nog. Prima är ett skitnätverk utan dess like, som jag i största möjliga mån kommer bojkotta nu. Synd på annars trevliga sajter såsom NordicBet.

 

Vore trevligt om någon kunde ta sig tid och skriva ett klagomail till prima, och lägga ut det i tråden, så att fler kan skicka samma mail.

 

Varför inte en variant av detta historiska:? dokument:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Reply_of_the_Zaporozhian_Cossacks

 

Annars funkar det ju med lite random dödshot också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

för de som inte orkar ändra i clearburns brev själva så är det bara att klippa och klistra:

 

As the Baller; son of Muhammad; brother of the Sun and Moon; grandson and viceroy of God; ruler of the kingdoms of Macedonia, Babylon, Jerusalem, Upper and Lower Egypt; emperor of emperors; sovereign of sovereigns; extraordinary knight, never defeated; steadfast guardian of the tomb of Jesus Christ; trustee chosen by God himself; the hope and comfort of Muslims; confounder and great defender of Christians—I command you, the Prima Poker Netowrk, to submit to me voluntarily and without any resistance, and to desist from troubling me with your rake.

 

Skickat!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas inte svaret blev sådant som sultanen fick till svar av ryssen

According to the legend, the reply was a stream of invective and vulgar rhymes, parodying the Sultan's titles:

 

Zaporozhian Cossacks to the Turkish Sultan!

 

O sultan, turkish devil and damned devil's kith and kin, secretary to Lucifer himself. What the devil kind of knight are you, that can't slay a hedgehog with his naked arse? The devil shits, and your army eats. You will not, you son of a bitch, make subjects of Christian sons; we've no fear of your army, by land and by sea we will battle with thee, fuck your mother.

 

You Babylonian scullion, Macedonian wheelwright, brewer of Jerusalem, goat-fucker of Alexandria, swineherd of Greater and Lesser Egypt, Armenian pig, Podolian thief, catamite of Tartary, hangman of Kamyanets, and fool of all the world and underworld, an idiot before God, grandson of the Serpent, and the crick in our dick. Pig's snout, mare's arse, slaughterhouse cur, unchristened brow, screw your own mother!

 

So the Zaporozhians declare, you lowlife. You won't even be herding Christian pigs. Now we'll conclude, for we don't know the date and don't own a calendar; the moon's in the sky, the year with the Lord, the day's the same over here as it is over there; for this kiss our arse![citation needed]

 

Koshovyi Otaman Ivan Sirko, with the whole Zaporozhian Host

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mer rb alltså, nice.

 

man märker ju ändå inte när de tar rejken från ens potter liksom, oftast är det ju så att man förlorar potterna också så då förlorar man ju ingenting utan tjänar mer $ via rb istället.

 

tack prima.

 

Herre Gud. Man blir ju rädd när man hör sådana här resonemang. Du skojar va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Herre Gud. Man blir ju rädd när man hör sådana här resonemang. Du skojar va?

 

Jag tänker sådär med, även om jag vet det är fel, det är helt enkelt roligare att få in en jättesumma i slutet av varje månad än att förlora liiite här och där.

 

Ja, det är fel att tänka så, men har alltid gjort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tänker sådär med, även om jag vet det är fel, det är helt enkelt roligare att få in en jättesumma i slutet av varje månad än att förlora liiite här och där.

 

Jag ställer gärna upp och hjälper till för ett så ädelt syfte att göra livet lite roligare. Alla som är intresserade är välkomna att skicka mig en liten rejk på $100 om dagen så återkommer jag med en liten present på $1000 i slutet på månaden som ni kan ha lite skoj för. Jag kan tänka mig högre belopp också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ställer gärna upp och hjälper till för ett så ädelt syfte att göra livet lite roligare. Alla som är intresserade är välkomna att skicka mig en liten rejk på $100 om dagen så återkommer jag med en liten present på $1000 i slutet på månaden som ni kan ha lite skoj för. Jag kan tänka mig högre belopp också.

 

Jag återkommer med $1200

Konkurrens är sunt :lol:

 

**For the fun in life, a $1200 gift - every month, for only $100 per day**

**Choose brainslicers fun-giftback, the only real fun in life**

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tänker sådär med, även om jag vet det är fel, det är helt enkelt roligare att få in en jättesumma i slutet av varje månad än att förlora liiite här och där.

 

Ja, det är fel att tänka så, men har alltid gjort.

"Lite" här och där blir extremt mycket varje månad. Extremt mycket pengar för highstakes-spelare och extremt många inköp för lowlimit-spelare. Självklart är det kul att få en stor summa i slutet av månaden, men man kan ju inte, som en tidigare postare, tacka tjuvarna för att de börjar ta ännu mer pengar.

 

Och som sagt, man förlorar inte bara pengar genom att man själv rejkar bort mer, nätverket samlar upp mycket mer pengar från lowlimit upp till highlimit.

 

Btw, jag hittade ingen lämplig e-mailadress till Prima (Micrograming?) tidigare. Jag spelar inte ens där så orkade inte fortsätta leta, men om nån postar en adress så ska jag skicka iväg ett mail.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mer rb alltså, nice.

 

man märker ju ändå inte när de tar rejken från ens potter liksom, oftast är det ju så att man förlorar potterna också så då förlorar man ju ingenting utan tjänar mer $ via rb istället.

 

tack prima.

roaoflmho:lol:

 

Varför inte be din arbetsgivare (eller Försäkringskassan) dra 55% skatt oxå. Då får du jättemycket skatteåterbäring året därpå. :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...