Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Fast nu lyckades du motbevisa mig och dig själv (monsterlevling??). Juggler påstod ju att du inte var snäll och det betyder att han (eller du) måste ha fel.

jag tror att du levlade antingen juggler, mig eller dig själv i inlägget dessförinnan.

Fast det kan iofs vara så att han använder en förlegad definition av snällhet. Dvs den klassiska 'bjuda på bullar och saft-snällhet'.

jag har dock bjudit honom på en öl, vilket innebär att han isf är en hycklare. Eller om det var han som bjöd mig, isf är det jag som är hycklaren.

Hmm.. det var jag som blev full, iaf... :roll:

Postad

Tyckte faktiskt att JoeFalk kunde vara rätt rolig..även om hans inlägg var lite säregna..jag vet inte varför han bannades, såg bara att FrancoBaresi applåderade - men nu har han gått samma väg. Har ingen aning om vad moderatorerna riktigt har för banningskriterier. Det är klart, en del av de som saknas här kan ju självmant ha slutat logga in.

Postad
Men ingen saknar iremark LOL

Jag gör det =) Eller saknar o saknar, tycker det var synd att alla var tvungen o hata en geek bara för han av en geek som sedermera köpte Vitton prylar o försökte så mycket att passa in =) Iremark var skön.

Postad
Men ingen saknar iremark LOL

hehe, var ju lite mentalt jobbigt att läsa om hans miljonklonkar och cg-madplussar dag in och dag ut:) men undra vad som hände med honom.. han kanske blev skrämd av skatteverket

Postad
Jag gör det =) Eller saknar o saknar, tycker det var synd att alla var tvungen o hata en geek bara för han av en geek som sedermera köpte Vitton prylar o försökte så mycket att passa in =) Iremark var skön.

:D

Postad

Om ni misstänkte att någon hällde en redig skopa ironi över er och ni inte förstod någonting, vad skulle ni göra?

1: Bli paranoida och överanalysera

2: Fundera på ordvändningar som profillöshet o dyl (ingår förvisso som en del i överanalyserandet)

3: Acceptera att ni blivit levlade och kapitulera (jag tror jag använder ordet levla rätt här)

4: Anta att en förväxling skett

5: Be om en förklaring

6: Luta er tillbaka och titta på Jay Leno

Jag väljer själv alternativ 6, men helgarderar.

Och...jag saknar Freeman. Mannen försvann från pf ungefär samtidigt som jag träffade honom i det verkliga livet. Det skall jag försöka låta bli att överanalysera.

Postad

Varför postar ingen bra FL-trådar längre? När jag blev medlem så var FL-delen grym och det fanns fler otroligt bra posters. Fanns även ett mkt duktigt mellanskick av posters typ morberg/omduvoresomjag/ayusakanåtidenstilen/Gyre som alla helt lagt av nu.

Hjort (även om han fortfarande postar i mindre omfattning)

All_ur_horses

Vinden

Bjorn_

Unreal (även om jag aldrig sett honom posta något egentligen så vore det kul med en comeback. Typ en wellpost....hehe.)

NL-trådarna har ju varit tomteverkstad så länge jag har varit medlem men det kanske beror på det är så lätt att plussa i NL att inga slås ut....:roll: (ja, jag är typexemplet på det)

Jag saknar i alla fall NL-trådar från;

Hjort

Nebbis

Psatiw

Säkert glömt flera.

• 9 months later...
Postad
hehe, var ju lite mentalt jobbigt att läsa om hans miljonklonkar och cg-madplussar dag in och dag ut:) men undra vad som hände med honom.. han kanske blev skrämd av skatteverket

1a 2k Barcelona
står det på hans msn, jag får känslan av att han överlever.