xlars Postad 27 September , 2007 Rapport Postad 27 September , 2007 Jag får vibbar av phil helmuth, Sebastian Dawkins och Jan Giuillo i en mycket oangenäm blandning. http://sv.wikipedia.org/wiki/Narcissistisk_personlighetsst%C3%B6rning
CarlDenStore Postad 27 September , 2007 Författare Rapport Postad 27 September , 2007 ah så är det för oss vanliga dödliga. Det verkar inte gälla för CarlDenStore dock. Han är pokerns motsvarighet till Chuck Norris och tillhör ungdomseliten i tennis....Sådana som han behöver inte ta råd och välmenat och konstruktiv kritik från vanliga dödliga utan denna dagboken har han så han kan berätta om alla cider han köpt på krogen och hur fantastiskt duktig han är som vinner på 2/4 nlhe. Och hur riggat allting är efter 2 inköp back. Jag får vibbar av phil helmuth, Sebastian Dawkins och Jan Giuillo i en mycket oangenäm blandning. På 97 sidor har jag nämnt en enda gång att jag köpte 32 smirnoff ice en kväll. På 97 sidor...Av ungefär 15 av alla sidorna har jag sammanfattat resultat jag haft på 2/4 där jag onekligen vann mycket pengar. Hur ska jag inte kunna skylta med de resultaten utan att en löjlig fjant som du ska bli avundsjuk och anklaga mig direkt för att skryta. Ska jag börja förlora med flit eller ? Ska jag skriva resultaten med textstorlek 0,05 tycker du ? Lägg av med ditt skitsnack nu, har du problem hemma eller ? Det är ruskigt befängt hur du orkar sitta uppe nu kl 02.46 och skriva ett inlägg som ingen människa i hela pokerforumet kommer hålla med dig om förutom de idioter som StTropez nämnde tidigare. Jag får vibbar av att du är en blandning av "Christina ifrån Farmen", "Gnälliga Gudrun Schyman" samt "Kishti ifrån idoljuryn".
_SchMEK Postad 27 September , 2007 Rapport Postad 27 September , 2007 Seriöst vad fan är erat problem? Många här på pokerforum som skriver skit eller personangrepp är i princip ett par jävla tunna fjollar. Dom har ägnat sitt liv framför datorn. På dagarna sitter dom i sitt rum och spelar poker eller wow. Dom har nog egentligen inte så många vänner , men har en Msn lista med massa "polare" som dom träffat på nätet. Dom flesta är osociala och vågar egentligen inte ens yttra sig i verkliga livet , dom kollar snett på killarna som det går bra för eller som har brudar,bilar osv. När dom märker att en människa har självförtroende som CDS så undrar dom: Varför har inte jag så mkt pengar? Varför festar inte jag? Varför har inte jag råd att beställa in 10000 xcider? Varför är inte jag duktig på nån sport osv... Då jävlar går dom till personangrepp och vill känna sig lite coola i sina annars tragiska jävla liv bara för att nån är lycklig och har gjort lite pengar. Ni alla som håller på o trackar spelare här på PF (inte bara CDS). Jag kan med säkerhet säga att INGEN av er hade vågat yttra er IRL. Carl stå på dig. Dom där jävla nollarna ägnar för mycket tid åt dig och det säger bara vad dom värdesätter här i livet. Skaffa er ett liv,våga lev i det verkliga livet ,skaffa er kompisar, gå och klipp er och bli av med oskulden. Ut och röj lite för fan. Ni behöver inte ödsla er tid med att tracka en kille som det går lite bra för. Vissa föds som vinnare , vissa föds som ni. Sen har inte Carl en perfekt attityd,men eran attityd är 10000 ggr värre. Han står för vem han är, ni är bara ett jävla nick som hoppar på han och ger han en massa skit. Eran attityd är så jävla mycket värre isf. Ni gav skit,nu får ni ta skiten. Hoppas det smakar bra.
boman Postad 27 September , 2007 Rapport Postad 27 September , 2007 kan ALLA SLUTA VARA SÅ JÄVLA AVUNDSJUKA PÅ CARL??????????
RuchYa Postad 27 September , 2007 Rapport Postad 27 September , 2007 ah så är det för oss vanliga dödliga. Det verkar inte gälla för CarlDenStore dock. Han är pokerns motsvarighet till Chuck Norris och tillhör ungdomseliten i tennis....Sådana som han behöver inte ta råd och välmenat och konstruktiv kritik från vanliga dödliga utan denna dagboken har han så han kan berätta om alla cider han köpt på krogen och hur fantastiskt duktig han är som vinner på 2/4 nlhe(lola mig). Och hur riggat allting är efter 2 inköp back. Jag får vibbar av phil helmuth, Sebastian Dawkins och Jan Giuillo i en mycket oangenäm blandning. Känner du Carl? Kan du av en text tyda hur Carl är som person? Har du rätt att genom en text dra slutsatser om en person? Vill inte vara dryg, hoppas du inte tolkar mig fel. Det jag menar är att det är så oerhört lätt att av en text skaffa sig förutfattade menigar utan att egentligen ha befog för dom. Det är samma sak som med Phil Helmuth. Är det någon som känner honom? Är det någon som egentligen kan säga vilka egenskaper Phil har? Allt som finns att gå på är random filmklipp över Phil i en och samma situation, poker. Säger det verkligen allt om Phil? Hoppas du förstå r liknelsen.
stackbrat Postad 27 September , 2007 Rapport Postad 27 September , 2007 Humor at its finest, från alla inblandade.
CarlDenStore Postad 27 September , 2007 Författare Rapport Postad 27 September , 2007 Seriöst vad fan är erat problem? Många här på pokerforum som skriver skit eller personangrepp är i princip ett par jävla tunna fjollar. Dom har ägnat sitt liv framför datorn. På dagarna sitter dom i sitt rum och spelar poker eller wow. Dom har nog egentligen inte så många vänner , men har en Msn lista med massa "polare" som dom träffat på nätet. Dom flesta är osociala och vågar egentligen inte ens yttra sig i verkliga livet , dom kollar snett på killarna som det går bra för eller som har brudar,bilar osv. När dom märker att en människa har självförtroende som CDS så undrar dom: Varför har inte jag så mkt pengar? Varför festar inte jag? Varför har inte jag råd att beställa in 10000 xcider? Varför är inte jag duktig på nån sport osv... Då jävlar går dom till personangrepp och vill känna sig lite coola i sina annars tragiska jävla liv bara för att nån är lycklig och har gjort lite pengar. Ni alla som håller på o trackar spelare här på PF (inte bara CDS). Jag kan med säkerhet säga att INGEN av er hade vågat yttra er IRL. Carl stå på dig. Dom där jävla nollarna ägnar för mycket tid åt dig och det säger bara vad dom värdesätter här i livet. Skaffa er ett liv,våga lev i det verkliga livet ,skaffa er kompisar, gå och klipp er och bli av med oskulden. Ut och röj lite för fan. Ni behöver inte ödsla er tid med att tracka en kille som det går lite bra för. Vissa föds som vinnare , vissa föds som ni. Sen har inte Carl en perfekt attityd,men eran attityd är 10000 ggr värre. Han står för vem han är, ni är bara ett jävla nick som hoppar på han och ger han en massa skit. Eran attityd är så jävla mycket värre isf. Ni gav skit,nu får ni ta skiten. Hoppas det smakar bra. TACK! Jag tackar verkligen för det där underbara inlägget och jag hoppades att någon skulle våga kliva fram ikväll och det har du och några personer gjort ikväll. Varför är inte vi alla såhär jämt mot varandra ? Vi skulle kunna ha skitroliga och intressanta diskussioner om poker här. Jag har haft en taskig attityd vid vissa tillfällen men då har idioter tvingat mig fram till den attityden. Jag hatar att vara sån men ibland har man inget val när man ska replikera en total idiot, då har man bara två alternativ. Antingen total ignorering eller hårdhandskar. Bra att du klev fram, tack!
_mowmow Postad 27 September , 2007 Rapport Postad 27 September , 2007 Carl, varför kan du inte ta åt dig av kritik? Vet du någonting om positiv och negativ varians? Hur kan du inte tro att du var running good när du vann 40 inköp på NL2000 på 2 veckor? Tror det mesta här inte handlar om avundsjuka. Det handlar om att folk försökte förklara saker för dig men du lyssnar ju inte. MVH
greywolf Postad 27 September , 2007 Rapport Postad 27 September , 2007 Seriöst vad fan är erat problem? Många här på pokerforum som skriver skit eller personangrepp är i princip ett par jävla tunna fjollar. Dom har ägnat sitt liv framför datorn. På dagarna sitter dom i sitt rum och spelar poker eller wow. Dom har nog egentligen inte så många vänner , men har en Msn lista med massa "polare" som dom träffat på nätet. Dom flesta är osociala och vågar egentligen inte ens yttra sig i verkliga livet , dom kollar snett på killarna som det går bra för eller som har brudar,bilar osv. När dom märker att en människa har självförtroende som CDS så undrar dom: Varför har inte jag så mkt pengar? Varför festar inte jag? Varför har inte jag råd att beställa in 10000 xcider? Varför är inte jag duktig på nån sport osv... Då jävlar går dom till personangrepp och vill känna sig lite coola i sina annars tragiska jävla liv bara för att nån är lycklig och har gjort lite pengar. Ni alla som håller på o trackar spelare här på PF (inte bara CDS). Jag kan med säkerhet säga att INGEN av er hade vågat yttra er IRL. Carl stå på dig. Dom där jävla nollarna ägnar för mycket tid åt dig och det säger bara vad dom värdesätter här i livet. Skaffa er ett liv,våga lev i det verkliga livet ,skaffa er kompisar, gå och klipp er och bli av med oskulden. Ut och röj lite för fan. Ni behöver inte ödsla er tid med att tracka en kille som det går lite bra för. Vissa föds som vinnare , vissa föds som ni. Sen har inte Carl en perfekt attityd,men eran attityd är 10000 ggr värre. Han står för vem han är, ni är bara ett jävla nick som hoppar på han och ger han en massa skit. Eran attityd är så jävla mycket värre isf. Ni gav skit,nu får ni ta skiten. Hoppas det smakar bra. men det stämmer ju inte för fem öre, förutom att jag sitter för mycket vid datorn (dock har jag ett aktivt liv på sidan om men träning osv) inte så mkt uteliv då men det intresserar mig ej. men det kommer ju av att jag lirar mkt poker och där är ju inte direkt cds annorlunda. Du kanske ska läsa min dagbok den borde finnas om du letar lite..bara så att du ser att man inte behöver lira 0.5-1 för att tracka ner någon man uppfattar som dryg.
boman Postad 27 September , 2007 Rapport Postad 27 September , 2007 Seriöst vad fan är erat problem? Många här på pokerforum som skriver skit eller personangrepp är i princip ett par jävla tunna fjollar. Dom har ägnat sitt liv framför datorn. På dagarna sitter dom i sitt rum och spelar poker eller wow. Dom har nog egentligen inte så många vänner , men har en Msn lista med massa "polare" som dom träffat på nätet. Dom flesta är osociala och vågar egentligen inte ens yttra sig i verkliga livet , dom kollar snett på killarna som det går bra för eller som har brudar,bilar osv. När dom märker att en människa har självförtroende som CDS så undrar dom: Varför har inte jag så mkt pengar? Varför festar inte jag? Varför har inte jag råd att beställa in 10000 xcider? Varför är inte jag duktig på nån sport osv... Då jävlar går dom till personangrepp och vill känna sig lite coola i sina annars tragiska jävla liv bara för att nån är lycklig och har gjort lite pengar. Ni alla som håller på o trackar spelare här på PF (inte bara CDS). Jag kan med säkerhet säga att INGEN av er hade vågat yttra er IRL. Carl stå på dig. Dom där jävla nollarna ägnar för mycket tid åt dig och det säger bara vad dom värdesätter här i livet. Skaffa er ett liv,våga lev i det verkliga livet ,skaffa er kompisar, gå och klipp er och bli av med oskulden. Ut och röj lite för fan. Ni behöver inte ödsla er tid med att tracka en kille som det går lite bra för. Vissa föds som vinnare , vissa föds som ni. Sen har inte Carl en perfekt attityd,men eran attityd är 10000 ggr värre. Han står för vem han är, ni är bara ett jävla nick som hoppar på han och ger han en massa skit. Eran attityd är så jävla mycket värre isf. Ni gav skit,nu får ni ta skiten. Hoppas det smakar bra. vad är det för jävla skit vi ska ta? när kommer den? läs vad du skrev, förjävla roligt var det.
FiSherman63 Postad 27 September , 2007 Rapport Postad 27 September , 2007 Hur kan du inte tro att du var running good när du vann 40 inköp på NL2000 på 2 veckor? Du har ju inte fattat nånting, han spelade ju med HJÄRTAT, inte hjärnan. Alltså är det ju självklart att han inte var running good!! Undra om det är pga den sena timmen som jag tycker den här dagboken är alldeles underbart rolig just nu...
TheWalker Postad 27 September , 2007 Rapport Postad 27 September , 2007 Hahahahahaha åh guuuuuud vilken humor. Ah det är härligt. Vilken/vilka lirare. Lär som man lever... testa det. Haha. Älskar folk som säger emot sig själv med texten de skriver. Det är så stor humor i det hela. Underhållning på hög nivå!
jello Postad 27 September , 2007 Rapport Postad 27 September , 2007 kan ALLA SLUTA VARA SÅ JÄVLA AVUNDSJUKA PÅ CARL?????????? +1 tragiskt igentligen
greywolf Postad 27 September , 2007 Rapport Postad 27 September , 2007 nu har jag läst igenom senaste sidorna igen..otroligt. nu ska jag drömma avundsjuka drömmar om villiga brudar, oändliga framgångar i alla sporter jag väljer att hålla på med, never ending goodstreaks på highstakes , och ett helt bord fyllt med cider. gg gn game over http://www.youtube.com/watch?v=t3RuZGXjM_4
sorkenkk Postad 27 September , 2007 Rapport Postad 27 September , 2007 Det är ju så jävla uppenbart att StTropez och CDS är en och samma person. För inte fan kan två personer på det här forumet ha lika lite koll?
greywolf Postad 27 September , 2007 Rapport Postad 27 September , 2007 Haha klockren ny figur som dyker upp från ingenstans. Ser framför mig hur personen sitter hemma och tänker "NU JÄVLAR!! ska jag göra ett account här så att jag verkligen kan knäcka folk. Men först måste jag ha ett coolt nick...ett nick så folk hör jag varit med i svängen ett tag... aaaaah StTropez, det lär få dom att tänka efter litegrann, dom jävlarna!!" Haha jag sitter och småfnissar för mig själv. åh gud jag kan inte sluta skratta. mitt i prick
kfluffie Postad 27 September , 2007 Rapport Postad 27 September , 2007 Låser tråden då den har gott en hel del överstyr ... Alla får coola ner sig lite ... CarlDenStore, vill du ha den öppnad igen så PM:a! Mvh, KF
kfluffie Postad 9 Oktober , 2007 Rapport Postad 9 Oktober , 2007 Upplåst igen! Inga påhopp och annat sattyg nu! Mvh, KF
_zed_ Postad 9 Oktober , 2007 Rapport Postad 9 Oktober , 2007 Kul att se att denna intressanta dagbok är öppnad igen! GL CDS!
Flesh2Flesh Postad 9 Oktober , 2007 Rapport Postad 9 Oktober , 2007 Ja, bästa nyheten på länge, precis när jag skulle söka efter den så var den högst upp igen, nyöppnad!!! Bring it on!!
Gyre Postad 9 Oktober , 2007 Rapport Postad 9 Oktober , 2007 Undra hur många avstängningar den kommer generera denna gången
Recommended Posts