Gå till innehåll

CarlDenStore tar fram kvasten igen [Inga påhopp eller dy.!]


CarlDenStore

Recommended Posts

FYP?

 

Jag har läst i princip allt som har skrivits här, men vad säger att "CDS" har uppdaterat oss med alla resultat? Nu frågade jag honom personligen hur mycket han backade under hans downswing. Sitter du på svaret så kläm ur dig det istället.

 

Allt kommer inte serverat på silverfat, hur svårt kan det vara.

 

Nedan en post från CDS innan tappet postad den 20/9

 

Här följer mina senaste resultat i september på 10/20, stay tuned! :

 

1/9 $1,694

 

2/9 $6,799

 

3/9 $1,303

 

4/9 $6,412

 

5/9 $4,358

 

6/9 $11,158

 

7/9 $735

 

8/9 $10,377

 

9/9 $8,524

 

10/9 $5,584

 

11/9 $4,488

 

12/9 $6,267

 

13/9 $24,911

 

14/9 $2,519

 

15/9 $4,652

 

16/9 $6,625

 

17/9 $2,802

 

18/9 $5,727

 

19/9 $4,793

 

20/9 $2,353

 

Totala resultatet hittills i september = $87,171+

 

-----------------------------------------------

 

Denna biten postad idag av CDS

 

(SLUTRESULTATET I SEPTEMBER = $45,146+ (289 743+ SEK))

87,171-45,146= 42025$ blev det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad säger att allt var på 10/20? Det hade varit fan så mycket smidigare om Carl fått svara själv. Lägg dig inte i. :(

 

Men orka då.......

Hade du läst igenom tråden ordentligt som du säger du har " i princip" gjort så kan du tolka resultatet själv, börja från post 62 och framåt.

 

Men men, när Carl är klar med TV:n så kanske han kommenterar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att upplåsningen av tråden börjar så bra. :)

 

Min objektiva och icke värdeladdade framtidsvision är att dagboken kommer att avslutas i ungefär samma anda som den började efter upplåsningen.

 

Jag syftar då på:

du luktar kiss :oops:

 

EDIT: Såg att jag skrev anda. Det jag menade var i samma färg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var trevligt att träffa dig i helgen Carl, helschysst kille i verkligheten, tror du har lite svårt att hänga med i pf-jargongen bara. Lätt hänt när du skapade ett konto och gjorde dagbok direkt utan att bli invand i forumet.

 

Tycker du ska försöka mana till diskussion och handanalys mycket mer i dagboken, och inte bara fokusera på att skriva ut resultaten snyggt och prydligt. Lättare att få det att handla mer om poker och mindre om annat då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

... tror du har lite svårt att hänga med i pf-jargongen bara. Lätt hänt när du skapade ett konto och gjorde dagbok direkt utan att bli invand i forumet.

 

Tycker du ska försöka mana till diskussion och handanalys mycket mer i dagboken, och inte bara fokusera på att skriva ut resultaten snyggt och prydligt. Lättare att få det att handla mer om poker och mindre om annat då.

 

Kloka ord där. Synd bara att jag inte hade kunnat säga det själv med mina 70 inlägg :roll:

 

I övrigt, lycka till med pokern CDS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var trevligt att träffa dig i helgen Carl, helschysst kille i verkligheten, tror du har lite svårt att hänga med i pf-jargongen bara. Lätt hänt när du skapade ett konto och gjorde dagbok direkt utan att bli invand i forumet.

 

Tycker du ska försöka mana till diskussion och handanalys mycket mer i dagboken, och inte bara fokusera på att skriva ut resultaten snyggt och prydligt. Lättare att få det att handla mer om poker och mindre om annat då.

 

Tack detsamma :) Ja jag förstår vad du menar men jag vill ändå inte lägga upp alldeles för mycket händer. Om du har följt dagboken sen en tid tillbaka så kan du se att allt skitsnack och tjafs som uppstått har oftast kommit efter en hand jag postat där folk tycker att jag har skrytigt, eller lagt upp en helt onödig hand helt enkelt. Jag vill hålla mig cool ett tag till med det där innan jag lägger upp nåt :)

 

Men tack för tipset, och ha en god fortsättning! :-) /CarlDenStore

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då var min andra pokerdag för denna månad avslutad och jag kan inte ha önskat mig en bättre start på 2/4. Jag slutar dagen på $2,781 plus och det flöt på väldigt bra helt enkelt. Det som jag framförallt prickade in idag var mina valuebets, dem hade jag inte alls någon tajming med när självförtroendet var nerkört i botten efter min downswing men jag tror att mitt 2-veckors-break har gjort susen.

 

Jag brinner för poker och det har jag gjort sedan 2-3 år tillbaks men det var exakt ett år sedan jag började satsa på poker och gick ifrån 0,15$/0,25$-nivån på Partypoker. Jag har utvecklats för varje dag sedan dess känns det som och det finns alltid någonting nytt att lära varje dag man sätter sig och spelar.

 

Idag har jag även åkt tåg till Laxå med en kompis för att ÄNTLIGEN hämta min bestpokerbil som har varit utlovad ett bra tag men idag fick jag den äntligen. Resan hem tog 3h och det kändes väldigt skönt att äntligen få en egen bil som dessutom är reklamrippad med bestpokers slogan och märken. Jag kände mig verkligen som en lycklig och fjollig pokersnubbe som gled runt i den lilla toyota aygon. Hursomhaver så är bilen äntligen i min ägo och det tackar jag bestpoker för!

 

Nu ska jag faktiskt kolla på den senaste Beck-filmen "I guds namn" och jag är oerhört förväntansfull. Jag hoppas man får se Gunvald krossa någon i förhörsrummet :)

 

Ha det nu så bra alla så uppdaterar jag mer imorgon. Sov gott! :) /CarlDenStore

 

Här följer mina senaste resultat i oktober på 2$/4$, stay tuned! :

 

8/10 $1,539

 

9/10 $2,781

 

(Även min rakeback ifrån förra månaden inkluderas och är $1,687.)

 

Totala resultatet hittills i oktober = $6,007+

 

Mitt slutresultat i september = $45,146+ (289 743+ SEK)

 

Mitt slutresultat i augusti= $34,127+ (219 023+ SEK)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har för mig att det är nått man kan få låna gratis om man är tillräckligt VIP :)

Stämmer, fast bestpoker lovar lite mycket med det där. Bara för att du har spelat så mycket som kravet är, innebär det inte att du kan få låna en bil. Dom har helt enkelt inte bilar så det räcker! Falsk marknadsföring och jävligt dålig stil!

 

Men grattis till bilen CDS.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer själv från Laxå men bor i Borås nu. Vet att det har rullat runt en Bestpoker-bil där ett bra tag. Han som hade den jobbar typ på farsans jobb men jag hade fått för mig att han hade köpt den för VIP-poäng. Man får alltså bara låna den? Så jävla het är den ju inte. Men en bil är ju alltid en bil och inget man tackar nej till precis.

 

Hoppas du hade trevligt på besöket i min hemby och att pokern går fortsatt bra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick du bilen eller fick du låna den?

 

gl med pokern / Christoffer8-)

 

Saxat från hemsidan:

 

BestPoker’s Platinum Club offers you, among other things:

 

  • A Car! BestPoker gives its Platinum Members the opportunity to get a BestPoker Smart car to keep for as long as they achieve the required amount of monthly Player Points to be eligible for the car – please contact the VIP department for more info at VIP@BestPoker.com.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...