Gå till innehåll

CarlDenStore tar fram kvasten igen [Inga påhopp eller dy.!]


CarlDenStore

Recommended Posts

Var inte alla vänligare när han grindade 2-4? Verkar som denna dagbok ger mer ovänner än vänner, undra varför? god natt flickor.

tror att det kan ha nåt att göra med att käre carl är en mytoman som bland annat påstår att han var proffs på ett spel ett par år innan det öht släpptes.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tror att det kan ha nåt att göra med att käre carl är en mytoman som bland annat påstår att han var proffs på ett spel ett par år innan det öht släpptes.

 

Saxat fran wiki: "Quake är ett FPS-spel utvecklat av id Software och släppt 31 maj 1996."

 

Sa enligt dig aer CDS fodd innan 1990? Det vagrar jag tro pa, han maste va hogst 1990:a?

 

Sen hur otippat det var att han spelade i en av de basta klanerna o var en av de basta i Sverige gar ju att diskutera. Skulle ju gatt o svarat "valde det nicket naer jag spelade quake" osso var det bra med det, men icke.. Vara baest aer melodin i denna dagbok.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, ett enkelt sätt att veta hur man ska "bete" sig med JJ i det läget du hamnade är att helt enkelt ha en image som gör att du inte kan släppa dina knecktar där, oavsett om du blir miniraisad eller pushad. Du vet att de är bra nog tillräckligt ofta för att kunna sätta tippex över foldknappen.

 

Detta underlättar mycket och det är många som "kör" med detta när de spelar shorthanded. Heads up borde det väl nästan vara en självklarhet såvida man inte spelar mot Glimne :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom igen nu CDS?! :D Bästa quakeklanen i Sverige vid 6 års ålder? Du nådde ju inte ens upp till datorbordet när du var 6 år. :D

 

Du vet Carl, man ska aldrig ljuga om sånt som är lätt att kolla upp. :P När man själv spelat spel så har man stött på många gamla rävar genom åren. ;) Namedroppa lite så ska vi göra lite research! ;)

 

Haha, ville inte vara otrevlig men fan man får passa sig lite med vad man säger. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Saxat fran wiki: "Quake är ett FPS-spel utvecklat av id Software och släppt 31 maj 1996."

 

Sa enligt dig aer CDS fodd innan 1990? Det vagrar jag tro pa, han maste va hogst 1990:a?

 

Sen hur otippat det var att han spelade i en av de basta klanerna o var en av de basta i Sverige gar ju att diskutera. Skulle ju gatt o svarat "valde det nicket naer jag spelade quake" osso var det bra med det, men icke.. Vara baest aer melodin i denna dagbok.

 

Jag gissar att han är född 23/02, 1988

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men det där är ju inte sant så varför påstår du detta ? Ser du inte att de flesta bara vill jävlas med mig så måste du vara riktigt korkad och inskränkt person men det vill jag inte tro om dig.

 

För övrigt så var mitt resonemang inte alls motsägelsebart. Jag menade att man behöver inte alltid göra samma sak i varje situation jämt om man tror att man vinner på det i längden. Det här beror ju helt på vem man möter och det skiljer sig helt ifrån situation till situation. Jag skulle aldrig åka ur WSOP mot Chris "Jesus" Ferguson med AA på en T 9 7 flopp, det misstaget skulle jag aldrig tillåta mig själv att göra. Så låt oss då säga att du möter en extremt tajt spelare och har JJ på en T-hög bräda. MÅSTE DU då gå all in varje gång mot hans miniraise bara för att du alltid gör det mot andra och brukar vinna ? Kanske läge att lägga den ibland även om din +EV är att gå all in. Det som alltid ser så självklart ut i andras ögon i poker behöver inte alltid vara så självklart i spelarens ögon, det var min poäng i det hela och den missade du uppenbarligen.

 

Dessutom, varför ska du hoppa över vissa inlägg som skrivits ? Haha, jag förstår det inte. Då kan man lika gärna säga att det bara skrivits ödmjuka saker i denna dagbok om man "hoppar över vissa inlägg".

 

Salle, släpp sargen nu. Du var väldigt trevlig IRL, men här på forumet var de länge sedan du skrev något vettigt. Visst, du kanske har "känslan", men den känslan inbillar sig gunnar 43 nere på pizzerian när han spelar jack vegas också, att han vet vad som kommer hända. Det är en slump, att du säger att du vill göra ett EV- beslut, bara för att du har en "känsla", ja där tappade du min respekt pokermässigt.

 

Hur som helst, mkt trevlig irl men ta tag i ditt skrivnade på forumet. Ses säkert nån gång på nått Bp event. Ciao!

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

eftersom thrasher redan driver frågan så kan jag bara hoppa in i ledet och instämma.. ingen carl eller någon grabb på under 10 år har någonsin spelat i en av de s.k. elitclanerna i quake/qw annat än som maskot isf. Detta kan jag påstå helt enkelt för att annars hade jag haft vetskap om det.

 

Fråga Nebbis! Är inte han f.d elitspelare i Quake?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hade han sagt att han hade nickat "kask" hade jag däremot faceplantat av glädje, för då skulle allt... precis allt i hela universum gå ihop. ekvationen skulle vara löslig... carldenstores personlighet skulle inte vara ett stort mysterium.

i would die a happy man.

HAHAHAHA

 

Instämmer att det skulle vara väldigt intressant att få höra vad klanen hette.

Väldigt korkad lögn med tanke på hur många gamla qw rävar som hänger här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom igen nu CDS?! :D Bästa quakeklanen i Sverige vid 6 års ålder? Du nådde ju inte ens upp till datorbordet när du var 6 år. :D

 

Du vet Carl, man ska aldrig ljuga om sånt som är lätt att kolla upp. :P När man själv spelat spel så har man stött på många gamla rävar genom åren. ;) Namedroppa lite så ska vi göra lite research! ;)

 

Haha, ville inte vara otrevlig men fan man får passa sig lite med vad man säger. :D

 

Det är fel, jag skrev inte bästa klanen vid 6 års ålder, jag säger att det var då mitt datorspelande började. Sen spelade jag ett par år och blev bra ganska snabbt men jag blev inte bra på 1 sekund, missuppfattning. Jag är så bakis så jag förklarar detta sen, är för trött.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är fel, jag skrev inte bästa klanen vid 6 års ålder, jag säger att det var då mitt datorspelande började. Sen spelade jag ett par år och blev bra ganska snabbt men jag blev inte bra på 1 sekund, missuppfattning. Jag är så bakis så jag förklarar detta sen, är för trött.

 

Det har du helt rätt i. Jag läste lite för snabbt och ber om ursäkt för anklagelsen. :) Men du får fortfarande gärna namedroppa lite namn och så! Klanens namn, vilka du spelade med och lite sånt. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag lägger ner dagboken nu. Jag känner att tiden har kommit för det då det inte bildas några vettiga diskussioner i denna dagbok och den är en stor skam för forumet. Jag går vidare med livet nu och hoppas mina bra månader fortsätter. Jag behöver inte önska så många av er lycka till eftersom ni ändå inte önskar mig det men hoppas ni får en god jul åtminstone.

 

Jag behöver inte skylta med mina resultat och jag har sökt någon slags bekräftelse här men kommit på nu hur absurd jag egentligen är. Ska jag sitta här och försöka vara stolt ? Haha, att det tog mig så lång tid att komma på. Många av er kommer aldrig vara i närheten av de pengar jag tjänar och det vet jag att ni vet så jag fattar inte varför jag ens har skrivit mina resultat.

 

Hejdå alla, det var trevligt så länge det varade. Nu går jag vidare med livet.

 

CarlDenStore

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag lägger ner dagboken nu. Jag känner att tiden har kommit för det då det inte bildas några vettiga diskussioner i denna dagbok och den är en stor skam för forumet. Jag går vidare med livet nu och hoppas mina bra månader fortsätter. Jag behöver inte önska så många av er lycka till eftersom ni ändå inte önskar mig det men hoppas ni får en god jul åtminstone.

 

Jag behöver inte skylta med mina resultat och jag har sökt någon slags bekräftelse här men kommit på nu hur absurd jag egentligen är. Ska jag sitta här och försöka vara stolt ? Haha, att det tog mig så lång tid att komma på. Många av er kommer aldrig vara i närheten av de pengar jag tjänar och det vet jag att ni vet så jag fattar inte varför jag ens har skrivit mina resultat.

 

Hejdå alla, det var trevligt så länge det varade. Nu går jag vidare med livet.

 

CarlDenStore

 

Ber om ursäkt för att jag bidragit till en del OT-snack jag också. Hoppas du fortsätter plussa och kötta på. :) Har varit trevligt så länge det har varit.

 

God Jul på dig med!

 

/JTD

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är synd om dig Carl. Förstår inte hur alla bara kan hacka ner på dig. Helt otroligt. Vad har du gjort den senaste tiden liksom. Och hur kan man inte visa respekt för ett Quake-proffs? :( Sörjer att din dagbok går i graven och vandrar ner i baren och deppar i mig ett gäng cocosdrinkar. Kanske förstår jag imorgon vad som har hänt. Kanske kan min Thailandresa som är så UNDERBAR hjälpa mig att överkomma detta. Brudar finns det ju gott om!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...