sorkenkk Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Postad 12 Augusti , 2007 Obligatorisk inledning: En främling visas runt i den by han nyligen flyttat till. Man visar honom en brunn och guiden säger "Alla dagar i veckan, utom måndagar, kan du ropa ner vilken fråga som helst i brunnen och få ett svar". Mannen ser imponerad ut, och ropar ner i brunnen: "Varför inte på måndagar?" och rösten från brunnen svarar "För måndagar är din dag i brunnen". Idag är det måndag och min dag i brunnen. Vi kör 24 timmar eller eventuellt lite längre ifall det då fortfarande är kul. --- yo wazzzzup Edit: lolz kopierade bara eury, måndag är det ja. Citera
emilio_15 Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Postad 12 Augusti , 2007 Hur tänkte du när du startade en kukmätartråd på en torrenttracker? Citera
sorkenkk Postad 12 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2007 Hur tänkte du när du startade en kukmätartråd på en torrenttracker? Trolla is fun! Citera
heltok Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Postad 12 Augusti , 2007 jag har alltid funderat på hur man ska spela toppair mot checkraise på floppen, syna alla gator eller när är det lämpligt att vika? Citera
Rebonius Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Postad 12 Augusti , 2007 Hur många Multi Table Tournaments har du spelat? Är det mest det du spelar, och om inte, varför tror du att jag har fått den uppfattningen? Citera
sorkenkk Postad 12 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2007 jag har alltid funderat på hur man ska spela toppair mot checkraise på floppen, syna alla gator eller när är det lämpligt att vika? Eh, vika toppar? Edit: Syna alla gator så länge man har toppar. Citera
heltok Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Postad 12 Augusti , 2007 Eh, vika toppar? Edit: Syna alla gator så länge man har toppar. så om det kommer överkort så viker du? Citera
sorkenkk Postad 12 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2007 Hur många Multi Table Tournaments har du spelat?Är det mest det du spelar, och om inte, varför tror du att jag har fått den uppfattningen? Jag uppskattar att jag har spelat nånstans runt 600-700st. Det är inte mitt maingame nej. Egentligen har jag nog inget riktigt maingame. Du har nog fått den uppfattningen för att jag har diskuterat mycket om MTT's här på forumet. så om det kommer överkort så viker du? Inte om jag träffar tvåparet! Citera
DaPine87 Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Postad 12 Augusti , 2007 Varför var du alltid förut så dryg mot mig? Citera
Playboy Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Postad 12 Augusti , 2007 Vilken fråga skulle du tycka var jobbigast att svara på? Citera
mr-flow Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Postad 12 Augusti , 2007 Vad är din bankroll på? OCh om pengarna är för stora och det är tabu, stakes ? WSOP Omaha H/L event eller Sex med Jessica Alba? Edit: För enkelt, (Hoppas jag verkligen) WSOP 3k NLT eller sex med Cameron Diaz en niopoängar tjej som har legat med två av dina kompisar senaste månaden eller en trevlig 7 poängare? Citera
Juggler Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Postad 12 Augusti , 2007 Hur vidskeplig är du på en skala 1-10? Exempel på hur detta yttrar sig? Citera
Gäst Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Postad 12 Augusti , 2007 Vad är din bankroll på? OCh om pengarna är för stora och det är tabu, stakes ? WSOP Omaha H/L event eller Sex med Jessica Alba? en niopoängar tjej som har legat med två av dina kompisar senaste månaden eller en trevlig 7 poängare? omfg sex med alba... Den man som svarar WSOP ska jag personligen söka upp och kastrera. Citera
sorkenkk Postad 12 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2007 Varför var du alltid förut så dryg mot mig? Jag tyckte att du mest lollade runt och betedde dig omoget med fylleinlägg och sånt. Även ifall mycket av det fortfarande finns kvar så tror jag att du har mognat det senaste året. Vilken fråga skulle du tycka var jobbigast att svara på? Den frågan du precis ställde. Kommer inte på någon alltså haha. Vad är din bankroll på? OCh om pengarna är för stora och det är tabu, stakes ? Har slutat prata med folk om vad jag har för BR då jag inte anser att det ger mig något. Förstår inte varför folk skulle behöva ha koll på det heller. De stakes jag har spelat mest på sistone är NL200 SH och MTT's med buy-in på runt $50-$100, men de närmaste veckorna blir det nog mest NL100 SH. WSOP Omaha H/L event eller Sex med Jessica Alba? Tror du på allvar att det finns någon i hela världen som välja WSOP-eventet före? Som svar på din fråga: Givetvis sex med Alba. en niopoängar tjej som har legat med två av dina kompisar senaste månaden eller en trevlig 7 poängare? Niopängarna givetvis om det hände innan jag skulle bli tillsammans med den här tjejen och om nio poäng är det totala snittet (inte bara i snygghet). Hur vidskeplig är du på en skala 1-10? Exempel på hur detta yttrar sig? Inte alls. Men för att inte svara mot mig själv då jag säkert tror på något så, 3. Citera
Mejer Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Postad 12 Augusti , 2007 Vet du hur man bygger en lådbil och varför? Citera
heltok Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Postad 12 Augusti , 2007 hur många 5åringar klarar en chimpans? Citera
sorkenkk Postad 12 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2007 Vet du hur man bygger en lådbil och varför? Jag skulle nog kunna bygga en som funkar, men har aldrig gjort det. Varför? För att jag har IQ över 30. Citera
sorkenkk Postad 12 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2007 hur många 5åringar klarar en chimpans? Runt 6-7st. Edit: Gjorde en liten tavla där. Glömde bort att det är ni som ställer frågorna. Citera
sorkenkk Postad 12 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2007 vilket år är du född? Jag är fortfarande tonåring . Tror att det blir roligast om vi stannar där. Citera
Albert Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Postad 12 Augusti , 2007 Har du någon gång fått ett finger uppkört i anus? Citera
greywolf Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Postad 12 Augusti , 2007 Rövare i polen eller polare i röven ? Citera
sorkenkk Postad 12 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2007 Har du någon gång fått ett finger uppkört i anus? Nej. Citera
ea_0707 Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Postad 12 Augusti , 2007 Jag är fortfarande tonåring . Tror att det blir roligast om vi stannar där. så farlig var den väl inte, 87 eller 88? Citera
sorkenkk Postad 12 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2007 Rövare i polen eller polare i röven ? Ha en polare i röven låter inte så trevligt, speciellt inte för honom. Polen har jag aldrig gillat så där kan det få rövas bäst fan det vill! Svar: Rövare i Polen. Citera
Recommended Posts