Gå till innehåll

LuckyStar har klonkat Bebis !


LuckyStar5.1

Vad Tycker just DU om Jämtin? (bild s.2)  

11 medlemmar har röstat

  1. 1. Vad Tycker just DU om Jämtin? (bild s.2)

    • Snuskigt bra hockeyspelare med ett fördelaktigt Yttre.
      3
    • Snuskigt bra hockeyspelare men är rädd för han.
      8


Recommended Posts

Jaha nu ska jag skriva mer seriöst här pga att jag kommer grinda mer.

Blir altså mer spelade händer - flera bord på anpassade nivåer, jag har skottat sista 2 månaderna och har iofs gått bra men blivit på få bord och endel HU.

Det var ändå trots allt en fråga om NÄR jag hadde gulat projektet så hoppade av i rätt tid tror jag.

 

Jag har återupptagit spel på annan site för att kunna ha bättre spel 24/7 - UB är inget vidare längre ...nätter och helger är helt ok men sen suger det pung.

 

Jag ska Redovisa HH:s efter varje session.

 

1,5 h spel nu - 4 st nl 1/2 bord ( kan ej spelas mer på den aktuella siten )

 

4 / 12 + 282$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 427
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Spelat ett par timmar nu på morgonen ...har fortfarande jobbig oflyt med all-in situationerna, alla större potter jag har vunnit har gått till showdown.

Får fan INGET gratis nu :(

 

Gick + men på 2 sista sessionerna har jag fått grymma kort men som sagt blivit utdragen en hel del ...man blir ganska frustrerad när man träffar så bra och antingen får dåligt betalt eller blir utdragen.

 

WHIIIIIIIIIIIIIIIIINE

 

EDIT: Tackar gud för P3s webbradio och rockster för att erbjuda skön musik som lindrar tilten.

Värt varenda öre av tv-licensen !

 

 

4/12 +282$

5/12 -425$

6/12 +103

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelat en stund nu och gått sådär...

 

Sanslöst rastlös bara...

Jag har öppnat en flaska gin och plockat fram tonic-vatten till bordet. Har en hicka som måste märkas på den dära richterskalan.

 

Sambon har åkt och partajjat, skulle på "ja, jag vill leva la´ ..."(tänker inte stava till det sista ifall euro eller ngn euro-wannabe skulle va inne i DB:en) och sen ska dom ut och partajja.

Så nu sitter jag här med en flaska sprit med mej själv.

 

Slutar säkert med att jag tar med mej gitarren till sängen och somnar gott om ett par timmar.

 

Uppdatrering resultat:

 

4/12 +282$

5/12 -425$

6/12 +210

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Suttit och fyllespelat.

 

Sambon är på after Dark och sen ska hon ut på dansgolvet och se sexig ut !

...damn va sexig hon är ikväll, vi var å handlade kläder och asså jag skulle ge vad som hellst för sex i provhytten men tyvärr så höll hon inte med.

Är aldrig svartsjuk men idag känner jag att många kommer försöka ragga henne...

 

Jag spelade på världen lösaste site innan ...bara italienare och några få farliga svennar som satt och fiskade i dammen.

Är dåligt såel som fan där ...kanske i snitt 150 inloggade men iaf så bytte siten till € ist för usd och jag flydde fältet för jag tykte att 1/2 spelen blev så kass.

Men nu efter 3-4 månader går jag in på .5/1 och ser vilket sjukt värde det är.

Man får betala väldigt lite för att se kort och få väldigt mycket betalt ...PRECIS vad man vill.

OMS./bord på .5/1€ är bättre än 1/2$ borden på UB, dessutom ligger spelen på ca 55-70% / bord.

Sjukt bra värde och jag talar aldrig om på vilket nätverk men det är litet och finns på en tysk sök-site.

Det goa i historien är att det inte kommer komma massa grinders för det är skit dyrt att spela där i rake.

Men en person som jobbat på siten har tröstlöst mailat mej sen jag slutade och när jag nu tog kontakt med honom så fick jag RB på 55% samt en ok bonus som jag har något år frammåt som ger mej en RB på ca 70%.

 

Jag kommer lätt ligga kvar i dammen.

 

Detta passar mej perfekt nu när jag tog ut ALLT förrutom mina 7,3K $ i min BR.

Känns tryggt att spela på .5/1€ med ett bra övervärde på då.

Jag kommer garanterat svära en hel del för alla utdragningar men det är det ju värt.

 

Det jobbiga är att klienten är så buggig att den bara lägger av och så får man starta om skiten.

Sen måste man ha ngt fildelningsprogram som håller igång internet (:shock: ) ...sant, jag blir sitout jävligt ofta annars men om jag håller igång mitt internet så funkar det bra.

hehehe... ja sen är cshiern sådär med, var fjärde-femte gång funkar det !

Sidan ska ladda en www-sida med java klient som tar någon minut - eller aldrig.

 

Men detaljer ! :-P

 

Jag har aldrig haft problem att få ut pengar när jag väl kommer in så...

 

 

Uppdatering:

 

4/12 +282$

5/12 -425$

6/12 +413$

 

 

 

 

EDIT: fan det lät så hemligt med siten ...den är ju inte omöjlig om ens svår att hitta men vill inte ha dit forumiter dit anyway.

Givetvis hittar du den på google med men inte om du söker på poker (tror jag)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan, dig gillar jag.

 

Lägger till dagboken i favoriterna, läser den imon =)

 

mmm ...tror mej veta att du är en 19 årig tjej som gärna söker nya kontakter ;-)

 

Kanske inte så intresant men från den BR jag har nu ska jag inte ta ut en cent ...har sen våras när jag började med mina 150$ tagit ut pengar konstant.

 

Det här känns som en nystart från mina 7,3k$ och SKA upp till till 5/10 där jag för några år sedan var.

 

Jaja... ingen mr dawwe eller någon självgod CarlDenStore.

Heller ingen vältalig Euro utan bara en drömmare som med en 40X buy in regel ska till 5/10.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmm... måste göra ett system i att räkna om $ till € nu.

Jobbigt att ta fram kalkulatorn varje gång men vill endå redovisa i $.

jaja ...i-landsproblem :-)

 

4/12 +282$

5/12 -425$

6/12 +537$

7/12 +128$

 

 

EDIT: DINGDINGDIIIIIIIIING, trycker man på account ( kadisch ) så kommer det fram i $ med. WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelat någon halvtimme och det är otroligt skönt värde på borden men nu kom min sambo hem och vi ska ha myskväll så ska lägga ner pokern för ikväll om om hon inte somnar i soffan ...tror hon är ganska trött !

Iaf så har jag handlat go mat och vin.

ca +200€ för sista sessionen...

 

 

4/12 +282$

5/12 -425$

6/12 +537$

7/12 +415$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelat ett par timmar nu och gått bra fram till sista handen :(

...trykte av autopost och skulle sitta kvar sista rundan på alla borden när denna hand kommer: (tyvätt är hh:n ur funktion, man får beställa den via e-post men funkar inte det heller)

 

Jag får tilldelat: 33 (160€)

 

A T 3 ( alla h på bodet)

 

Jag och två fi till.

Jag sitter på knappen och checkat fram till mej och jag betar ut pott.

FI med en stack på 130€ synar.

 

Turn ett ofarligt kort - Jag betar ut 75% av pott -syn

 

River så kommer ett A till - känns som ett bra kort ...Har han ett hyfsat starkt A så kommer alla pengarna komma in och måste vara ev+ att beta all in även med den svagaste kåken här.

Nu går FI all in, men har en note på att han är ganska fiskig så syn.

 

Jag: 333AA

FI: AAA33

 

....jaja, sessionen slutade + iaf men irriterande när man tänkt att sluta och gniden som man är så skulle man sitta och se korten gratis en sista runda :evil:

 

EDIT:

Har tänkt att va nykter och pigg tiolls ikväll så blir nog en hel del poker, dessutom ska jag in och handla en 22" till pokern nu så nu blir man än mer taggad ^^

 

4/12 +282$

5/12 -425$

6/12 +537$

7/12 +487$

8/12 +125$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Otur för dig allså, en 24 årig kille från Bosnien som är i Thailand just nu :P

 

Men sjukt va du rushar ibland, dela me dig, måste veta hemligheten bakom framgången =)

 

Shit, va du tvungen att bertätta sanningen nu när jag endå satt me byxorna nere :)

Hmmm... är du en av dom där Thai-Grindarna på forumet eller bara semester?

Är lite avundsjuk på just thaigrinden, hadde jag varit singel skulle det varit sjukt roligt att dra iväg på obestämnd tid.

 

Dipparna har varit ganska stora med tidvis.

NU spelar jag ganska mycket TAG iofs.

 

Om en session går bra så tar jag gärna lite av vinsten och skottar på 5/10 ...är väll så jag oftast lyckats bygga rullar på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varit iväg och handlat en 22" HP-skärm idag men blir tiltad som fan nu.

Finns USB portar på skärmen men funkar inte.

Jag har svårt att förstå hur en usb anskurtning ska funka från en skärm efterssom signaler isf ska skickas in till datorn via monitor kablen ...men ska ngn annan j*vla kabel anslutas från monitorn då eller vad?

....fattar inte :evil::cry:

 

Hadde tänkt att ha datorn på tv-bänken och bara ta fram monitorn när jag ska spela/surfa !

 

Jaja ...det ska väll vara en till kabel från skärm till dator om detta ska funka kanske ?!?!

 

Får damp snart.

 

 

EDIT: Funkar nu !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte vad det är med mej längre asså... jag kan inte sova !

Helt omöjligt !

 

Sovit kanske 3h inatt, låg och rullade runt i sängen för att senare gå upp och titta på filmen Snatch, va länge sedan och den blir bara bättre för varje gång !

Somnade typ vid 5-6 på morgonen sen kommer det en unge och säljer Expressen

på söndagsmorgonen :evil: ...vi har satt upp en post-it lapp ett par gånger där det står: EXPRESSEN? -Nej Tack !

Det funkade ett tag men nu är han på dörren och vi har aldrig orkat släpa oss upp och tala om att vi inte vill ha någon tidning på söndagar för vi sover ofta ruset av oss då eller så kanske vi rent av knullar...

 

Släpade mej iväg på julmarknad ...ville inte men sambon halvtvingade mej men sen skulle vi kolla på en demo. på en värmepanna (vuxenpoäng?).

Och nu kommer kvällen och då blir jag skitpigg och kan omöjligt somna.

Imorgon får jag sovmorgon när sambon jobbar, ska bli jäkligt skönt att veta att man kan sova tills man vaknar av sej självt.

 

Spelat ett par timmar nu och klonkat vidare.

 

EDIT: blir nog ett par timmars spel senare om jag är på humör...

 

4/12 +282$

5/12 -425$

6/12 +537$

7/12 +487$

8/12 +292$

9/12 +351$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där med sömnproblem är skitjobbigt. Har oxå haft det så där, ganska länge nu dock. Började för nåra år sen när jag jobbade sena nätter på krogen mixat med en hel del pokerspel. Nu mera kommer det lite i perioder, bara att göra det bästa av situationen och sova när man väll känner sig trött :rolleyes:

 

Btw, aids på kuken?!?! Det va det roligaste jag läst på länge här på pf. Annars springer man mest på folk som försöker missförstå allt man skriver eller helt enkelt bara drygar sig. Har själv ett gäng tattoos men ingen jag ångrar. Kommer antagligen klottra vidare när nya ideér ploppar upp :-)

 

GL med liret annars!! ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där med sömnproblem är skitjobbigt. Har oxå haft det så där, ganska länge nu dock. Började för nåra år sen när jag jobbade sena nätter på krogen mixat med en hel del pokerspel. Nu mera kommer det lite i perioder, bara att göra det bästa av situationen och sova när man väll känner sig trött :rolleyes:

 

Btw, aids på kuken?!?! Det va det roligaste jag läst på länge här på pf. Annars springer man mest på folk som försöker missförstå allt man skriver eller helt enkelt bara drygar sig. Har själv ett gäng tattoos men ingen jag ångrar. Kommer antagligen klottra vidare när nya ideér ploppar upp :-)

 

GL med liret annars!! ;-)

 

Jag har periodvis problem med detta med men nu var det så länge sen. Som du är inne på så har det väll ihop med dåliga rutiner på mat, motion och dygnsrytm.

Har inte tränat på några dagar, ätit dålig mat och sovit några timmar då och då.

Har annars en suverän medicin, jag överdoserar ngn allergi medecin som slår ut en i 12h ...fick det utskrivet i våras och det är fan omöjligt att hålla sej vaken av det om man försöker !

Man ska måste man inte upp till något känns det onödigt.

 

mmm, gadden känns inte genialsk precis men glad att jag valde rätt huvud iaf !

 

GL du med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelat 5 st kortare sessioner. Hadde tänkt att inte spela idag men kommit saker jag ska göra i veckan och i helgen så blev spel endå.

Väntar på att få ut en ganska fet RB från UB som ska användas på ny site, vet inte vilken bara !

 

Om någon har tipps med bra bonusar och bananer så är det välkomnat.

Inte b2b eller Prima bara.

 

Nu ska jag gå ut å gå och se snygg ut !

 

Blir nog inget skrivet på ett gäng dagar här, PUSS !

 

:h:

 

 

4/12 +282$

5/12 -425$

6/12 +537$

7/12 +487$

8/12 +292$

9/12 +448$

10/12 +250$

11/12 +320$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...