Gå till innehåll

LuckyStar har klonkat Bebis !


LuckyStar5.1

Vad Tycker just DU om Jämtin? (bild s.2)  

11 medlemmar har röstat

  1. 1. Vad Tycker just DU om Jämtin? (bild s.2)

    • Snuskigt bra hockeyspelare med ett fördelaktigt Yttre.
      3
    • Snuskigt bra hockeyspelare men är rädd för han.
      8


Recommended Posts

  • Svars 427
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fylleslaskat lite ikväll... på tnl 1/2 och 2/4

 

Startade upp på PP som jag enbart har till fylleslask, som vanligt så gick det bra där.

Av ngn kosntig anledning vill jag inte ha ngn rulle där, får för mej att medriggen är konstant när man väl gör en depost...

 

Satte in 300 och hoppade av vid 900, var runt 1200 men sen kom utdragningarna.

 

jaja... har inte spelat seriöst på UB på ett tag, sjuka utdragningar irad som bara inte finns.

Tänkte att nu ska jag göra en video, från 188$ till miljonär typ... NÄÄÄÄÄÄÄ 2 utdragningar senare så var mina 188$ borta....

 

UB SKA FANIMEJ INTE FÅ ETT ÖRE MER I RAKE AV MEJ... DITT JÄVLA TRANSEUELLA RÖVÅL KAN BRINNA !

 

Får rake på ca 800$ nu och ska illa kvickt ta ut dom, glömma användarnamn och lösen, slänga skiten i papperskorgen och pissa i den.

Har tjänat bra på UB men för fan... sista tiden har varit för grym.

 

Har annars inte spelat så mycke det sista, lovde mej själv PLO och turneringar men inte blivit så mycke av detta.

Vet inte vart jag ska spela... känner mej inte "hemma" någon stans nu.

 

Funderat på att sätta in en slant på SvS och testa, gillar inte Boss klienten, den ger mej lite tilt, men man kanske får försöka vänja sej.

 

Everest gick bort tvärt...

Ongame funkade bra i våras men inte längre...

PP är bra, inga bananer, men WTF - inser att jag borde men ngt säger nej !

UB hatar jag nu, gått från sann kärlek till bäcksvart hat.

 

 

jaja, den som söker han finner...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

....fortsatte med fylleslasken senare inatt med en kompis.

Vi körde 500kr sten-sax-påse. Jag vann 7/10 gånger, så jävla riggat :lol:

Vi kör detta om 100 kr ofta, kör ALLTID 10 gånger om förloraren kräver kvitt eller dubbelt så måste vinnaren godta det ...han tykte det skulle va för mycke pengar om han loosade kvitt eller dubbelt.

Givetvis är det 500 kr gången = 7/10 vinster - 2000 kr

 

 

Nu ska jag göra en travrad och klonka V-75:an, jag och sambon ska till travtokiga kompisar ikväll - dom lyckas nästan alltid med att vinna och jag kör något tv4 eller aftonbladsystem oftast, får 5 rätt och vinner typ 40 kr som max. Idag ska jag gå in för att hitta en spännande travrad så om någon har tips så let me know !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok jag ska inte klaga ikväll igentligen... men va fan UB hatar mej... lovat mej gång på gång att inte spela där... men likväl så sätter man sej där :/

 

Satt på 4 bort... rätt kalla kort, fick jag något att spela med pre i pos så vann jag typ pott.

 

Sen kommer handen med mina sköna 5 3 suited i bb, synr raisen från knapp och 5 5 3 kommer på flopp, jag hinner inte blinka förrens knappen gått all in...

 

TJOHOOOOooO

 

Men näe, knappjäveln hadde visst TT och T kommer på turn.... några händer senare sitter jag på knapp och raisar med 5 5, en limpare innan mej synar... 2 5 J kommer... jag pottbetar och limpjävlen ställer - syn

 

KK visar han och vad kommer inte på river ?

 

jag förstår inte... det kan inte vara så här. Det G Å R inte vinna på UB... antagligen anser ngn att detta är lite whine men jag kan inte på något sätt vinna på UB längre, finns inte någon möjlighet.

 

Hyr fan kan det bara bli så här?

 

Exemplen är liksom regel och inga undantag.

Om jag lovat mej själv att inte spela där längre innan så kan jag garantera nu att jag är så jävla äcklad av skiten...

 

Mjukbaran är tyvärr så satans sexig och snabb så man får styva bröstvårtor, men mitt konto är fan totalriggat.....

 

Om ngn ser mej på UB så är ni välkomna att köra upp ett rostigt stålrör i rektum !

 

 

EDIT: just d, började tråden med att jag inte skulle klaga ...satte in 300 på PP och cashade ut 1050 ...så kvällen slutade +, men känns så tomt efter ännu en så bra spelad session på UB. Jag är fan rädd efter alla utdragningar där nu.

kan bara inte släppa det, det finns inte bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va i h-vete, är du tillbaka?

 

Du vet nog inte vem jag är men railade dej på PP och FTP mycke för ett par år sedan... aldrig sett någon som spelat HU som dej.

 

 

Ser att du startat om med ny rulle.

GL mannen, ska följa denna DB slaviskt.

 

 

Tack tack...

HU spelet har utvecklats riktigt mycke sen den tiden ...absolut blivit svårare idag.

Ligger plus på TNL 1/2 men sen är det svårare tycker jag, lärt mej vissa namn på ett par siter jag gärna spelar med på högre nivåer men annars undviker jag det men det är messt pga b.rullen.

 

GL

 

 

Annars har jag knappt spelat. Tappade min dator i golvet igår så skärmen ser ut som en regnbåge nu :( ...fick åka in och köpa ny dator men sen har jag ett lösenordsprogram som inte funkar i VISTA, inte ens om jag kör i XP-kompatibelt läge !

 

Jaja... datorn verkar skön iaf, snabb som fan men det är dom ju alltid innan man har hunnit att instalera ngt på dom.

 

Ska testa spelet senare med datorn men ska fixa massa först från gamla hd:n .....

 

 

EDIT: Datorn va väldigt oskön och trött !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är jag spelsugen ...har mördat min laptop så skärmen såg ut som en jävla regnbåge !

 

Data nr 1:

Direkt efter mordet kände jag ett starkt behov av att hitta nytt offer så åkte in till JKPG:s köpcentrum och inhandlade en Siemens dator... denna funkade BAJS !

 

Skulle va så jävla bra och hadde det mesta.....

 

1. Internet bara dog hela tiden

Svar från tele-supporten: Ja, men testa med ny router !

 

2. CPU:n jobbar konstant, aldrig under 50% på ena kärnan, och andra är typ på 40% trors att jag inte använder några program. Dessutom är den seg...

Svar från tele-supporten: Det är ganska normalt, så det är inget att bry sej om

 

3. När jag stänger luckan på datorn och tar upp den får jag ingen bild, måste starta om datorn.

Svar från tele-supporten: Detta är ganska vanligt så låt skärmen vara uppfälld om du kan.

 

 

...frågade om hon fått någon utbildning för IT-support och hon hadde varit iväg på 2 st 14-dagars utbildningar.

Iaf åkte jag in till PC-City och lämnade tillbaka skiten.

 

DATA nr 2:

Går runt på alla olika butiken och hamnar tillslut på OnOff... möter en riktig fin tjej som jobbar där, skulle gärna vilja prata en heldel med henne men fördomsfull som man är så vill man ha en kille :shock:

...iaf så gick jag runt och tittade lite och den unga, snygga, attraktiva, storbystade, blonda tjejen med den sjukt snygga rumpan kom efter några minuter och lurade på mej en dator.

Saken va faktiskt den att hon va grym på datorer, klart bästa säljaren som jag stött på...

Men denna funkade inte alls, den stora blåa rutan dök upp efter jag trykt on och utan cd-skivor fanns inget alternativ än att åka in till On-Off ...kändes inte så farligt med tanke på hu grymt begåvad hon va ...och storbystad, ungefär samma sak.

 

DATA nr 3:

Nu sa jag att jag ska ha en HP... har alltid haft det och alltid funkat.

Så nu sitter jag med en HP i knät istället för en begåvad datorförsäljare.

 

Om nu du min kära sambo läser detta så är du bäst endå, om jag skriker Erika när vi älskar så blev det bara så ;)

 

 

Men denna datorn verka vara fullt funktionell iaf. :h:

 

Se om den är medriggad nu bara !

 

 

EDIT: Hv vann och Jämtin va snyggast !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahahaha!

 

"Begåvad" :) *skrattar*

 

Men många datorer du avverkar, även om de senare bara var dåliga :)

Någon gång när du loggar in får du berätta hur du orkar sitta så långa sessioner?

 

/Z

 

 

hehe... jo. Jag har avverkat sjukt många datorer i mina dar, är ngn konstig fetishm jag har med datorer. Om jag mår dåligt så brukar en ny dator hjälpa !

 

Roligaste va när jag kom in till OnOff, lipade till den sanslöst snygga tjejen att jag bara måste ha en dator. Tror hon såg min desperation och ångest i mina ögon.

Det första hon sa va:

-Men oj, ska du iväg på resa eller vad?

Jag insåg att jag verkligen va desperat, nästan så jag hadde en klump i halsen och tryck över bröstet....

 

Samma va isomras när sambon hyrde en stuga på västkusten i två veckor, det absolut första som dök upp va om det fanns bredband !

Hon blev skitsné.

 

Inte för pokerns skull, så jävla roligt är det inte men man missar massa om man inte har internet....

 

Hellre bo i källare med bredband än i slott med modem !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kände mej såååååå tom igår.

Spelade så sjukt bra ...allt flöt på lixom.

När jag hadde en 40/60 situation i stor pott så va den min !

Vann konstant och mina 3 5s, 67s träffade... vet inte hur många set jag fick på mina mellanpar och synade snyggt ner bluffarna !

Låg strax över 3200 + när jag såg att en riktig kass Italienare satt på ett 5/10$ HU bord.

Denna har jag spelat mot måååånga gånger förr men på 1/2 och 2/4 ...han är så dålig att flera svenskar på den aktuella siten vet vem det är.

 

Men han spelade av mej hela kvällens vinst... det va som ett vacuum, kände mej helt jävla tom !

Jag verkligen H A T A R att spela mej från ett sådant + till inget ...jag kan förlora en session och inte bry mej men på något sätt så bygger man upp ett super-ego som bara krossas och man blir fan tommare än, än ...kommer inte på ngt jämförbart !

 

Anus....

_______________

 

Jag läste psykologi för några år sedan, nästan ett helt år med enbart psykologi och vi hadde en lärare som va sinnesjukt bra.

Han har skrivit en helö del läroböcker och annan litteratur iaf.

 

Träffade på han när jag va i jönköping igår. Började prata med han och jag blev förvånad att han visste vem jag va och tom kom ihåg mitt namn.

Han frågade vad jag pysslat med senaste åren och som vanligt så brukar jag avstå att säga att jag spelat poker.

Men eftersom han vet mycket om missbruk så sa jag att jag spelat heltid och idag spelar halvtid.

Han sa att han hadde haft ett projekt med spel och framför allt poker då det är ett "kontrolerat" spel, altså det är du som avgör om du ska vinna eller förlora och om man ska gå djupare så är det ofta ett behov av att äga någon/vinna över någon.

Han har skissat upp en ev. bok om detta men inte haft tid att skriva än ...tydligen så hadde han ett par block fulla och 100-tals post-it lappar som en grund. Han vet inte om det blir en bok men jag bara hoppas.

Han berättade någon intresant:

Duktiga pokerspelare kan man ofta generalisera i två kattegorier. Antingen matematiskt bra eller personer med ADHD/Aspergers syndrom.

En duktig pokerspelare har altså enklare att klara av logiska problem än genomsnittet och han berättade att man kan se på bra pokerspelare att dom har en "avklädd" blick... orkar inte gå in på sista biten för det va en lång diskution.

 

Men saken är den att jag har adhd och aspergers syndrom, fått hjälp och medicineras ibland.

(En rolig detalj är att jag heter Adam i mellannamn och när mina tics eller andra överenergiska drag kommer kallar min sambo mej för A.D.A.M :lol: )

Men jag är logisk och ganska tragisk - självdestruktiv och tror många pokerspelare är samma sort ...pokern blir ett sätt att hitta något som fattas...

 

Tänkt ganska mycket på detta innan men blev konstaterat av min gamla lärare...

 

 

Jaja.. nu ska jag göra mat till min sambo som kommer hem från jobbet, föhoppningsvis får jag något tillbaka :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelat i ett par timmar nu... Gått som ett lok genom borden första 1,5h ...men sen kommer utdragningar.

Eller... sista handen va sjuk. Utspelar sej på UB så har ingen HH men floppar 2-par på flop. Fi raisar 5x bb jag synar med A3s ....historian på FI är att han raisar mycke svag och miniraise när stark.

 

A39 floppas.... han betar pott och jag går all in !

 

....jag känner när jag raisat all in att det va fel, nästan antog att han hadde 99 eller flushdraget. Turn visar flushbräda och jag vet att jag är slagen. Men FI visar A9 :evil:

 

Det va inte så dåligt spelat med den infon jag har om FI, så... Skit samma men sabbade endel då vi båda va tungstackade, han hadde synat med AK så !

 

 

Men gått bra endå...

 

+320$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vaknat för en stund sedan... Lite bakis har jag fått i mej mat, tagit ett par piller för att bli pigg som sköljts ner med redbull vodka. Tror kroppen blev väckt för snabbt för jag kallsvettas och är helt skakig.

...en promenad så ska det nog lösa sej.

 

Ska iväg på fest idag, en privvat fest på en krog... kommer nog bli riktigt sköjj, hoppas blackjackborden är stängda. Jag blir så jävla trött på mej själv, man går ut för att ha roligt så ställer man sej vid ett blackjack bord en hel kväll - tragiskt :evil:

Tänkte ge sambon plånboken ikväll och se till att hon ger mej BJ förbud, men hon hon får inget BJ förbud ...inte oom det sker på mej 8-)

 

 

Inte spelat idag, imorgon är det söndag och då går det inte att vinns så det blir ingen poker förrens måndag.

 

Nu ska jag bli full !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Under många sessioner har det hänt absolut i n g e n t i n g nu. Trodde att jag gått - sista tiden men gick igenom ekonomin och hadde faktiskt gått någon dollarhundring + så man ska inte klaga.

Jag har gått ifrån UB men inte hittat något alternativ, de siter jag provat har jag backat på ...så en förslag på fiskig site med ok bonus och/eller bananavtal mottages med öppna armar.

Tror inte jag har provat någon Prima site än ...spelade på betsson i våras så ongame kan vara aktuellt igen.

Iaf så har jag undertiden spelat på en liten site när det funnits bord på 1/2 och det har gått ok som tur är, är väll det som hållt uppe spelet.

 

Känslan just nu är att det fan har blivit omöjligt att plussa ...ganska tråkigt att jag ofta känner mej så här uppgiven medans i perioder man känner sej som kung och att alla bara donerar.

Jag är igentligen inte speciellt resultatfixerad, om jag backar några gånger så intalar jag mej att "bara jag håller mej till mitt A-spel ska jag gå ur vinnande", men efter ett tag försvinner den känslan och aldeles för snart.

...tror iofs att dom flesta av oss känner likadant.

 

Det jag behöver nu är ett par sessioner med m e g a p l u s s e t så nytt ego skapas.

Behöver hitta en ny site med som man känner sej hemma på....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va ett tag sedan jag skreb men inte spelat förrens i förrgår och igår.

 

Har som sagt gett upp UB nu... Har tjänstgjort lång och trogen tjänst där men som tack så har jag blivit förnedrad sista tiden...

 

Satte in 500$ på Wingows i förrgår, satt och fylleslaskade endel på 1/2 och 2/4 -va nere på ca 150$ när en sjuk vändning kom.

Jag spelade HU mot en kille som jag spelat mot några gånger innan ...kände inte igen namnen med hadde en note på han.

HH:s kan man inte få tydligen.... man kan beställa via e-posten men den kommer ju aldrig :(

...skit samma, iaf slutade jag på 1300$

Spelade där endel igår men blivit sjukt mycke tightare sen ivåras då den siten jag byggde upp min 150$ rulle till ca 4k.

På .5/1 och 1/2 borden var det ALLTID 60-85% spelade händer och oms. va enorm på borden... rena paradiset mao !

Nu är snarare tvärt om... dom flesta man hadde notes på som hajjar va kvar typ !

Så jag cashade ut allt och ska ha lite koll på wingows ifall det är en engångsföreteélse.

 

Samma gäller FatBet.com där det bara fanns italienska fiskar.... dom italienare som varit inne sista gångerna jag varit inloggad har varit duktiga !

Fatbet hadde man kunnat göra en förmögenhet på om bara linan hadde hållt, oftast har det varit omöjligt att spela men när det funkat bra har man gjort bra med pengar.

 

Signade upp på prima efter tips med bananer på 50%... gick inte alls bra + att jag tyvärr hadde ett gammalt konto så jag kan inte få mina 50% :(

 

Signade upp på Pkr.com igår och gick ok men har lite svårt för 3d grafiken ...spelen är sega + att man har ingen överblick om man ska spela på fler än 2 bord ! ...blir ofta sitout men ska försöka vänja mej !

 

Resultat på 2 dagar +1050$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade din db först nu, men den komer att följas, gillar de är med fylleslask, iof brukar ja ofta gula genom de, men dom har sin charm :P

 

GL med spelet o supandet :P

 

 

Tack tack...

Tycker fylleslask är ganska undersktattat.

Seriöst så är det ganska givande om man spelar HU iaf !

Det finns absolut inget mellanting på FS, antingen mega + eller mega - !

Men jag kan lova att FI har gjort en note om den hursomhellst och den går att utnyttja nykter hur det än har gått.

Men klart större BR-krav behövs på fyllan :)

 

 

EDIT: ska väll sägas med att HU is my kopp of té

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var i h-vete kan poker vara ev+ nuförtiden?

...räkna bort rakeback och om man ska seriöst spela 6-handad 1/2 & 2/4 och gå + mot spelarna och siten på POKER ....inte ngn jävla glimne poker utan P O K E R ?

 

Jag ger fan upp snart.... finnsi nga siter kvar att spela på för min del, testat alla och visst finns det fiskar i haven men fan så små....

 

Näe, just nu känns det som att poker fan är bolagens spel, inte gått - idag ...hoppet om att pengarna finns kvar blir mindre ochj mindre !

Nollpunkten för MEJ så nära noll som det kan bli, och jag ser mej som en bra spelare !

 

Grinda för bananer är inte min grej men verkligheten är nog så och nya pengar MÅSTE komma in.

 

Jag lägger ner pokern nu, cashar ut det jag har och kanske provar något skott ibland.

Känner att jag kan göra mer pengar på annat just nu....

 

 

Jag lägger ner så GL och Hej då !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...