Gå till innehåll

LuckyStar har klonkat Bebis !


LuckyStar5.1

Vad Tycker just DU om Jämtin? (bild s.2)  

11 medlemmar har röstat

  1. 1. Vad Tycker just DU om Jämtin? (bild s.2)

    • Snuskigt bra hockeyspelare med ett fördelaktigt Yttre.
      3
    • Snuskigt bra hockeyspelare men är rädd för han.
      8


Recommended Posts

Spelade som fan igår och 1:a sessionen gick ca 500$ + ...sen spealde ja 2 sessioner tioll och backade 3-4 inköp ... TRE STYCKNA JÄVLA kåkar på raken loosade jag, känns ganska sinnes...

 

Känner/kände mej inte direkt tiltad men lusten för pokern blev inte större precis.

 

Reggade en webbadress och plats på www-hotell idag ...känns skönt att ha något annat att pilla med om man inte ska spela.

 

ULR:en jag reggade blev http://www.mansruin.net ...tänkte ha DB.n där ist framöver, vill ha en db som handlar om lite annat än poker med.

 

18534919.jpg

 

...pillat lite med layout och bilder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 427
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

ska spela den dyraste turneringen jag någonsin spelat på hela 120$. :)

 

80 000 guarenteed - 510 deltagare så lite övervärde !

Pacific

 

EDIT: Första handen jag spelar, andra handen som spelas:

 

Jag: 99

 

Flop Ad 7d 7h

Turn: ?

River: 9 d

...betar 333 på pott som är ca 400 - fi går all in

 

Jag dubblar upp mot nötfärgen

 

...najs start, hoppas detta får mej att hitta lugnet nu ...tålamodet har varit för dåligt i turneringar tidigare.

 

startstack: 3000, har 6200 nu !

 

EDIT2:

Ute :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte spelat mycket alls under andra halvan av februari ...sista veckan har jag inte mått bra och vet inte vad det kan vara.

Haft skitont i magen och sovit hur mycket som hellst ...varit hos läkare och tagit massa prover och fått lite mediciner, känner att magen är bättre men är trött hela tiden ...kan sova i 14 timmar i sträck och ändå inte känna mej utvilad.

 

jaja ...vi får se vad som händer !

 

Jag har gått något - på 1/2$ men 1/2 € och 2/4$ har gått bra ...speciellt med tanke på hur lite jag spelat. Har klonkat bra kort när jag väl spelat.

 

Februari: 4100$ + Inkl rb

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

satte mej för att spela …skulle jag inte gjort !

 

Helt utan aning eller känsla har jag lyckats slaska bort ca 1000$ på 30 min …jag är inte sugen på att spela och detta gjorde mej mindre sugen !

Nu ska jag ta ut allt och får se när jag ska spelar nästa gång, just nu känns det som aldrig men det har man ju känt många gånger innan.

 

Skön start på Mars …. NOT :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick ett 3vligt mail av det nätverk jag spelar för där dom hadde satt in lite pengar …vet fan inte varför men blev inte förbannad iaf !

Kan vara att jag cashade ut hela rullen på aktuella siten efter några badbeats för mycke :evil: .

 

Inte så mycket men tänkte slaska bort pengarna på ett par sng:s, det är en pokervariant där man köper in sej för en viss summa och man kan inte fylla på med pengar under spelets gång.

Jag har inte spelat sng:s så mycket då jag gillar vanlig cashgames bra.

Öppnade iaf SNG:s fliken i klienten och såg att det fanns 3-manna bord, mitt bästa spel är just mot 3 st i cashgame.

Sen spelade jag ca. 20 sng-matcher och vann 15 st av dessa …vipps så fanns det lite cash på mitt konto igen :) .

Fan va jag kommer spela sng:s framöver !

 

EDIT: Kopierat från bloggen därav förklaringarna för sng...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Nu ska det köras sng:s.

 

Ska avvara 1000$ på sng efter insperation av SK:s videos.

Inte valt någon site än men eftersom jag ska köra med 30xinköp så får jag börja med 30-35$ Fullring !

 

Kommer lägga upp ganska mycke videos antagligen ...både med och utan ljud beroende på om jag e själv hemma eller inte...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...