jello Postad 29 Juli , 2007 Rapport Postad 29 Juli , 2007 Eeh, Jello, jag tror att du misstolkade Myssion en smula.. Kan dock vara jag som misstolkar. Men chilla en sekund och läs hans inlägg igen med andra glasögon. Edit: Hmm, när jag bytte glasögon så insåg jag att det kanske var jag som missförstått... Jag blir så jävla trött på folk som inte kan tänka efter innan de skriver alltså. Det är tamejtusan det här forumets största problem och inte undra på när moderatorerna är de som syndar värst! Fy fan alltså. Jag fattar inte hur det här forumet kan ha så fullkomligt inkompetenta och illiterata moderatorer. Man börjar ju nästan undra hur de har lyckats hitta ut på internet överhuvudtaget. Och skulle fascistmodsen vänligen kunna ändra tillbaka till den gamla rubriken och sluta upp med sitt maktmissbruk i min dagbok? Tack! Citera
Klyka Postad 29 Juli , 2007 Rapport Postad 29 Juli , 2007 Jag blir så jävla trött på folk som inte kan tänka efter innan de skriver alltså. Det är tamejtusan det här forumets största problem och inte undra på när moderatorerna är de som syndar värst! Fy fan alltså. Jag fattar inte hur det här forumet kan ha så fullkomligt inkompetenta och illiterata moderatorer. Man börjar ju nästan undra hur de har lyckats hitta ut på internet överhuvudtaget. Och skulle fascistmodsen vänligen kunna ändra tillbaka till den gamla rubriken och sluta upp med sitt maktmissbruk i min dagbok? Tack! Den här gången så är jag iaf med i svängen! Citera
Cleburne Postad 29 Juli , 2007 Rapport Postad 29 Juli , 2007 Jag får orgasm av all sorts respons (undantaget 3b - där är nedslakningsfaktorn enorm) så ge mig svar på tal, kalla mig borgarbracka, fisk, snorunge eller vad ni vill. Allt välkomnas varmt Liar, liar, pants on fire. Citera
Myssion Postad 29 Juli , 2007 Rapport Postad 29 Juli , 2007 Den här gången så är jag iaf med i svängen! Jag tror inte att han skojade denna gången iofs.. Citera
Myssion Postad 29 Juli , 2007 Rapport Postad 29 Juli , 2007 Och skulle fascistmodsen vänligen kunna ändra tillbaka till den gamla rubriken Sååå sick, så van vid att mamma tvättar och städar åt honom... Snorvalpen ombedes vänligen att tvätta sina egna bajsrandiga kalsonger och dylika sysslor som han lika gärna kan göra själv. Citera
jello Postad 29 Juli , 2007 Rapport Postad 29 Juli , 2007 Sååå sick, så van vid att mamma tvättar och städar åt honom... Snorvalpen ombedes vänligen att tvätta sina egna bajsrandiga kalsonger och dylika sysslor som han lika gärna kan göra själv. trötta skämt från teckomatorp big whoop Citera
Klyka Postad 29 Juli , 2007 Rapport Postad 29 Juli , 2007 Fan, ingen infraction-knapp på myssion! Citera
Klyka Postad 29 Juli , 2007 Rapport Postad 29 Juli , 2007 Flap your mongoloid bat wings, I don't care, just come here Citera
jello Postad 29 Juli , 2007 Rapport Postad 29 Juli , 2007 Jag har allvarliga funderingar på att gå med i svepof, pma mig din adress och telefonnr så kan vi väl snacka vidare om det privat, Göran Heldensten. OK? Citera
Cleburne Postad 29 Juli , 2007 Rapport Postad 29 Juli , 2007 Flap your mongoloid bat wings, I don't care, just come here Och så ställer vi tillbaka farfars hostmedicin. Aja baja! Citera
greywolf Postad 29 Juli , 2007 Rapport Postad 29 Juli , 2007 Sitter och försöker lista ut vad som är ironi och vad som inte är ironi. Men jag fattar inte om ni bara levlar varann eller vad det handlar om? Citera
stackbrat Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Flap your mongoloid bat wings, I don't care, just come here Om du ska citera folk så använd "" så det framgår din bajtare. Citera
Klyka Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Det var bara en slump att nån annan har skrivit exakt likadant förut. Jag brukar okynnes-skriva lines på engelska. Citera
stackbrat Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Det var bara en slump att nån annan har skrivit exakt likadant förut. Jag brukar okynnes-skriva lines på engelska. Hade nästan varit kul om du menat det Citera
PinkFloyd Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Jag har allvarliga funderingar på att gå med i svepof, pma mig din adress och telefonnr så kan vi väl snacka vidare om det privat, Göran Heldensten. OK? hahaha do me do me! Citera
Klyka Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Nej, seriöst, jag har aldrig hört uttrycket innan idag. Citera
Zyr Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 turat något det senaste? mer än vanligt alltså Citera
dewe Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Haha rolig läsning Lycka till med spelet o dagboken denhär får ju följas.. Citera
jello Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 yeeeehawwww +6,5k idag gn fattiglappar!!!!! Citera
Klyka Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 gn fattiglappar!!!!! Så jävla drygt asså! Bara för att jag har mindre plånbok så behöver jag inte ha mindre pen**. Iaf är det inte två sammanlänkade faktum!! Sov så jävla gott på din pengastoppade madrass! Citera
jello Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Så jävla drygt asså! Bara för att jag har mindre plånbok så behöver jag inte ha mindre pen**. Iaf är det inte två sammanlänkade faktum!! Sov så jävla gott på din pengastoppade madrass! kul Citera
Klyka Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Det var faktiskt den bästa diss jag kan tänka mig. Helt ärligt känner jag mig totalägd. Finns liksom inget bra jag kan svara på det.. Du vinner. Edit: Detta inlägg lät ju som en patetisk kontring. Det är det inte. Jag blev ägd, helt enkelt. Citera
Recommended Posts