_Nesse_ Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Är det ingen annan som tycker att det är skumt att killen grindar NL1000-NL5000 och säger att han aldrig lirat mycket eller seriöst? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Är det ingen annan som tycker att det är skumt att killen grindar NL1000-NL5000 och säger att han aldrig lirat mycket eller seriöst? Mycket och seriöst är en definitionsfråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_Nesse_ Postad 29 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Sant men anser ändå att om man grindat upp sig från Noll till den nivå han är på nu så måste man ha lirat mycket och väldigt seriöst! Pokerspelare som Dödarn spelar på dessa nivåer och han är väl ändå ganska seriös! Dock kan han ha varit rik från början och börjat grinda NL1000 direkt och då är det inte några konstigheter! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kurtkatt Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 På vilket vis är dödarn så seriös? Det tar inte lång tid att klättra till nl1000 om man är hyffsat talangfull. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 På vilket vis är dödarn så seriös? Det tar inte lång tid att klättra till nl1000 om man är hyffsat talangfull. Jag som postade i fel namn igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Börjar lukta scam det här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Okej lås den här dagboken nu! Är faktiskt riktigt trött på folk som kommer med sin jantelag och sin avundsjuka och sånt bara för att de missunnar mig att att vinna pengar och för att de har mindervärdeskomplex och liten snopp och sånt, ja jag tänker på dig Myssion som hela tiden måste dölja ditt dåliga förtroende bakom en massa under bältet-snack och sånt och misstänkliggör andra och påstår att vi är scammers, du är faktiskt inte så mycket bättre människa själv om du nu trodde det och dessutom David Hasselhoff som avatar vad fan handlar det om liksom helt sjukt beteende egentligen! Dessutom är jag rikare än alla er och ni kan suga min kuk om ni inte tror på det för det visar bara vilka små människor ni är skäms på er asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Chilla, stäng inte dagboken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Spelgalen Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Okej lås den här dagboken nu! Är faktiskt riktigt trött på folk som kommer med sin jantelag och sin avundsjuka och sånt bara för att de missunnar mig att att vinna pengar och för att de har mindervärdeskomplex och liten snopp och sånt, ja jag tänker på dig Myssion som hela tiden måste dölja ditt dåliga förtroende bakom en massa under bältet-snack och sånt och misstänkliggör andra och påstår att vi är scammers, du är faktiskt inte så mycket bättre människa själv om du nu trodde det och dessutom David Hasselhoff som avatar vad fan handlar det om liksom helt sjukt beteende egentligen! Dessutom är jag rikare än alla er och ni kan suga min kuk om ni inte tror på det för det visar bara vilka små människor ni är skäms på er asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Okej lås den här dagboken nu! Är faktiskt riktigt trött på folk som kommer med sin jantelag och sin avundsjuka och sånt bara för att de missunnar mig att att vinna pengar och för att de har mindervärdeskomplex och liten snopp och sånt, ja jag tänker på dig Myssion som hela tiden måste dölja ditt dåliga förtroende bakom en massa under bältet-snack och sånt och misstänkliggör andra och påstår att vi är scammers, du är faktiskt inte så mycket bättre människa själv om du nu trodde det och dessutom David Hasselhoff som avatar vad fan handlar det om liksom helt sjukt beteende egentligen! Dessutom är jag rikare än alla er och ni kan suga min kuk om ni inte tror på det för det visar bara vilka små människor ni är skäms på er asså. Ironi? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Jag tänker lite på det här med att använda "snopp" på ett ställe och "kuk" på ett annat, i samma inlägg. Är det ett tecken på elokvens och språklig variation eller mer ett penisstatement? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Jag tänker lite på det här med att använda "snopp" på ett ställe och "kuk" på ett annat, i samma inlägg. Är det ett tecken på elokvens och språklig variation eller mer ett penisstatement? Jag tänker mer på att ordet elokvens får din lille orvar att växa med minst ett par cm! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ralph247 Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Ohh denna dagboken blev just pfs bästa. Personangrepp och scamanklagelser ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_Nesse_ Postad 29 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Jello pumpar anabola, grindar NL5000 oseriöst och pms:ar på allt! Bytdagbokens namn nu!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 jeppo kan du vara själv bondjävel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 bondjävel lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Okej lås den här dagboken nu! Är faktiskt riktigt trött på folk som kommer med sin jantelag och sin avundsjuka och sånt bara för att de missunnar mig att att vinna pengar och för att de har mindervärdeskomplex och liten snopp och sånt, ja jag tänker på dig Myssion som hela tiden måste dölja ditt dåliga förtroende bakom en massa under bältet-snack och sånt och misstänkliggör andra och påstår att vi är scammers, du är faktiskt inte så mycket bättre människa själv om du nu trodde det och dessutom David Hasselhoff som avatar vad fan handlar det om liksom helt sjukt beteende egentligen! Dessutom är jag rikare än alla er och ni kan suga min kuk om ni inte tror på det för det visar bara vilka små människor ni är skäms på er asså. har du hackat mitt bankkonto? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Eeh, Jello, jag tror att du misstolkade Myssion en smula.. Kan dock vara jag som misstolkar. Men chilla en sekund och läs hans inlägg igen med andra glasögon. Edit: Hmm, när jag bytte glasögon så insåg jag att det kanske var jag som missförstått... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joelsson Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Tycker också vissa verkar avis. Har man inget vettigt att skriva är det väl lika bra att inte svara och låta dagboken vara för de som verkligen vill läsa den? /Joel Forsberg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Franco_Baresi Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Hur många såna här barnsliga diskussioner har Jello varit inblandad i? Snoppmätartävlingar hi/lo och han har minsann vunnit x pengar på poker... lololol.. En känslig, hätsk, lipsillsaktig snorunge har han alltid varit... det är väl därför man gillar honom... Go Jello! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Franco_Baresi Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Jello och Djens är ganska lika... dock tror jag Jello tar Djens i en HU fist fight.. han känns lite mer hårdhudad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Är inte Djens rätt liten och klen? Jag tror Djens skulle vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Franco_Baresi Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Är inte Djens rätt liten och klen? Jag tror Djens skulle vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Jello och Djens är ganska lika... dock tror jag Jello tar Djens i en HU fist fight.. han känns lite mer hårdhudad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts