draft Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Äh, jag ska klara det utan massa guider Citera
nucleus Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 men vafan...hur utnyttjar man range och damagebonusen. Försöker klicka på tornen men det händer ju ingenting. Bara ränta och extraliv som man kan klicka på direkt. Mmm, jag har markerat range resp damage innan jag testar... Citera
Gladiator Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Är ju desktop TD som är skoj! http://www.handdrawngames.com/desktopTD Citera
kfluffie Postad 2 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 2 Augusti , 2007 men vafan...hur utnyttjar man range och damagebonusen. Försöker klicka på tornen men det händer ju ingenting. Bara ränta och extraliv som man kan klicka på direkt. Mmm, jag har markerat range resp damage innan jag testar... Sätt den på en tom plats. Då har du en cirkel samt streck som visar vilka enheter som kommer få mer Damage/Range. Mvh, KF Citera
nucleus Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 varningen bet inte...håller på att bli cp av det här spelet...ge er inte in på det ni som inte börjat Citera
Snabelguy Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Äh, jag ska klara det utan massa guider Det är rätt! Inget "fusk" här inte.. Citera
manshora Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 my god. lvl 35 nu va riktigt nära att stryka med på dom snabba gula på lvl 30 dock, hadde typ alla 20 liv kvar då, o förlorade 16. känns som det finns en läcka i mitt spel:D Citera
Snabelguy Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 my god. lvl 35 nu va riktigt nära att stryka med på dom snabba gula på lvl 30 dock, hadde typ alla 20 liv kvar då, o förlorade 16. känns som det finns en läcka i mitt spel:D Hur f*n klarar du till lvl 30 utan att förlora nåt liv? Känns som det finns en jättelucka i mitt spel.. Citera
Mogge13 Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 efter man enbart kört no left turns o the frog i några dagar så testade jag nån av dom lättare banorna.. fyfan vad lätt det är Citera
manshora Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Hur f*n klarar du till lvl 30 utan att förlora nåt liv? Känns som det finns en jättelucka i mitt spel.. tror jag hadde 18 liv kvar, förlorade ett på lvl 2.. lol? och ett på nån boss runt 20, släppte igenom bossen dvs. efter man enbart kört no left turns o the frog i några dagar så testade jag nån av dom lättare banorna.. fyfan vad lätt det är haha, måsste jag prova Citera
Gyre Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Postad 5 Augusti , 2007 Klara det med guider är ju fusk. Första som klarar det utan "fusk" vinner, iaf i min bok. Jag har kommit till lvl32, men har lite knep att testa Citera
manshora Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Postad 5 Augusti , 2007 Klara det med guider är ju fusk. Första som klarar det utan "fusk" vinner, iaf i min bok. Jag har kommit till lvl32, men har lite knep att testa han som gjrode guiden är klarade ju uppenbarligen hela utan "fusk" Citera
stroem Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Postad 5 Augusti , 2007 han som gjrode guiden är klarade ju uppenbarligen hela utan "fusk" nja, om användning av guider är fusk så kan ju han ha använt en guide som han sen byggde vidare på Citera
Saint_Bjorn Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Postad 6 Augusti , 2007 kfluffie, du är skyldig mig en natt. Musiken är ju hypnotisk också. Citera
Klyka Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Postad 6 Augusti , 2007 kfluffie, du är skyldig mig en natt. Det ställer han säkert upp på Citera
Saint_Bjorn Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Postad 6 Augusti , 2007 Det ställer han säkert upp på Tycker ni borde sätta upp en forumregel om könsbestämda nicks. Nu ska jag hota mig till sängs. Citera
kfluffie Postad 6 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 6 Augusti , 2007 Det ställer han säkert upp på *Tilt!* Citera
manshora Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Postad 6 Augusti , 2007 Musiken är ju hypnotisk också. provade att stänga av den o köra winamp istället men.. blev inte samma kännsla så den fick åka på igen Citera
Zarec Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Postad 6 Augusti , 2007 provade att stänga av den o köra winamp istället men.. blev inte samma kännsla så den fick åka på igen Kanske därför jag inte tar mig förbi 31 på frog?? Kör alltid med winamp... Citera
Supertequila Postad 8 Augusti , 2007 Rapport Postad 8 Augusti , 2007 37 på frog, men där tar det stopp än så länge. Behöver nog en stark röd till men pengarna tryter. Citera
Gyre Postad 8 Augusti , 2007 Rapport Postad 8 Augusti , 2007 Jag är uppe på lvl35 the frog so far. Jävla knepigt spel detta Citera
Gyre Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Postad 9 Augusti , 2007 Dog på lvl40 the frog nu, går att tweaka min strategi lite till men tror inte det går att fixa lvl50 med den Synd att en runda tar sån tid! Citera
Recommended Posts